Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Věro, nabídka je primárně koncipována pro 2 osoby. Pokud
však chcete na pobyt vyrazit i s dětmi, tak to není problém, příplatek
za ně uhradíte až přímo v hotelu. Výši příplatku naleznete přímo
v nabídce v sekci Děti u každé varianty. Jen upozorním, že
v případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou a budete chtít
zakoupit voucher s online termínem, je třeba si ověřit jeho dostupnost
telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. To stejně platí
i u pro rezervace u voucherů bez termínu, bližší informace naleznete
v sekci Jak uplatnit. Pěkný den :) Kačka
Karel Nováček
Sleva ani nedosahuje 10%, má to nějaký smysl ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Karle :)
je nám líto, že Vám akce nepřipadá dostatečně atraktivní. Nicméně
Slevomat již není pouze o slevách, ale je to také prostor, kde získat
inspiraci a možnost nakoupit vše na jednom místě. Cena je vždy nastavena po
dohodě s prodejcem, který se snaží nabízet zajímavé zboží či
příjemné služby, a podpořit tak svůj podnik. Někdy je tedy sleva
větší, někdy menší a výběr nabídek stále roste. Věřím tedy, že
i Vy objevíte tu pravou. :) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,jak uplatit a zadat děti ?
Dobrý den, Věro, nabídka je primárně koncipována pro 2 osoby. Pokud však chcete na pobyt vyrazit i s dětmi, tak to není problém, příplatek za ně uhradíte až přímo v hotelu. Výši příplatku naleznete přímo v nabídce v sekci Děti u každé varianty. Jen upozorním, že v případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou a budete chtít zakoupit voucher s online termínem, je třeba si ověřit jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. To stejně platí i u pro rezervace u voucherů bez termínu, bližší informace naleznete v sekci Jak uplatnit. Pěkný den :) Kačka