Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

Pobyt v Luhačovicích: all inclusive vč. nápojů, neomezeně bazén a sauna

4,4 / 5 Hotel Harmonie*** Luhačovice (mapa) 470 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
PAVEL

Dobrý den,
4.-8.10. Harmonie I, ne Harmonie II. je možnost výběru?

Hotel Harmonie***

Dobrý den, bohužel není možnost k výběru, volné pokoje máme pouze v hotelu Harmonie II.

Stana Mikšíková

Objednavka dle vaseho kalendare je tragedie,prosim o tel.kontakt na hotel harmonie

Hotel Harmonie***

Dobrý den, tel.číslo je 778 470 033.
S pozdravem

Alexandra

Dobrý den,na konci září máme v hotelu Harmonie rezervovaný pobyt,budete vyžadovat po nás antigenní test z nemocnice nebo stačí jsi vzít sebou zakoupený samotest a udělat jsi ho v hotelu na recepci.Děkuji za odpověd Knotková.

Hotel Harmonie***

Dobrý den, při příjezdu se musíte prokázat očkovacím certifikátem, minimálně 14 dní po kompletním ukončení očkování, nebo se musíte prokázat maximálně 180 dnů po nákaze koronavirem, nebo antigenním testem ne starším než 72 hodin. U PCR testů je platnost 7 dnů.
Samotesty nejsou povoleny.
Děkujeme za pochopení.
Mějte se hezky

Hotel Harmonie***

Dobrý den, při příjezdu se musíte prokázat očkovacím certifikátem, minimálně 14 dní po kompletním ukončení očkování, nebo se musíte prokázat maximálně 180 dnů po nákaze koronavirem, nebo antigenním testem ne starším než 72 hodin. U PCR testů je platnost 7 dnů.
Samotesty nejsou povoleny.
Děkujeme za pochopení.
Mějte se hezky

Hotel Harmonie***

Dobrý den, při příjezdu se musíte prokázat očkovacím certifikátem, minimálně 14 dní po kompletním ukončení očkování, nebo se musíte prokázat maximálně 180 dnů po nákaze koronavirem, nebo antigenním testem ne starším než 72 hodin. U PCR testů je platnost 7 dnů.
Samotesty nejsou povoleny.
Děkujeme za pochopení.
Mějte se hezky

Irena Scipova

Dobry vecer prosim chtela jsem si vybrat termin na zari od 22.9 do 26.9.2021 ale nejde mi tam zvolit datum

Hotel Harmonie***

Dobrý den, v tomto termínu nemáme volné pokoje, proto Vám nejde na tento termín založit rezervaci.

Anna Frkalova

Dobry den muže se u vas ubytovat i vozičkař

Hotel Harmonie***

Dobrý den, ano na hotelu Harmonie II. máme bezbariérové pokoje.
Ale tato budova je otevřena pouze v letních měsících tj. od července do konce září.
 Marie

Vlasta

Dobrý den, má hotel kromě trampolíny a skákacího hradu další vyžití pro děti? V souhrnu jsem se dočetla „vezměte děti, máme koutek“ – nikde jsem ale nenašla foto. Případně nějaké další vyžití pro děti, hřiště apod. ? Děkuji

Hotel Harmonie***

Dobrý den, v hotelu máme pro děti dětský koutek, tělocvičnu s pinpongovým stolem, nedaleko hotelu je zábavné koupaliště Duha, kde se děti mohou vyžít.

Pavla Kotrašová

Dobrý den, prosím vás chtěla bych se zeptat, co znamenají ty datumy v modrých kolečkách? Chtěla bych si vybrat jiný termín, je to možné? Děkuji Kotrašová

Hotel Harmonie***

Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým portálem.
Děkuji.

Hotel Harmonie***

Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým portálem.
Děkuji.

Hotel Harmonie***

Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým portálem.
Děkuji.

Hotel Harmonie***

Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým portálem.
Děkuji.

Hotel Harmonie***

Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým portálem.
Děkuji.

Hotel Harmonie***

Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým portálem.
Děkuji.

Hotel Harmonie***

Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým portálem.
Děkuji.

Hotel Harmonie***

Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým portálem.
Děkuji.

Hotel Harmonie***

Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým portálem.
Děkuji.

Hotel Harmonie***

Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým portálem.
Děkuji.

Hotel Harmonie***

Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým portálem.
Děkuji.

Hotel Harmonie***

Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým portálem.
Děkuji.

Hotel Harmonie***

Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým portálem.
Děkuji.

Hotel Harmonie***

Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým portálem.
Děkuji.

Hotel Harmonie***

Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým portálem.
Děkuji.

Hotel Harmonie***

Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým portálem.
Děkuji.

Hotel Harmonie***

Dobrý den, pro změnu termínu se kontaktujte prosím se slevovým portálem.
Děkuji.

Miroslava Pytlikova

Je volny prosim termin od 23.7. Na vikend pro 2 osoby?
Dekuji, MP

Hotel Harmonie***

Ano v termínu od 23.7.2021 máme volné pokoje na hotelu Harmonie lI.

Tomáš Hořínek

Dobrý den,
bylo by možné navýšit počet nocí bez navýšení ceny, kdybych jen jenom já? Tuším, že ne. Lázeňský poplatek je již započítán v ceně?

Hotel Harmonie***

Dobrý den, lázeňský poplatek není započítán v ceně, ten se započítá až při příjezdu.
Pokud se prodlužuje pobyt, tak se navyšuje cena.

Jana

Dobrý večer, chceme jet k Vám v srpnu ve všední dny na čtyři dny. Jsme dva dospělí a dvě děti ve věku 8 a 13. Mám koupit dva vouchery? A jak se dozvím, že v mém termínu bude volný pokoj pro čtyři lidi. Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano,

ohledně pobytu s dětmi Vám pro jistotu doporučuji kontaktovat přímo hotel, se kterým se budete moci na všech podrobnostech domluvit + si právě i ověřit dostupnost pokoje pro 4 osoby. :-)

Přeji krásný den,
Květoslava

Monika Lojdová

Dobry den,
nabizite prosim take apartmany pro dva dospele a dve deti?
Dekuji Monika

Hotel Harmonie***

Dobrý den, ano, máme dva takové apartmány.

Radoslav Macháň

Dobrý den,

Je nějaký hotel v Luhačovicích,kde platí vouchery eurorestu?

Hotel Harmonie***

Dobrý den, u nás v hotelu Harmonie nelze platit těmito vouchery.

Seidlová Eliška

Dobrý den,chci objednat Luhačovice hotel Harmonie pro 2 osoby na 3 dny v termínu 28.6.-30.6.2021.Bohužel to nejde koupit.Děkuji Seidlová

Slevomat.cz

Dobrý den, Eliško,

je možné, že došlo k nějaké technické obtíži, každopádně by v tomto termínu mělo být zakoupení zcela v pořádku. :-) Kdyby problém přetrvával, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, kde Vám již jistě pomůžeme. :-)

Přeji krásný den,
Květoslava

Ivana Bočková

Dobrý den, lze u vás prosím uplatnit příspěvek od zaměstnavatele?
( znamenalo by to rozepsat poplatek na dvě části

  • 3000 ,–Kč faktura zaměstnavateli a zbytek doplatit popř. při nástupu)
Slevomat.cz

Dobrý den, Ivano,

pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín.

Přeji krásný den,
Květoslava

Nikola janecká

Dobrý den mám dotaz mame objednaný pobyt u vás ale inclusive ale chtěla by s námi jet babicka nemate tam něco pro jednu osobu našla.jsem vse pro dvě.dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Nikolo,

v tomto případě Vám doporučuji kontaktovat přímo hotel, se kterým se budete moci již konkrétně domluvit na případném příplatku za osobu navíc. :-) Zde přikládám kontakt: rezervace@hotel-harmonie.cz , +420 577 117 222.

Přeji krásný den,
Květoslava

Renata Wetzelová

Dobrý den, prosím kolik by stálo ubytování pro 2 dospělé osoby a 17.leteho syna. Na 4dny.

Slevomat.cz

Dobrý den, Renato,

pro zodpovězení tohoto dotazu je zapotřebí i uvést, jakou variantu nabídky byste rádi využili. Doporučuji kontaktovat tedy přímo hotel, který se Vás již na veškeré potřebné informace dotáže a následně i otázku zodpoví. :-) Zde přikládám kontakt: rezervace@hotel-harmonie.cz , +420 577 117 222.

Přeji krásný den,
Květoslava

Michelle

Dobrý den,
prosím o upřesnění, v názvu nabídky je uvedeno „neomezeně bazén a sauna“ nicméně v detailu je dále uvedeno „2× vstup do nového zážitkového bazénu“ a „2× vstup do sauny na neomezenou dobu“, prosím jak tomu máme rozumět, je to jako 2× denně, nebo pokud si zakoupíme pobyt na 4 noci, tak můžeme v případě dvou osob využít vstup do sauny/bazény jen jeden den (tj. 2× vstup (1× vstup pro dvě osoby) za celý pobyt celkem? Což moc nezní jako „neomezeně“. Děkuji. Michelle Ordeltová

Hotel Harmonie***

Dobrý den, paní Ordeltová,
při koupi na jakýkoliv počet nocí je 2× vstup do bazénu pro každou osobu, taktéž i do sauny.
Marie – rezervační odělení

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru