Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Příjemný pobyt ve Františkových Lázních: snídaně a slevy na procedury i oběd
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve na e‑mailu penzionemgarni@seznam.cz nebo na tel. 727 834 603 (po–pá od 9:00 do 20:00).
- Děti do 2,9 let zdarma bez nároku na lůžko a stravu
- Děti starší 3 let a dospělé osoby: 380 Kč/ os./ noc
- Domácí mazlíčci: 100 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, rádi bychom využili prodloužený víkend 25.-28.9. ve Vašem
hotelu. Máme platební kartu Edenred, lze tedy zaplatit takto? Nemáme již
papírové poukázky, ale benefit je převeden do platební karty.
Děkuji.
Eva
Dobrý den, Evo, benefity Edenred z karty můžete převést na kredity na naší webové stránce: https://www.slevomat.cz/benefity/edenred. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,jak daleko je penzion od nádraží?
Děkuji
Dobrý den, je to cca 1,5km, 15 min pěšky.
Dobrý den.
Jaká jsou v současné situaci u Vás konkrétní nařízení, či omezení
při příjezdu, pobytu.
Děkuji
Dobrý den, Zdeňku, ohledně aktuálních opatření a potřebných potvrzení pro bezproblémové ubytování je nejlepší obrátit se přímo na penzion na e‑mailu penzionemgarni@seznam.cz nebo na tel. 727 834 603, kde vám sdělí, co vše budete potřebovat. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, chtěla bych se prosím zeptat, chteli bychom vyrazit v pěti lidech, 2 dos. 1 dítě 3 roky, 11 let a 9 let. Je možné zařídit přistýlky ?? Děkuji
Dobrý den, Zuzko, voucher je pro 2–3 osoby a přistýlky u dětí starších 3 let 380 Kč/ os./ noc, každopádně ověřte si dostupnost přistýlek přímo u recepce penzionu na tel. +420 727 834 603 či e‑mailu: penzionemgarni@seznam.cz. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, prosím Vás o informaci, zda máte volný dvoulůžkový pokoj ve Vašem penzionu v termínu od 22.7 . – 26.7.2021. Předem děkuji za zprávu, hezký den Vám přeje Berková J.
Dobrý den, paní Berková, vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. :) Pěkný den, Kačka
Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli se dá u vás platit uniseky +
Děkuji
Dobrý den, Václave, poukázkami unišek+ na místě bohužel platit nelze,
voucher je nutné zakoupit předem. Ale poukázky unišek+, můžete proměnit
u nás na kredity, kterými můžete nabídku zaplatit. Poukázky buď
proměníte na naší pobočce v pražském Karlíně nebo nám je můžete
zaslat poštou,
více informací o zasílání poukázek naleznete zde https://www.slevomat.cz/magazin/1252-nevite-co-si-pocit-s-poukazkami-edenred-sodexo-up-nebo-lidl-poslete-je-k-nam
Informace o tom, na jaké kategorie můžete vaše benefity uplatnit zjistíte
zde: https://www.slevomat.cz/magazin/1374-vymente-vase-stravenky-za-skvele-zazitky.
Pěkný den, Tomáš
Dobrý večer. Je na pokoji lednička, či minibar? Děkuji
Dobrý den, Dagmar, lednička ani minibar na pokoji není. Pro bližší informace o vybavení pokoje můžete kontaktovat přímo penzion na e‑mailu penzionemgarni@seznam.cz nebo na tel. 727 834 603, kde vám rádi informace poskytnou. Pěkný den, Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, když jste „FSKP frendly“, jestli je možné zaplatit pobyt pomocí platební karty Up eBenefity FSKP. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Vítku, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den, Tomáš :)