Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem e‑mailem na info@vranjica-belvedere.hr nebo na tel. č. +385 217 982 28.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám na pomoc@slevomat.cz kód voucheru s preferovaným termínem.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády Chorvatska. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na poskytovatele.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 30 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 30 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, měla bych zájem o termín od 22.8.2021 – do 28.8.2021 pro
2 osoby. Prosím o cenovou (přibližnou) kalkulaci. Současně bych prosila
co nejblíže k moři (jak jsem již psala -mám problém s chůzi). A jakým
způsobem probíhá platba – zda na místě. Děkuji Nada
Slevomat.cz
Dobrý den, Naďo :) cenu zjistíte přímo v nabídce. Stačí vybrat
variantu „Hlavní sezóna – apartmán pro 4 osoby“ a zvolit si daný
termín. Při rezervaci můžete do poznámky uvést váš požadavek na
umístění apartmánu. Platba na místě není možná. Při online rezervaci
termínu lze platbu hradit kartou online nebo skrze Twisto.
Pěkný den :)
Naďa Ralevská
Ještě bych prosila o informaci – jak daleko jsou supermarkety od
letoviska. Děkuji Nada
Apartments Belvedere
Dear Naďa,
You have smaller supermarket inside resort, close to apartments (within
50 meters range).
Bigger supermarkets are next to city Trogir (Kaufland and Lidl), about 9 km far
from our resort.
There are also supermarkets inside city Trogir which is about 5 km far from our
resort.
Kind regards, Marija,
Belvedere sales department
Naďa Ralevská
Děkuji za informaci a ještě bych prosila – je možno si rezervovat
apartmán pro 2 osoby co nejblíže k moři. Jsem po operaci s nohou a byla
bych velmi vděčná za tuto možnost.
Děkuji Naďa
Apartments Belvedere
Dear Naďa,
Apartments closer to the sea (about 50 meters) are available from 28.08.
Before 28.08. all we have is about 100 – 150 meters from the sea.
Kind regards,
Marija, Belvedere sales department
Naďa Ralevská
Jak daleko jsou apartmány umístěny od moře. Kde jsou apartmány pro
klienty s pejsky.
Apartments Belvedere
Dear Naďa,
Thank you for contacting us.
Apartments are from 50 to 150 meters far from the sea.
Clients with dogs can stay in all apartments.
Kind regards from Belvedere,
Marija, sales department
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, měla bych zájem o termín od 22.8.2021 – do 28.8.2021 pro 2 osoby. Prosím o cenovou (přibližnou) kalkulaci. Současně bych prosila co nejblíže k moři (jak jsem již psala -mám problém s chůzi). A jakým způsobem probíhá platba – zda na místě. Děkuji Nada
Dobrý den, Naďo :) cenu zjistíte přímo v nabídce. Stačí vybrat variantu „Hlavní sezóna – apartmán pro 4 osoby“ a zvolit si daný termín. Při rezervaci můžete do poznámky uvést váš požadavek na umístění apartmánu. Platba na místě není možná. Při online rezervaci termínu lze platbu hradit kartou online nebo skrze Twisto.
Pěkný den :)