Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Termín si rezervujte v dostatečném předstihu na e‑mailu hotel@centralkt.cz nebo na tel.: 376 314 571.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den je možné přijet jen já jako matka a dcera v tomto složení a
jak to mám objednat přes Slevomat děkuji Studená
Slevomat.cz
Dobrý den, Radko :)
není to problém. Můžete si vše nastavit již při nákupu. Lze nastavit
počet osob, případně věk u dětí a systém ihned spočítá cenu za daný
voucher.
Pěkný den :)
Marcela Krupičková
Dobrý den,jsou na pokoji k dispozici župany do welness,a fén?Děkuji za
odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Marcelo, v průběhu celého pobytu lze zapůjčit župan za
poplatek, ale bohužel fén ve výbavě pokoje není. Pěkný den, Tomáš
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den je možné přijet jen já jako matka a dcera v tomto složení a jak to mám objednat přes Slevomat děkuji Studená
Dobrý den, Radko :)
není to problém. Můžete si vše nastavit již při nákupu. Lze nastavit počet osob, případně věk u dětí a systém ihned spočítá cenu za daný voucher.
Pěkný den :)