Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@antikcity.cz – při rezervaci uvádějte kód voucheru. Informace vám případně podají na tel. +420 606 699 389.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu. Pokud budete
chtít vanu, stačí jen požadavek zapsat do poznámky. Přeji hezký den.
S pozdravem, Irena
Jarmila Slezáková
Dobrý den, je možné vyžádat si oddělená lůžka? Děkuji.
Hotel Antik City****
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu. Oddělená
lůžka pro Vás rádi připravíme, stačí jen požadavek zapsat do poznámky.
Se srdečným pozdravem, Renata
Pavel Götzl
Dobrý den je hotel prosím zapojen do programu 'V Praze jako doma"? Děkuji
za odpověd
Hotel Antik City****
Dobré ráno, děkujeme za Váš zájem. Hotel Antik City je zapojen
v programu ,,V Praze jako doma,,. Krásný den Vám přeje Renata
Jirka
Dobrý den,
jaké je u vás možné parkování? Děkuji
Hotel Antik City****
Dobré ráno, děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu. Vlastní
parkoviště nemáme, ale parkovací místo v centru Prahy na modrých zónách
si můžete předem rezervovat
na stránkách www.parkingcard.cz.
Krásný den Vám přeje Renata
Zdvořák
Dobrý den
Nenašel jsem možnost ubytování pro 3 dospělé osoby /rodina/ na 1 noc
mimo víkend.Je to možné?
Děkuji
Hotel Antik City****
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o rezervaci v našem hotelu. Samozřejmě je to
možné, mimo víkend máme volný i třílůžkový, ale na slevomatu, máme
zadané pouze pro 2 osoby. Rezervaci pro 3 osoby je možný vytvořit, na
booking.cz, nebo přes naše stránky.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem,
Irena Kosiewiczová
recepce
Martin Fiala
Dobrý den, u nabídky s tříchodovým menu v restauraci Charles Bridge
je možnost výběru z ala carte nebo je to už dané?Popřípadě co v tom
menu je ? Děkuji.
Hotel Antik City****
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem. Popis tříchodového menu naleznete
v naší nabídce. Po rozkliknutí ,,A co se bude podávat,, naleznete
kompletní informace. Krásný den Vám přeje Renata
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Je na pokoji vana při zakoupení voucheru?
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu. Pokud budete chtít vanu, stačí jen požadavek zapsat do poznámky. Přeji hezký den. S pozdravem, Irena