Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si pro jistotu ověřte dostupnost vámi preferovaného termínu. Rezervaci následně proveďte co nejdříve na telefonech +420 584 453 724 nebo +420 730 155 166. Při rezervaci sdělte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pokud budete potřebovat pokoj s přistýlkou, tak si ověřte jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Ráda bych se zeptala jestli u vás pucujete župany nebo si mám
vzít svůj
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Novotná, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotelu a
půjčují zde župany za příplatek 80 Kč/ pobyt. Přeji Vám krásný den,
Tomáš :)
petra longauerová
Dobrý den. Chci se zeptat, zda je u vás volný termín 27.-29.10.
2 dospělí a 2 děti. Nevím, co v rezervačním systému znamenají světle
a tmavě modré okýnka. Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro, vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat a tmavě modré
okýénka znamenají, že je termín dostupný. Krásný den, Tomáš :)
Josef Kotyza
Dobrý den, případně večer.
Rád bych vás s manželkou navštívil v průběhu října, případně
začátkem listopadu na 4 dny (3 noci) přes víkend.
Můžete mi, prosím, doporučit volný termín k ubytování.
Děkuji předem.
Slevomat.cz
Dobrý den, Josefe, poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete
ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si
při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je
v tomto případě garantovaný. Ohledně doporučení termínu, můžete
kontaktovat přímo hotel na e-mailu:recepce@hotelpraded.eu či
tel.+420 730 155 166. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
M. Faturová
Dobrý den, prosím je vámi uváděný bazén vyhřívaný a je možnost
objednávky masáže při třídenním pobytu pátek – neděle? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Faturová, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na
provozovatele na e-mailu:recepce@hotelpraded.eu či
tel.+420 730 155 166. Krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Ráda bych se zeptala jestli u vás pucujete župany nebo si mám vzít svůj
Dobrý den, paní Novotná, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotelu a půjčují zde župany za příplatek 80 Kč/ pobyt. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)