Relax v rodinném hotelu: termální bazény, wellness i zábava pro děti
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Informace a rezervace vyřídíte na tel. +48 18 534 43 70 nebo mailu rezerwacja@hotelbania.pl (oddělení rezervací je otevřeno od pondělí do neděle od 9:00 do 21:00). Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na mail pomoc@slevomat.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Cena za děti a další osoby na pokoji se automaticky vypočítá v košíku během objednávky
- Domácí mazlíčci: 20 €/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (garáž: 50 PLN/noc, bezplatné parkování je pouze před hotelem, v případě, že je plně obsazené, musí hosté parkovat v garáži, rezervace bezplatného parkování není možná)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, hotel BANIA nereaguje na komunikaci o rezervaci přes Slevomat, neraguje ani na jednu email. adresu. Pokud si zakoupím v termínu od 28 – 30.10.2021 voucher u Slevomatu pro 2 dospělé osoby a 1 dítě (16 let) na přistýlce, jak zjistím, zda je pokoj dostupný, když hotele neraguje a v nabídce je stále dostupnost? Děkuji, můžete nějak termín ověřit, nerada bych koupila poukaz a pak byla kapacita hotelu naplněna, proto přímo se snažím komunikovat s hotelem…
Dobrý den, Petro, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat. Cena za děti a další osoby na pokoji se automaticky vypočítá v košíku během objednávky. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, měla bych dotaz
zakoupila jsem pobyt od 7–9.10 a ted se dívám,že check in je až od 16 h
což je dost pozdě je možno alespoň dojet dříve a strávit den
v termálech a pak se ubytovat ? stejně tak check out je již od 11h opět
stejná otázka, zda se odhlásíme z pokojů a můžeme zůstat ještě
v termálech. Protože pokud ne tak ze tří zakoupených dní je
v podstatě jeden.
Dobrý den, Zuzko, Check in od 16:00 – Check out do 11:00 je pevně stanoven hotelem. V případě individuální poptávky po dřívějším Check inu a pozdějším Check outu, prosím kontaktujte přímo hotel na e-mailu:rezerwacja@hotelbania.pl či tel. +48 18 534 43 70. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Rádi to vyřešíme za Vás. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jak asi dlouho ještě bude ve Vaší
nabídce tento pobyt.. potřebujeme ještě pár dní na rozmýšlení termínu
a nerada bych, aby nabídka skončila.. děkuji
Relax v rodinném hotelu: termální bazény, wellness i zábava pro děti
Hotel Bania Zakopané
Dobrý den, Nikolo, doba vystavení nabídky není pevně stanovena a odvíjí se od více faktorů. Před koncem nabídky se u akce objeví časový odpočet. Čím dříve tedy nakoupíte, tím lépe. :) Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den, objednala jsem pobyt pro 2 dospělé v termínu 27.10.-31.10. 2021. Bylo by možné vzít s sebou na pobyt 4 leté dítě a doplatit na místě? Děkuji
Dobrý den, Marcelo, pokud jste pobyt již objednala a zaplatila a chtěla byste nad rámec voucheru přidat ještě dítě, doporučíme vám nyní kontaktovat přímo hotel na tel. +48 18 534 43 70 nebo e-mailu rezerwacja@hotelbania.pl, kde se můžete domluvit, zda by to bylo možné a případně za jakých podmínek. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, jak je to prosím s wellness v Polsku? Musíme se při každém vstupu ať už do Thermal Bania nebo do hotelového wellness prokazovat negativním testem? Nikde na stránkách hotelu ani aquaparku jsem tento požadavek nenašla. Děkuji, Tereza.
Dobrý den, Terezo :)
v současné době není prokazování testem/očkováním/proděláním
nemoci při vstupu do wellness nutné. Aktuální platné podmínky v Polsku
najdete například zde (https://www.gov.pl/web/coronavirus/temporary-limitations).
Pěkný den :)
Dobrý den,
chtěli bychom jet do daného hotelu v termínu od 26.9. do 1.10.. Jelo by
nás pět s tím, že bychom chtěli dva pokoje, a to jeden pro dva dospělé a
druhý pro dva dospělé a pěti lete dítě. Jak jsem se již díval, tak na
jednu objednávku asi nejde objednat dva pokoje? Chtěli bychom pokoje vedle
sebe a ještě až má každý pokoj balkón. Dneska jsme volali do hotelu a
bylo nám řečeno, že vše máme řešit s Vámi. Tudíž máme naše
požadavky napsat do poznámky při objednávce?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Davide, tento typ objednávky můžete samozřejmě snadno uskutečnit i přímo v nabídce. Nejprve vyberete počet osob, termín a typ pokoje pro 1. voucher/1. pokoj a vložíte si jej do košíku. Následně vyberete počet osob, termín a typ pokoje pro 2. voucher/2. pokoj a opět vložíte do košíku. Požadavek na pokoje s balkonem a další informace můžete připsat do poznámky ke každému voucheru. Poté již stačí jen vyplnit rezervační údaje a vouchery zaplatit. Věřím, že si pobyt takto společně moc užijete. Pokud byste potřeboval s čímkoli při objednávce pomoci, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
rádi bychom si koupili voucher pro 3 dospělé osoby a 1 dítě (1 rok).
Chtěla bych se zeptat,jaký typ ubytování bychom v tomto případě
dostali – 1× dvoulůžkový pokoj s přistýlkou nebo 2× dvoulůžkové
pokoje. Děkuji
Dobrý den, Terezo, tuto informaci si můžete ověřit přímo u hotelu na
e-mailu:rezerwacja@hotelbania.pl
či tel. +48 18 534 43 70. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte
s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Rádi to
za Vás vyřešíme. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, máme zájem o tento hotel a chtěla jsem se také zeptat jak je
to časy večeře.
A ještě jaká je otevírací doba termálních bazénu.
Mockrát děkuji Mahnová
Dobrý den, Lenko, tuto informaci jsme ověřili přímo u provozovatele a večeře je podávaná od 14:00 do 17:00. Použití bazénů je možné dle hotelového dne. Ohledně dalších dotazů můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu:rezerwacja@hotelbania.pl či tel.+48 18 534 43 70. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz, rádi to vyřešíme za Vás. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, mela bych dotaz ohledne večeře. Podává se doopravdy od
14 –17hod.
Co se týče vztupu zdarma je na veškeré atrakce? Je v současné době
nějaké omezeni v Pl ohledne Covid- 19? Mám zájem o pobyt od 9.9. –
12. 9. na 4 dny. Pokud bude nějaké omezení, jakým způsobem vracíte
peníze zpět. Děkuji za informaci. Šromová
Dobrý den, Soňo, vstupy v ceně voucheru jsou: do hotelového Sielska Anielsko Wellness & Spa, odpočívárna s lehátky, bazén i sauny neomezeně, malý bazén s vodními tryskami, finská sauna, parní sauna, suché sauny (jedlová a „chlebová“), ochlazovací bazén. Velké venkovní dětské hřiště Ogród zabawa – pro hotelové hosty vstup bez poplatku (hřiště je k dispozici v závislosti na povětrnostních podmínkách), Neomezený vstup do termálního koupaliště Terma Bania během otevíracích hodin (platí pro všechny zóny), zóna Relaxu: 2 venkovní bazény s výhledem na Tatry, Pool Bar, finská sauna, aromatická bylinková sauna s výhledem, ochlazovací bazén, zóna Zábavy: celoroční vnitřní a venkovní termální bazény, celoroční tobogány, různé vodní atrakce (kolotoče, vodní děla, kaskády, bazén s umělou vlnou, jeskyně s gejzírem, vodopád, vodní lehátka s masážními tryskami), dvě vodní hřiště pro nejmenší děti, dvě vířivky s geotermální vodou, saunarium: finská sauna, parní sauna, kamenná jeskyně, Goralská sauna, Ruská Banya, solný bazén, ochlazovací bazén na plavání, solná jeskyně, ledové vědro, nápojový bar, odpočívárna s lehátky, saunové rituály probíhají 7 dní v týdnu podle určeného harmonogramu. Všechny informace ohledně Covid-19 v Polsku naleznete zde: https://covid.gov.cz/situace/dovolena-2021/polsko. Vámi vybraný termín je prozatím dostupný. Storno podmínky jsou zde:Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354. A informaci týkající se času večeře prověřujeme, dáme Vám dodatečně vědět, až tuto informaci prověříme u Hotelu. Krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla jsem na tuto nabídku uplatnit body z benefit plus, ale vyskakuje mi poznámka, že lze zaplatit pouze poměrnou část, nikoliv celou částku. Nechápu proč, nikde jsem nenašla uvedeno, že by zde nešli uplatnit body z benefit plus? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, paní Svobodová. Děkujeme za Váš dotaz. Body z benefit plus na tuto nabídku lze uplatnit. Nejdříve si je k nám musíte převést na Váš slevomatí profil a poté je můžete uplatnit při nákupu, kdy v kroku platba Vám systém nabídne Uplatnit XY kreditů. Více informací najdete na www.slevomat.cz/benefity. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz