Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

Pobyt ve 4* hotelu Panorama s neomezeným wellness a snídaněmi

Populární
Nabídka, která má velmi vysoké hodnocení našich zákazníků a má dostatečný počet recenzí.
4,6 / 5
Panorama Hotel Praha Praha (mapa) 2 448 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Pavel Ermis

Dobrý den, má hotel bezbariérový pokoj pro vozíčkáře?

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavle. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, hotel má bariérový přístup. Přeji krásný den. Matěj, Slevomat.cz

Sue2005

Dobrý den, vstup do fitness je v rámci wellnes zdarma neomezen. Nebo je zpoplatněn? Velmi děkuji za odpověď. Z.

Slevomat.cz

Dobrý den, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotelu a vstup do fitness je v rámci wellness zdarma. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)

Monika Šímová

Dobrý den. Ráda bych k Vám přijela s dcerou 14 let. Mohly bychom využít i bazén nebo wellness? A je to možné, i když bude dcera na přistýlce? Šlo by o termín 27.10 – 30.10.2021.
Děkuji, Šímová.

Slevomat.cz

Dobrý den, Moniko, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. V ceně voucheru je vstup do wellness pro 2 osoby (v rámci otevíracích hodin) – Bazén a jacuzzi. V případě individuální poptávky po příplatku za jiné služby můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu:bookings@pa­noramahotelpra­gue.com či tel. +420 261 191 2­38. Krásný den, Tomáš :)

Julie

Dobrý den,chceme k Vám přijet v polovině října. Prosím o informaci, zda si musíme dopředu zarezervovat vstup do bazénu a vířivky, Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Julie, není potřeba vytvářet rezervaci. Lze využít kdykoliv během pobytu. S přáním krásného dne, Karel

Ondřej Tomašovič

Dobrý den, rád bych využil zdarma upgrade z pokoje Superior na Deluxe.
Jak to prosím zařídit.
Děkuji
Ondřej T.

Slevomat.cz

Dobrý den, Ondřeji, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na hotel na e-mailu: bookings@panoramahotelprague.com či tel. +420 261 191 2­38. Určitě Vám rádi zodpoví Vaše dotazy. Krásný den, Tomáš :)

Barbora

Dobrý den, je možné být na dvoulůžkovém pokoji Superior nebo Deluxe se 2 dětmi (2,5 a 4,5) pouze za cenu pro 2 osoby nebo je nutná přistýlka. Případně půjčujete dětské postýlky (pro to mladší, starší by mohlo spát s námi) a za kolik? Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Renato, Pro varianty v pokojích Superior/Deluxe: děti do 5,9 let na lůžku s rodiči a bez služeb: zdarma. Děti ve věku 6–11,9 let na přistýlce a se snídaní: 405 Kč (15 €) / noc. Osoby ve věku 12 let a starší na přistýlce, se snídaní a se vstupem do wellness: 810 Kč (30 €) / noc.
Přistýlky musí být potvrzeny již při rezervaci, jinak není možné dostupnost pokoje s přistýlkou garantovat. Hotel můžete přímo kontaktovat na e-mailu:bookings@pa­noramahotelpra­gue.com či tel. +420 261 191 2­38. Krásný den, Tomáš :)

Eva

Dobrý den, prosím jaké jsou momentální otvírací hodiny welness?

 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Evo, tuto informaci si můžete ověřit přímo u provozovatele na e-mailu:bookings@pa­noramahotelpra­gue.com či tel.+420 261 19­1 238. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)

Kateřina Ševčíková

Dobry den, chtela bych se ubytovat s kamaradkou 15–17.10, byl by volny pokoj s oddelenyma luzkama? Dekuji Sevcikova

Slevomat.cz

Dobrý den, Kateřino, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. Požadavek týkající se oddělených lůžek, napište prosím do poznámky, při objednávce. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)

Míša

Dobrý den,
chtěli bychom k Vám přijet 2 dospělí a 2 děti ( 8 a 14 let) v termínu 11.-12.9.2021.Máte volný pokoj a musím koupit 2 vouchery? V případě jiné možnosti, jaká by byla konečná cena?
Děkuji Míša

Panorama Hotel Praha

Dobrý den, Míšo,

Dovolují se Vás informovát, že v termínu 11–12/9 máme ještě volné pokoje. Tedy doporučujeme zakoupit dva vouchery pro 4 osoby celkové a do poznámky uvést, že jetede rodinou, aby jsme Vam ty pokoje alokováli vedle.

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
S pozdravem a přáním hezkého dne,

Alena
Rezerváčni oddělení

Lenka Antoňová

Dobrý den,
parkování za 10 Eur na noc je možné v kterých místech?
Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Lenko, jak píšete, poplatek za parkování činí 10 €/noc. Ohledně dotazu týkající se parkovacích míst prosím kontaktujte přímo provozovatele na e-mailu:bookings@pa­noramahotelpra­gue.com
či tel. +420 261 191 2­38. Krásný den, Tomáš :)

Marta

Dobrý den, měli bychom dotaz ohledně voucherů od Slevomatu. Rádi bychom si zakoupili on-line pobyt u vás v hotelu. Nabízíte pokoj pouze pro 2 osoby a 2děti, ale my máme pouze 1ditě ve věku 10 let.

Slevomat.cz

Dobrý den, Marto :)
samozřejmě i tak můžete využít nabídku, kterou máme pro dva dospělé a dvě děti. Cena ale zůstane stejná. Případně lze po domluvě s hotelem využít i voucher pouze pro dvě osoby, kdy za dítě na přistýlce doplatíte na místě 405 Kč (15 €) / noc (se snídaní).
Pěkný den :)

Alica Vrablova

Dobry den mam dotaz
check in mate o 14:00 je problem kdyz prijdu pozdeji
dekuji za odpoved Alice

Slevomat.cz

Dobrý den, Alice, check-in je od 14:00, nikoliv pouze ve 14:00. Neměl by být žádný problém. Krásný den, Tomáš :)

Michaela Barthová

Dobrý den, parkovné je 540 Kč na noc i pro ubytované hosty?

Slevomat.cz

Dobrý den, Michaelo, ano, parkovné činí 540 Kč (20 €) za noc pro ubytované hosty. Krásný den, Tomáš :)

Katerina Nemcova

Dobrý den, chtěly bychom zakoupit pobyt 2 dospělí +2 děti, avšak máme 3 dítě (1 rok) je možné tento pobyt zakoupit nebo potom jedno z děti doplatit?

Slevomat.cz

Dobrý den, Katerino, jak máme uvedeno v nabídce v sekci Děti, děti do 5,9 let na lůžku s rodiči a bez služeb jsou zdarma. Krásný den, Tomáš :)

Panorama Hotel Praha

Dobrý den, paní Němcová, děkujeme za Váš dotaz. Pokud jsou obě děti do 12 let a třetí dítě bude spát s Vámi v posteli, je možné zakoupit náš Rodinný pobyt. Pokud chcete pro dítě přistýlku/postýlku, ta už se do pokoje bohužel nevejde. Za roční dítě nic nedoplácíte. Děkujeme za pochopení. Přeji krásný den z Panorama Hotel Prague, Petra

marie křoustková

Zakoupila bych voucher pro dceru, jejího muže a dvě děti. Je možný voucher bez termínu? Jaká by byla výše platby. Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Marie, u nabídky Rodinný pobyt pro 2 dospělé osoby a 2 děti do 11,9 let je možné zakoupit voucher pouze s online termínem. Krásný den, Tomáš :)

Pavla Veverková

Dobrý den, při telefonickém rozhovoru mi bylo řečeno, že testy musí být buď PČR, nebo ATG. V dotazech čtu, že může být samotest na místě. Proto se tedy ještě jednou ptám. Můžu si v den nástupu (3.9.) udělat před obsluhou samotest? Dekuji za odpověď. Pavla

Panorama Hotel Praha

Dobrý den paní Veverková,

možnost udělat si přímo v hotelu samotest je novinka, kterou jsme zavedli teprve nedávno. Proto jste dostala po telefonu jinou informaci. Omlouvám se za toto drobné nedorozumění. Těšíme se na Vás. Alexandra

Jaroslava Kudynková

Dobry den,
když mame reservovany pobyt od 12. do 15.8. V kolik hodin mame nastup a do kdy musime opustit pokoj? A staci provest test na miste?
Dekuji predem za odpoved

Panorama Hotel Praha

Dobrý den paní Kudynková,

děkujeme, že jste si vybrala právě Panorama Hotel Prague a také za Váš dotaz. Ubytovat se je možné od 14 hodin a opustit pokoj je potřeba do 12 hodin. Přímo za hotelem máme testovací centrum, kde je možné se po příjezdu otestovat (výsledek je do 20 minut, rezervovat si termín můžete zde: https://cntesty.cz/?pg=objednavka&om=19) nebo lze provést samotest přímo v hotelu. Přeji krásný den a pokud bychom pro Vás mohli ještě něco udělat, neváhejte mne kontaktovat na emailu alexandra.hronkova@panoramahotelprague.com. Alexandra

Michaela Kohnová

Dobrý den, chci se zeptat, jestli je možné si udělat místo antigenního testu nebo PCR testu pouze samotest přímo v hotelu.

Wellness je pouze jednorázový vstup nebo je neomezené?

Děkuji předem za odpověď.

Panorama Hotel Praha

Dobrý den, paní Kohnová, děkujeme za Váš dotaz. Je možné provést samotest před kolegy z hotelu, případně máme k dispozici odběrové místo přímo v hotelu, kde je možné nechat se otestovat. Platí stejné podmínky, jako na všech ostatních odběrových místech, pokud máte zdravotní pojištění u nějaké české zdravotní pojišťovny. Rezervovat si termín můžete zde: https://cntesty.cz/?pg=objednavka&om=19 . Vstup do wellness je platný po celou dobu pobytu. Přeji krásný den z Panorama Hotel Prague, Petra

Lada

Dobrý den,mohou být na pokoji ubytováni 4 osoby. Děkuji

Panorama Hotel Praha

Dobrý den Lado,

děkuji, že jste si zvolila právě náš Panorama Hotel Prague pro svůj pobyt. Všechny pokoje v našem hotelu jsou dvoulůžkové, případně je možnost dát na pokoj jednu přistýlku, takže maximálně 3 osoby. Je možné si rezervovat dva pokoje, které budou hned vedle sebe (je potřeba o to zažádat během rezervování, abychom je byli schopni zajistit a počítali s tím předem). Případně nabízíme v našem hotelu Rodinné pokoje, kde jsou 2 pokoje propojeny dveřmi – v jednom pokoji je dvoulůžko a v druhém rozkládací pohovku, k dispozici samozřejmě 2 koupelny. Tato varianta je ovšem za příplatek. Neváhejte se pro více detailů obrátit na naše rezervační oddělení (bookings@panoramahotelprague.com; +420 261 191 238). Kolegyně Vám pomohou vybrat nejvhodnější variantu. Přeji krásný den, Alexandra

Jarmila Chalupná

Dobrý den, informace o testování na covid-19 jsem si samozřejmě přečetla, ale raději se zeptám pro upřesnění. Ráda bych Váš hotel navštívila s 12letou dcerou v termínu od 24. do 26. srpna. Já jsem plně očkovaná, ale dcera ne, potřebuji pro ni teda objednat test na místě. Jestli jsem pochopila správně, musím jí objednat na antigenní test na 24.8., tak aby byly výsledky ihned na místě k dispozici? PCR v tomto případě by se nestihl? Omlouvám se za „hloupý“ dotaz, ale dcera má bohužel hrůzu z jakýkoliv odběrů a zvládne tedy jen test ze slin nebo z kraje nosu, tak bych nerada, aby náš pobyt ve vašem hotelu skončil již před začátkem pobytu. Moc děkuji za odpověď. J.Ch.

Panorama Hotel Praha

Dobrý den paní Chalupná,

děkuji za Váš dotaz a rozhodně jej v této složité době nepovažuji za „hloupý“. Rozumím tomu, že dcera má strach z jakýchkoliv odběrů a rozhodně ji nechceme vystavovat čemukoliv, co není bezpodmínečně nutné. Při check-inu stačí prokázat se antigenním testem, který nebude starší 72 hodin. Přímo za budovou našeho hotelu je odběrové centrum, ze kterého budete mít výsledky v emailu během 20 minut, pokud by to pro Vás bylo jednodušší, než si zařizovat test někde ve Vašem okolí. Lze se tam objednat, ale je i možnost dojít tam až přijedete. Pokud bych Vám mohla být jakkoliv dále nápomocná, neváhejte se na mne obrátit.

S přáním krásného dne

Alexandra
(alexandra.hronkova@panoramahotelprague.com)

Tina

Dobrý deň, od kedy sa podávajú raňajky? Ďakujem.

Panorama Hotel Praha

Dobrý den Tino,

děkujeme za Váš plánovaný pobyt a dotaz. Snídaně se podávají denně od 6:30 do 10 hodin v restauraci Mezzo. Pokud byste potřebovala i další informace, neváhejte se obrátit přímo na recepci hotelu – reception@panoramahotelprague.com nebo +420 261 161 1­11. Těšíme se brzy na viděnou.
Alexandra

Dalimil Nejezchleba

Dobrý den,
plánuji pobyt pro 2 osoby 12.-14.8. Je na tento pobyt možné využít Vaší nabídku parkování zdarma?

Panorama Hotel Praha

Dobrý den, pane Nejezchleba, děkujeme za Váš dotaz. Pro ověření parkovacích kapacit, prosím, kontaktujte naše rezervační oddělení na e-mailové adrese bookings@panoramahotelprague.com anebo na telefonním čísle +420 261 191 2­38. Přeji krásný den! S pozdravem z Panorama Hotel Prague, Petra

Monika

Dobrý den,je možno si u vás uložit zavazadlo, když přijedeme brzy dopoledne a budeme se chtít podívat po Praze, ještě než se ubytujeme.Dekuji.

Panorama Hotel Praha

Dobrý den, Moniko, děkujeme za Váš dotaz. Ano, kolegové z recepce Vám zavazadlo rádi uloží do úschovny. Přeji krásný den! S pozdravem z Panorama Hotel Prague, Petra

Klára K.

Dobrý den, lze hradit z FKSP?
Děkuji za info

Panorama Hotel Praha

Dobrý den, Kláro, děkuji za Váš dotaz. Prozatím bohužel tato možnost není. Přeji krásný den! S pozdravem z Panorama Hotel Prague, Petra

Marcela

Dobrý den, máme rezervaci termínu v prvním týdnu v srupnu- jaké jsou prosím nyní podmínky pro ubytování – test, očkování …?Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Marcelo, pokud se chcete ubytovat, musíte před nástupem na pobyt prokázat svou bezinfekčnost a to tak, že buď doložíte negativní test provedený na oficiálním odběrovém místě.
Může to být PCR test nebo antigenní. PCR test platí 7 dní, antigenní 72 hodin.
Doložíte certifikát o očkování
Očkování musí být ukončené, tzn. od druhé dávky musí uběhnout minimálně 14 dní. Teprve poté jste považováni za chráněné.
Doložíte certifikát o prodělání onemocnění covid-19
Od prvního pozitivního testu nesmí uplynout více než 180 dní. Poté musíte doložit buď negativní test, nebo certifikát o očkování. Více informací naleznete zde: https://www.slevomat.cz/magazin/1628-prehled-vladnich-narizeni-koronavirus-druha-vlna-co-vse-je-zavrene. Pěkný den Tomáš

Petra

Dobry den, je mozne vyuzit voucher pro dva dospele a dve deti ve veku 3 a 7let? Jake budou dalsi poplatky starsi ma bezlepkovou dietu, byli by mozne bzl snidane?
Dekuji za odpoved

Panorama Hotel Praha

Dobrý den, Petro,

V případě, kdyby jedno ditě spálo s rodičí a druhé na přistýlce, tak to je možné. Přistýlka tedy je za příplatek 15 EUR/noc a už včetně snídaně a wellness. V případě bezlepkové diety, prosíme pak dejte do poznamky, že o to máte zájem, my to k vášemu přijezdu připrávime.
V případě dálších dotazů nás prosím kontaktujte přímo na bookings@panoramahotelprague.com nebo telefonicky na čísle +420 261 191 238.

Hezký den,
 Alena

Kateřina Gáliková

Dobrý den,

prosím, je možné se ubytovat i s ročním dítětem, tedy pobyt pro dvě dospělé osoby + dítě? Nachází se v hotelu nějaký dětský koutek, plus je možné zařídit na pokoj dětskou postýlku?

Moc děkuji

Panorama Hotel Praha

Dobrý den, Kateřino,

Je úrčitě možné se ubytovát s dítětem. Jakmíle udělate rezervaci online, dejte do poznamky, že jedete s malým a potřebujete zařidit postýlku, poplatek tedy není. Dětský koutek na hotelu bohužel nemáme.
V případě dálších dotazů nás prosím kontaktujte přímo na bookings@panoramahotelprague.com nebo telefonicky na čísle +420 261 191 238.

Krásný den,
 Alena

Jana Pírová

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je možná přistýlka (syn 18 let) na pokojích superior i deluxe. Pokud ano, jaká částka je prosím za přistýlku účtována. Předem děkuji.

Panorama Hotel Praha

Dobrý den. Jano,
Přistýlka na pokojí Superior je možná, připlatek je 30 EUR/noc včetně snídaně a wellness. V případě dálších dotazů nás prosím kontaktujte přímo na bookings@panoramahotelprague.com nebo telefonicky na čísle +420 261 191 2­38. Hezký den, Alena

Iva

Dobrý den,objednali jsme si od patku do pondělí a 1 dítě 10 let,co budeme jeste pri prijezdu platit,a muze se do bazenu,a prosim jak je to daleko od města. Děkuji

Panorama Hotel Praha

Dobrý den, Ivo,
Pokud budete potřebovát přistýlku pro dítě na pokojí, tak na místě se hrádí poplatek 15 EUR/noc, do bazenu úrčitě může, hotel se nachází na Pankráci, je cca 15 min do centra veřejnou dopravou. V případě dálších dotazů nás prosím kontaktujte přímo na bookings@panoramahotelprague.com nebo telefonicky na čísle +420 261 191 2­38. Hezký den, Alena

Martina

Dobrý den, pokud bychom chtěli využít zdarma lepší pokoj Deluxe místo pokoje Superior, tak kde máme žádat o změnu? Zavolat přímo do hotelu?
Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Martino, pro případný upgrade na lepší pokoj Deluxe je třeba domluvit se přímo s hotelem, zda je to ve Vámi požadovaném termínu možné. Hotel můžete kontaktovat na bookings@panoramahotelprague.com nebo telefonicky na čísle +420 261 191 2­38. Pěkný den :) Kačka

Dana Fouňová

Hezký den, dostali jsme jako dárek voucher do hotelu na jednu noc. Pokud si přikoupím ještě dvě noci můžeme uplatnit pobyt na tři noci najednou? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Dano,

sloučení voucherů je určitě možné. Dejte si prosím jen pozor, aby Vám vouchery na sebe termínově navazovaly. Můžete se v takové věci i obrátit přímo na recepci hotelu, která Vám již jistě pomůže. :-) Zde přikládám kontakt: bookings@panoramahotelprague.com , +420 261 191 238.

Přeji krásný den,
Květoslava

Šarlota Šínová

Dobrý den, je možné se ubytovat v noci? Respektive kolem 23. hodiny?
 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Šarloto,

ubytování v noci určitě není problém, budete-li mít pokoj v pořádku zarezervován. :-) Recepce hotelu funguje nepřetržitě.

Mějte se krásně,
Květoslava

Lenka Sebránková

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak u Vás momentálně probíhají vzhledem ke covid opatřením snídaně? Dále bych se chtěla zeptat, zda stačí jako potvrzení o očkování očkovací kartička, kterou jsem obdržela na první dávce? Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Lenko, s tímto dotazem je nejlepší kontaktovat přímo provozovatele, který Vám přesně sdělí, jak to u nich nyní probíhá. A co se týče potřebných potvrzení, tak dle informací od hotelu v dotazu níže, je možné se na základě vládních opatřeních v hotelu ubytovat pouze pokud splňujete jednu z následujících podmínek: • Negativní PCR test (absolvovaný nejdéle před 7 dny) nebo negativní antigenní test (ne starší než 72 hodin). • Potvrzení o očkování proti onemocnění Covid-19, kdy od první dávky muselo uplynout alespoň 22 dnů. • Potvrzení o prodělání onemocnění Covid-19, kdy od prvního pozitivního testu neuběhlo více než 180 dní. V případě konkrétnějších dotazů Vás poprosím se obrátit přímo na hotel na e-mailu bookings@panoramahotelprague.com nebo na tel. +420 261 191 238, kde Vám rádi vše blíže zodpoví. Pěkný den :) Kačka

Ema

Dobrý den, pokud si koupím „bez termínu“ více nocí, mohu je případně uplatnit zvlášť? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Emo, voucher je vždy nutné uplatnit najednou na jeden pobyt. Pokud byste však chtěla hotel navštívit víckrát, můžete zakoupit více voucherů na požadovaný počet nocí. Pěkný den :) Kačka

Šárka

Dobrý den. chtěla bych se optat jestli staci potvrzení o antigením testu ze zaměstnání. Dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Šárko, dle informací od hotelu v dotazu níže, je možné se na základě vládních opatřeních v hotelu ubytovat pouze pokud splňujete jednu z následujících podmínek:
• Negativní PCR test (absolvovaný nejdéle před 7 dny) nebo negativní antigenní test (ne starší než 72 hodin).
• Potvrzení o očkování proti onemocnění Covid-19, kdy od první dávky muselo uplynout alespoň 22 dnů. • Potvrzení o prodělání onemocnění Covid-19, kdy od prvního pozitivního testu neuběhlo více než 180 dní.
V případě konkrétnějších dotazů Vás poprosím se obrátit přímo na hotel na e-mailu bookings@panoramahotelprague.com nebo na tel. +420 261 191 238, kde Vám rádi vše blíže zodpoví. Pěkný den :) Kačka

Olga Zvoníková

Dobrý den, mám dotaz je v pokoji Superior nějaký minibar? Děkuji s pozdravem Olga Zvoníková

Panorama Hotel Praha

Dobrý den, paní Zvoníková, v Superior pokojích minibar není, je tam ale k dispozici malá lednička. Přeji krásný den! S pozdravem z Panorama Hotel Prague, Petra

Eliášová

Dobrý den, jste partnery v Praze jako doma? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, paní Eliášová, hotel je partnerem v Praze jako doma. Hezký den

Romana Holická

Dobrý den,mohou do wellness i děti?Dcera 10 let.
 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Romano, děti do wellness mohou. Musí však být v doprovodu dospělé osoby. Pěkný den

Michal

Dobrý den,
jaký je prosím rozsah wellnes/spa?
Někdo v hodnocení píše o parní sauně v popisu se ale píše jen o bazénu a vířivce. Jak jsem koukal na web hotelu píše se dokonce o hotelovém spa.

Děkuji za objesnění.

Slevomat.cz

Dobrý den, Michale, součástí hotelového spa je bazén a vířivka v jedné místnosti a sauny v druhé místnosti. Pěkný den

Panorama Hotel Praha

Dobrý den Michale,
v rámci našeho wellness můžete využít kromě již výše zmíněného bazénu s vířivkou a klasické sauny také parní saunu, tělocvičnu či posilovnu. Za poplatek potom také nabízíme možnost masáží, privátní sauny či solárium. Jen bych ráda upozornila, že zatím je stále omezena kapacita wellness dle vládních nařízení a je nutno se na recepci spa objednat (lze zavolat předem nebo i přímo z hotelového pokoje). Pokud Vás zajímá především bazén, v některé dny probíhají v bazénu placené lekce. V tu dobu lze využít ostatní součásti wellness. Pokud byste měl ještě jakékoliv dotazy, neváhejte se obrátit přímo na mne – alexandra.hronkova@panoramahotelprague.com.
S přáním krásného dne
Alexandra Hronková, Panorama Hotel Prague

Lucie Rousová

Dobrý den, pokud nejsem očkovaná stačí k vašemu pobytu test? Popřípadě jaký? Děkuji.

Panorama Hotel Praha

Vážená paní Rousová ,

Dovolujeme si Vás informovat, že na základě vládních opatřeních je možné se v hotelu ubytovat pouze pokud splňujete jednu z následujících podmínek:

• Negativní PCR test (absolvovaný nejdéle před 7 dny) nebo negativní antigenní test (ne starší než 72 hodin).
• Potvrzení o očkování proti onemocnění Covid-19, kdy od první dávky muselo uplynout alespoň 22 dnů.
• Potvrzení o prodělání onemocnění Covid-19, kdy od prvního pozitivního testu neuběhlo více než 180 dní.

V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit.
S pozdravem,
Rezervační oddělení

Jiřina Vitkova-škopíková

dobry den ,kdyz bych si objednala u vas v terminu 3.7–5.7 pro 2dospěle +dite 14let ,jak by to vyslo cenove a a da se uplatnit voucher-euroest??

Panorama Hotel Praha

Vážená paní Vítkova-Škopíková,
K zakoupenému voucheru je možné dokopit přistýlku pro dítě.
Doplatek činí 30 EUR/noc. Stačí připsat do poznámky a rádi Vám vše připravíme.
Ohledně využití voucheru Euroest prosím kontaktujte přímo Slevomat zákaznický servis.
S pozdravem,
Rezervační oddělení

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru