Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 18 264 12 12 nebo na e‑mailu recepcja.chramiec@gmail.com (anglicky nebo polsky) – zároveň uveďte kód voucheru.
Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci (není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den, je moznost mit postylku? Jestli by do 2luzkoveho pokoje
s vyhledem na hory vesla :)
A je na hotelu k dispozici restaurace ci bar ve vecernich hodinach?
Chramiec
Dobrý den, ano, do pokoje můžete umístit dětskou postýlku. K dispozici
jsou pokoje s výhledem na hory. Večer můžete využít bar, zatímco
restaurace je 50 metrů od nás a naši hosté zde mají slevy na jídla
Eliska
Je mozne pri koupi voucheru ziskat pokoj s balkonem? Dekuji.
Chramiec
Ano, můžete si rezervovat pokoj s balkonem. To lze napsat do poznámky
k rezervaci.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, je moznost mit postylku? Jestli by do 2luzkoveho pokoje s vyhledem na hory vesla :)
A je na hotelu k dispozici restaurace ci bar ve vecernich hodinach?
Dobrý den, ano, do pokoje můžete umístit dětskou postýlku. K dispozici jsou pokoje s výhledem na hory. Večer můžete využít bar, zatímco restaurace je 50 metrů od nás a naši hosté zde mají slevy na jídla