Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Ladův kraj: pobyt v Posázaví s polopenzí a půjčením koloběžek

4,1 / 5 Zámeček Kaliště Střední Čechy (mapa) 13 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Magda Špidlová

Dobrý den,
to opravdu nabízíte k večeři seškrtaný jídelní lístek? Docela to rozhoduje o koupi pobytu… Nemyslíte, že dnes je pozice hotelů a restaurací tristní a proto mne objednání pobytu odrazuje dle recenze na stravu......proč servírované snídaně? Dnes je trend bufetů…stravování a gastronomii rozumím, mám hotelovou školu a 20 let jako vedoucí stravování…nejsem ani předjatá a v dnešní době vím, jak je to těžké......ale tohle mne u Zámečku Kaliště zarazilo

Děkuji za odpověď a pěkné dny

Zámeček Kaliště

Dobrý den , reaguji tímto v pověření majitelů na Váš podnět.
Závazky voucherů jsme s tímto zněním převzali po původním provozovateli.
Servírované snídaně byli součástí. Servírované snídaně byli u nás po otevření využity pouze dvakrát a to z důvodu počtu ubytovaných.
Pokud tedy máte praxi v gastronomii , umíte kalkulovat, jak moc se vyplatí pro čtyři hosty zajistit bufetovou nabídku.
Bufetová nabídka je u nás k dispozici , a opravdu závisí na obsazenosti .Nabízíme kontinentální snídaně, s rozšířením domácích výrobků, popřípadě je přidáno ovoce nebo zelenina.

Převzali jsme závazky a administrativně zpracovali díky pandemii desítky přesunutých rezervací.

A co se týká jídelního lístku. V každé restauraci se může denní nabídka vyprodat. Ještě se nestalo, že by naši hosté nedostali večeři dle pravidel voucheru.
Vždy záleží nejen na obsazenosti, ale také na návštěvnosti. Kterou ve velké míře ovlivňuje nejen počasí. Ale také poloha ubytování.
Je nám velice líto , že očekáváte jídelní lístek restaurace centra velkého města.


Těžká doba je jak doufáme za námi, snažíme se vyjít vstříc požadavkům, ale také předpokládáme , že naši hosté budou spokojeni, přijedou si užít volné dny a odpočinout si.

Každá ať i negativní odezva je pro nás motivací.

Se srdečným pozdravem
Miroslava Sahulová
v zastoupení majitelů
JOLUS PENZION s.r.o

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru