Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 18 533 05 56 nebo na recepcja@kopieniec.pl
Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel už není třeba více kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si před zakoupením voucheru její dostupnost telefonicky či e‑mailem.
Pobyt s domácím mazlíčkem je třeba dohodnout předem.
Upozornění: Využití jednotlivých služeb se řídí platnými nařízeními polské vlády. Doporučujeme předem se informovat o možnosti jejich využití.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, když bychom měli s sebou 3 leté dítě…píše se, že
3 leté dítě má pobyt zdarma bez nároku na lůžko, tz. že přištýlka
není možná a musíme si s sebou vzít cestovní postýlku? Má dítě nárok
na polopenzi?Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro, dítě buď spí s rodiči na posteli či jak píšete,
můžete si vzít vlastní cestovní postýlku. Ohledně dalších dotazů,
můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu:recepcja@kopieniec.pl
či tel. +48 18 533 05 56. Určitě Vám rádi zodpoví Vaše dotazy.
Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže,
můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Krásný
den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, když bychom měli s sebou 3 leté dítě…píše se, že 3 leté dítě má pobyt zdarma bez nároku na lůžko, tz. že přištýlka není možná a musíme si s sebou vzít cestovní postýlku? Má dítě nárok na polopenzi?Děkuji
Dobrý den, Petro, dítě buď spí s rodiči na posteli či jak píšete, můžete si vzít vlastní cestovní postýlku. Ohledně dalších dotazů, můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu:recepcja@kopieniec.pl
či tel. +48 18 533 05 56. Určitě Vám rádi zodpoví Vaše dotazy. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Krásný den, Tomáš :)