Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácími mazlíčky je nutné ověřit před zakoupením voucheru s hotelem.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na rezerwacja@lakehill.pl nebo na tel. +48 724 888 800. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Zapůjčení dětské postýlky: zdarma (na vyžádání na recepci)
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, v kolik hodin je, prosím, check-in a check-out?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Ludmilo, check in je od 15:00 a check out do 11:00. Přeji Vám
krásný den, Tomáš :)
Kateřina
Dobrý den,
ve Vaší nabídce je možné hotel rezervovat na termín 28.-31.10., nicméně
na stránkách hotelu je již vyprodán. Je při koupi přes Váš portál tedy
termín stále dostupný? Ráda bych se vyvarovala pozdější informaci
o změně termínu skrz obsazenost atd.
Děkuji, Kateřina.
Slevomat.cz
Dobrý den, Kateřino, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako
dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo
u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou
rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě
garantovaný. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Eliška
Dobrý den, prosím, budou k zakoupení i termíny na listopad? Moc děkuji
předem za odpověď:)
Slevomat.cz
Zda bude nabídka znova
Dobrý den, Eliško, jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se
akce objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme.
Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že
u nabídky kliknete na název partnera a poté kliknete na Upozornit na
nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne.
Krásný den, Tomáš :)
Tomáš Dvořák
Dobrý den, bude ještě dostupný termín od 3.8.2021?
Děkuji
Tomáš
Slevomat.cz
Dobrý den, Tomáši, uvedený termín je již obsazení a bohužel není
možné říci, zda ještě bude k dispozici. Pokud máte o tento termín
zájem můžete zkusit kontaktovat přímo hotel e‑mailem na rezerwacja@lakehill.pl
nebo na tel. +48 724 888 800, jestli se jim náhodou zmíněný termín
neuvolnil z důvodu odřeknutí jiného zákazníka. Pěkný den, Tomáš
Gabriela Bezdíčková
Dobrý den, nelze mi zvolit pobyt pro dva dospělé a dvě děti ve věku
11 a 13 let, je to nějako limitované věkem? Děkuji za informaci
Dobrý den, nebylo by prosím možné pobyt zakoupit prostřednictvím FKSP,
tedy vystavit fakturu na zaměstnavatele? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Michale, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých
hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního
hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto
službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní
převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či
CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní
symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka
musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na
poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
Pěkný den, Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, v kolik hodin je, prosím, check-in a check-out?
Děkuji
Dobrý den, Ludmilo, check in je od 15:00 a check out do 11:00. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)