Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervace: Termín si ověřte ještě před zakoupením voucheru. Ihned poté si ho závazně rezervujte na e‑mailu recepce@ grkh.cz či na telefonu +420 464 622 211. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
je možné si připlatit pokoj Plus ( s balkonem) v termínu 18.7.-21.7.?
Děkuji Renata
Slevomat.cz
Dobrý den, Renato, omlouváme se, ale nepodařilo se nám bohužel zjistit
potřebné informace včas. V případě dotazů na termín, doporučujeme
nejlépe rovnou kontaktovat hotel na uvedených kontaktech: e-mailu: recepce@grkh.cz nebo tel.
+420 464 622 211, +420 602 519 039. Pěkný den, Tomáš
Lenka Valtová
Dobrý den, ráda bych se zeptala na pobyt pro jednu osobu, zda budu budu
doplácet za neobsazené lůžko. Jde mi konkrétní pobyt 30/7 –
3/8 2021. Děkuji, s pozdravem Lenka.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko, tato nabídka je koncipována pro 2 osoby a je tedy
nutné zakoupit celý balíček, jak je uvedeno v nabídce. Můžete tedy
voucher využít i jako jednotlivec, nicméně cena je stejná jako pro
2 osoby a to by pro Vás nemuselo být výhodné. Doporučím Vám tedy mrknout
na nějaké nabídky pro jednotlivce, které na Slevomatu také máme.
Případně se můžete obrátit přímo na poskytovatele a domluvit se s ním
na nějaké individuální nabídce, která by pro Vás mohla být třeba
výhodnější. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je možné si připlatit pokoj Plus ( s balkonem) v termínu 18.7.-21.7.?
Děkuji Renata
Dobrý den, Renato, omlouváme se, ale nepodařilo se nám bohužel zjistit potřebné informace včas. V případě dotazů na termín, doporučujeme nejlépe rovnou kontaktovat hotel na uvedených kontaktech: e-mailu: recepce@grkh.cz nebo tel. +420 464 622 211, +420 602 519 039. Pěkný den, Tomáš