Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Vybraný termín, kód voucheru a kontaktní údaje zašlete na e‑mail gloriachrastava@gmail.com. V případě dotazů volejte na tel. 777 772 277.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
chci se zeptat když bychom chtěli pobyt pro dva dospělý + dítě 4 roky,
jak dítko označit v rezervaci, zvolit pokoj pro 2 osoby plus přistýlka
jestli lze nebo lze pouze pro 4 osoby. děkuji
Penzion a restaurant GLORIA Chrastava
Dobrý den,
pro dva a přistýlku.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chci se zeptat když bychom chtěli pobyt pro dva dospělý + dítě 4 roky, jak dítko označit v rezervaci, zvolit pokoj pro 2 osoby plus přistýlka jestli lze nebo lze pouze pro 4 osoby. děkuji
Dobrý den,
pro dva a přistýlku.