Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu provozni@zamecek-kaliste.cz. či telefonu +420 733 356 850, +420 603 543 629. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
to opravdu nabízíte k večeři seškrtaný jídelní lístek? Docela to
rozhoduje o koupi pobytu… Nemyslíte, že dnes je pozice hotelů a
restaurací tristní a proto mne objednání pobytu odrazuje dle recenze na
stravu......proč servírované snídaně? Dnes je trend bufetů…stravování
a gastronomii rozumím, mám hotelovou školu a 20 let jako vedoucí
stravování…nejsem ani předjatá a v dnešní době vím, jak je to
těžké......ale tohle mne u Zámečku Kaliště zarazilo
Děkuji za odpověď a pěkné dny
Zámeček Kaliště
Dobrý den , reaguji tímto v pověření majitelů na Váš podnět.
Závazky voucherů jsme s tímto zněním převzali po původním
provozovateli.
Servírované snídaně byli součástí. Servírované snídaně byli u nás
po otevření využity pouze dvakrát a to z důvodu počtu ubytovaných.
Pokud tedy máte praxi v gastronomii , umíte kalkulovat, jak moc se vyplatí
pro čtyři hosty zajistit bufetovou nabídku.
Bufetová nabídka je u nás k dispozici , a opravdu závisí na obsazenosti
.Nabízíme kontinentální snídaně, s rozšířením domácích výrobků,
popřípadě je přidáno ovoce nebo zelenina.
Převzali jsme závazky a administrativně zpracovali díky pandemii desítky
přesunutých rezervací.
A co se týká jídelního lístku. V každé restauraci se může denní
nabídka vyprodat. Ještě se nestalo, že by naši hosté nedostali večeři
dle pravidel voucheru.
Vždy záleží nejen na obsazenosti, ale také na návštěvnosti. Kterou ve
velké míře ovlivňuje nejen počasí. Ale také poloha ubytování.
Je nám velice líto , že očekáváte jídelní lístek restaurace centra
velkého města.
Těžká doba je jak doufáme za námi, snažíme se vyjít vstříc
požadavkům, ale také předpokládáme , že naši hosté budou spokojeni,
přijedou si užít volné dny a odpočinout si.
Každá ať i negativní odezva je pro nás motivací.
Se srdečným pozdravem
Miroslava Sahulová
v zastoupení majitelů
JOLUS PENZION s.r.o
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
to opravdu nabízíte k večeři seškrtaný jídelní lístek? Docela to rozhoduje o koupi pobytu… Nemyslíte, že dnes je pozice hotelů a restaurací tristní a proto mne objednání pobytu odrazuje dle recenze na stravu......proč servírované snídaně? Dnes je trend bufetů…stravování a gastronomii rozumím, mám hotelovou školu a 20 let jako vedoucí stravování…nejsem ani předjatá a v dnešní době vím, jak je to těžké......ale tohle mne u Zámečku Kaliště zarazilo
Děkuji za odpověď a pěkné dny
Dobrý den , reaguji tímto v pověření majitelů na Váš podnět.
Závazky voucherů jsme s tímto zněním převzali po původním provozovateli.
Servírované snídaně byli součástí. Servírované snídaně byli u nás po otevření využity pouze dvakrát a to z důvodu počtu ubytovaných.
Pokud tedy máte praxi v gastronomii , umíte kalkulovat, jak moc se vyplatí pro čtyři hosty zajistit bufetovou nabídku.
Bufetová nabídka je u nás k dispozici , a opravdu závisí na obsazenosti .Nabízíme kontinentální snídaně, s rozšířením domácích výrobků, popřípadě je přidáno ovoce nebo zelenina.
Převzali jsme závazky a administrativně zpracovali díky pandemii desítky přesunutých rezervací.
A co se týká jídelního lístku. V každé restauraci se může denní nabídka vyprodat. Ještě se nestalo, že by naši hosté nedostali večeři dle pravidel voucheru.
Vždy záleží nejen na obsazenosti, ale také na návštěvnosti. Kterou ve velké míře ovlivňuje nejen počasí. Ale také poloha ubytování.
Je nám velice líto , že očekáváte jídelní lístek restaurace centra velkého města.
Těžká doba je jak doufáme za námi, snažíme se vyjít vstříc požadavkům, ale také předpokládáme , že naši hosté budou spokojeni, přijedou si užít volné dny a odpočinout si.
Každá ať i negativní odezva je pro nás motivací.
Se srdečným pozdravem
Miroslava Sahulová
v zastoupení majitelů
JOLUS PENZION s.r.o