Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Až 15denní dovolená v Podkrušnohoří: moderní apartmány, možnost snídaní, wellness i vstupenek na výlety
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Rezervaci provádějte co nejdříve po zakoupení voucheru na tel. 777 478 285 či na e‑mailu dologh@arealdks.cz – zároveň uveďte kód voucheru. Termín si také můžete zarezervovat přes svůj zákaznický účet na Slevomatu, stačí si otevřít zakoupený voucher, přes který se prokliknete k online rezervaci.
- Dítě nebo další dospělá osoba na přistýlce: 400 Kč/os./noc
- Možnost dokoupení snídaní:150 Kč/osoba/noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je zde možné pobyt uhradit na fakturu pro mého zaměstnavatele
z fondu FKSP ?
Děkuji
Kontaktujte nás přímo na tel. 777 478 285, pobyt je možné hradit z FKSP
Dobrý den,je možne mít sebou kola?Děkuji😉
Dobrý den ano, lze je zamknout k ocelovému schodišti na apartmá :-)
Dobrý den,
máme 2 děti ve věku 8 a 9 let. Je možnost ubytování ve 4 lidech?
Dobrý den, Terezo, naše vouchery jsou pouze pro 2 osoby, ale je možnost příplatku dokoupit přistýlku pro dítě 400 Kč/os./noc. Ohledně dostupnosti přistýlek bychom vám poradili kontaktovat přímo provozovatele na tel. 777 478 285 či na e‑mailu dologh@arealdks.cz. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, mám čtyř leté dítě a dvouletá dvojčata. Chtěl sem se
dotázat zdali se vejdeme do apartmánu a za jakých finančních podmínek.
Děkuji Flieger
Dobrý den příplatek za každé další dítko je 400kč/noc. Standartně
je povoleno max 3 osoby. Můžete nás však kontaktovat na tel.:
777 478 285, probereme možnosti.
Děkuji PAVEL
Dobrý den, prosím, o informaci, jak je to s cenou za ubytování a snídani pro 1,5 roku staré dítě? Děkuji
Dobrý den, 400kč/ noc, Pavel
Dobrý den jedeme do Chomutova na výstavu a zkoušku psů opravdu není možné vzít s sebou na hotel psa? Děkuji za odpověď Zapachova
Dobrý den, velice se omlouváme, ale psíci ani kočky nejsou v aparthotel DKS povolena, děkuji za pochopení. Pavel
Dobrý den, chci sebou vzít vnuka (12let), rádi bychom i se snidani.
Voucher je pro dvě osoby. Kolik mám doplatit za dítě.
Dekuji za odpověď. Tellerová
Dobrý den, Libuše, příplatek je 400 korun za noc bez stravy. Pokud si přejete k tomu i snídaně, tak je možné je dokoupit za 150 korun za noc. Hezký den
Dobrý den, chci se zeptat jak je to momentálně s COVID situací? Musí být PCR testy? Děkuji za odpověď.
Tak bohužel informace se mění častěji než ministři, Hotel není vězeňské zařízení, já určitě problém hledat nabudu, Jsme tu pro to, abychom hostovi vytvořili příjemné podmínky pro dovolenou :-) doražte.
Dobrý den zajímalo by mě zda můžu tento pobyt zaplatit kartou Benefit Card. V záložce benefity totiž nabídka zrovna téhle karty není a to téměř v žádném pobytu co jsem zde našla. Děkuji za odpověď
Dobrý den, Kateřino :)
bohužel nevím o jakou benefitní kartu se jedná. Respektive která
společnost ji vydává. Seznam námi přijímaných karet najdete zde (https://www.slevomat.cz/benefity).
Případně se nám ozvěte skrze kontaktní formulář (https://www.slevomat.cz/kontakt).
Pěkný den :)
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat na klimatizaci v pokojích.
Dobrý den, pokud byste ráda využila pokoj s klimatizací, můžete si objednat apartmá SUPERIOR, kde je klima a krapet lepší výbava :-), děkujeme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
mám koupený pobyt od 30.8. pro dvě osoby.
Psala jsem na Váš email jestli je vše v pořádku.
Nepřišla žádná odpověď, tak doufám , že ano?
Díky
hezký den
Dobrý den, Hano, pokud již máte zakoupený voucher s termínem, tím pádem je termín garantovaný. Každopádně si rezervaci můžete ověřit na e-mailu:dologh@arealdks.cz či tel,+420 777 478 285. Krásný den, Tomáš :)