Po výměně voucheru za poukaz Thajského ráje se akce řídí obchodními podmínkami Thajského ráje.
Výměnou za poukaz nebo vytvořením rezervace bude voucher uplatněn. Poté již není možné voucher stornovat ani refundovat. Lze pouze změnit termín, a to nejpozději 24 hod. předem telefonicky na podpoře Thajského ráje.
Dobrý den, ráda bych se zeptala proč jsem jako zákazník slevomatu
znevýhodnená. Práve jsem volala na linku na Václavák, kde jsem se chtěla
objednat na dnes večer. Paní mi řekla , že pokud si to tam zaplatím, vemou
mě. Pokud ne tak bohužel a jedině až následujíci den. Příjde mi to …
Tak poprosím o vyjádření. Nenašla jsem nikde tuhle podmínku a moc se mi
tohle jednání ze strany poskytovatele nelíbi. Paní mi řekla, že je to
hodně levné, jako důvod – to si myslím je už na majiteli jaké podmínky
spolupráce přijal. Voucher jsem měla několikrát cca 8×, ale vždy mě
vzali bez téhle podmínky. Kdyby paní řekla máme plno tak chápu, ale proč
jsem jako zákazník slevomatu takhle omezená? Děkuji za
vyjádření. Anna
Slevomat.cz
Dobrý den, Anno, v nabídce uvádíme, že po zakoupení voucheru je
potřeba provést standardní online rezervaci termínu. Telefonická rezervace
není určena našim zákazníkům. Rezervace na daný den je u poskytovatele
nadstandardní služba, která je hrazena navíc za příplatek nad kapacitu
salónu. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ráda bych se zeptala proč jsem jako zákazník slevomatu znevýhodnená. Práve jsem volala na linku na Václavák, kde jsem se chtěla objednat na dnes večer. Paní mi řekla , že pokud si to tam zaplatím, vemou mě. Pokud ne tak bohužel a jedině až následujíci den. Příjde mi to … Tak poprosím o vyjádření. Nenašla jsem nikde tuhle podmínku a moc se mi tohle jednání ze strany poskytovatele nelíbi. Paní mi řekla, že je to hodně levné, jako důvod – to si myslím je už na majiteli jaké podmínky spolupráce přijal. Voucher jsem měla několikrát cca 8×, ale vždy mě vzali bez téhle podmínky. Kdyby paní řekla máme plno tak chápu, ale proč jsem jako zákazník slevomatu takhle omezená? Děkuji za vyjádření. Anna
Dobrý den, Anno, v nabídce uvádíme, že po zakoupení voucheru je potřeba provést standardní online rezervaci termínu. Telefonická rezervace není určena našim zákazníkům. Rezervace na daný den je u poskytovatele nadstandardní služba, která je hrazena navíc za příplatek nad kapacitu salónu. Pěkný den