Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Dovolená v Beskydech: polopenze a wellness, slevy na sport i relax a vlastní minipivovar
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Rezervaci si vytvořte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu dovolena@hotelpodkycmolem.cz nebo telefonu +420 773 784 776. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Dobré vědět: Na 4. lůžku (přistýlce) lze ubytovat pouze osoby do 15 let – přistýlka není určena pro dospělé osoby. Jedná se o výsuvné lůžko, které není plnohodnotnou postelí pro dospělou osobu.
- Pozor: Minipivovar bude v provozu až od konce července (poslední víkend), aktuálně se vše připravuje.
- Dítě do 2,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy: zdarma
- Dítě od 3 do 9,99 let s polopenzí a wellness: 649 Kč/noc
- Dítě a starší osoba od 10 do 99 let s polopenzí a wellness: 899 Kč/noc
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer,chtěla bych dojet s mužem od 31.10. do3.11. na tři noci s polopenzí.mate volný termín prosím?Dále bych se chtěla optat zda můžu uhradit 2000Kc z FKSP .S pozdravem Netopilova
Dobrý den, volno máme. Ohledně FKSP kontaktujte recepci. Děkujeme.
Dobrý den. Chtěli bychom v listopadu navštívit tento hotel přes týden na dvě noci.Jsme dva páry a jednomu párů to chceme koupit jako dárek.Kdyz přes Slevomat zadáme 4 dospělé osoby budeme mít rezervované dva pokoje nebo musíme koupit dva vouchery? Děkuji Zdeňka
Dobrý den, kupte dva vouchery a máte dva pokoje. Hezký den.
Dobrý den, uvažuji o koupi pobytu pro 2 osoby a dítě 8 let na listopad. Vzhledem k tomu, že vše se neustále mění, chci se zeptat, jak je to s testy na COVID? V jednom dotazu píšete, že stačí čestné prohlášení. Je to stále platné? Nebo by nebyl problém udělat si antig. testy na místě u vás. Moc děkuji.
Dobrá den, paní Chudobová/Filípková, je potřebné prokázat svoji
bezinfekčnost. Bezinfekčnost tedy prokážete jedním z těchto
způsobů:
Doložíte negativní test provedený na oficiálním odběrovém místě.
Může to být PCR test nebo antigenní. PCR test platí 7 dní, antigenní
72 hodin.
Doložíte certifikát o očkování.
Očkování musí být ukončené, tzn. od druhé dávky musí uběhnout
minimálně 14 dní. Teprve poté jste považováni za chráněné.
Doložíte certifikát o prodělání onemocnění covid-19.
Od prvního pozitivního testu nesmí uplynout více než 180 dní. Poté
musíte doložit buď negativní test, nebo certifikát o očkování. Přeji
Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat je možnost ubytování také se psem (30kg)?
Děkuji
Dobrý den,
domácí mazlíčky u nás neubytováváme. Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
Chtěla bych se optat zda nemáte volno od 14.10.-17.10. na 3noci
2 dospělí.jeste dotaz zda bych mohla uplatnit 2000Kč s FKSP?
S pozdravem Netopilova
Dobrý den, tento termín je vyprodán. FKSP lze uplatnit na jiný termín přímo na hotelu.
Dobrý den, dle kalendáře máte v termínu 21,22,23,24.10 volno. koupila jsem voucher. Včera jsem psala mail, že chci rezervovat 22–24. 10, bylo mi odpovězeno, že volno není. Dovolat se nemůžu. Co s tím tedy??
Dobrý den, Nikolo, mrzí nás, že nastal tento problém a vámi vybraný termín již není volný. Vidíme, že celou záležitost s vámi již kolegyně ze zákaznické péče řeší. Věříme tedy, že vše bude brzy v pořádku. Pěkný den :)
Dobrý den, v hodnoceních čtu, že nefunguje minipivovar. Je už tedy v provozu prosím. Chci to jako dárek pro pivaře a bez toho se to míjí účinkem
Dobrý den, Niko, minipivovar už by měl být od konce července v pořádku v provozu. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,máte i víkendové pobyty?Dekuji
Dobrý den, máme i víkendové pobyty. V online rezervaci najdete volné termíny. Pokud tam není v požadovaném datu, kontaktujte recepci, zda je případně nějaký volný. Některé pokoje prodáváme pouze na recepci. Děkuji.
Dobrý den, může do bazénu i jednoroční dítě s plavkami
speciálními nebo koupací plenkou? Děkuji za odpověď.
Hudcová
Dobrý den, Zdeňko, ano, do bazénu může i jednoroční dítě. Každopádně si tuto informaci můžete ověřit přímo u Hotelu na e-mailu: dovolena@hotelpodkycmolem.cz či tel. +420 773 784 776. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý večer, do kdy tady bude vyvěšená tato nabídka ? Děkuji za odpověď .😊
Dobrý den, garantujeme ještě týden.
Dobrý den, prosím o info, zda máte volný termín pobytu ve dnech
17.-19.9., pro 2 osoby.
Diky za odpověď.
S přáním pěkného dne, B. Hoňková.
Dobrý den, Blanko, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat. :) Pěkný den, Tomáš
Je volný pokoj od 3.9 do 5.9 pro 7 lidí?
Dobrý den, Josefe, naše nabídka je koncipována pro 2–4 osoby. Ohledně Vašeho dotazu můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu:dovolena@hotelpodkycmolem.cz či tel.+420 773 784 776. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den chci k vám od 7.8 na týden jmáte volný termín pro dvě
osoby s polopenzí.
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
nemáme volný termín.
Dobrý den je možné popřípadě zmenit termín
Dobrý den,
kontaktujte recepci a domluvíte případnou změnu. Děkuji.
Dobrý den, byl by ještě volný termín od 23.8. do 25.8.2021 a za jakou cenu pro 2 dospělé a 1 dítě ve věku 3 let ?? Děkuji B.
Dobrý den,
jeden termín tam ještě je. Kontaktujte prosím recepci na emailu dovolena@hotelpodkycmolem.cz.
Děkuji.
Dobrý den,25.8. máme nastoupit pobyt do 26.8.2021.Zaplaceno mame.V kolik ráno můžeme nastoupit? Koupeno přes slevomat- co k nástupu potřebujeme? Vytištěné potvrzení z emailu? Stačí při nastupu potvrzení o antigenním testu z odběrového místa?Děkuji Vítková
Dobrý den,
pokoj je možný od 14 hodin, přijet můžete dříve a dát si třeba oběd.
Antigenní test stačí.
Dobrý den, chci se zeptat dle dostupných informací máte volný termín od
13.8. do 16.8
2 dospělí + 2 děti. Šlo by případně termín prodloužit.? Děkuji
Dobrý den,
v uvedeném termínu bohužel volnou kapacitu nemáme.
Dobrý den, máte prosím v hotelové restauraci k dispozici bezlepkové pečivo a bezlepkové varianty pokrmů na večeři? Děkuji.
Bezlepkové pečivo i pokrmy e možné dohodnout s obsluhou.
Dobrý den,
jaké je potřeba potvrzení co se týče Covid-19? Antigeni či PCR test?
Dobrý den, Vendulo :)
aktuální vládní opatření ohledně prokazování bezinfekčnosti najdete na
vládním webu zde (https://covid.gov.cz/situace/onemocneni-obecne-o-opatrenich/system-o-n-t-ockovani-prodelana-nemoc-test).
Pěkný den :)
Dobrý den, co obsahuje apartmán, požadoval bych samostatnou ložnici a
další pokoj, obývací,
Děkuji za odpověď
Pospíšil
Dobrý den, na Slevomatu nabízíme třílůžkové pokoje s přistýlkou. Pokud máte zájem o apartmán, kontaktujte přímo recepci hotelu. Děkuji.
Dobry den, jaka by byla cena, za dokoupení polopenze a wellness pro dvouleté dítě? Děkuji
Dobrý den, cena polopenze 149 Kč, wellness zdarma.
Ještě doplňuji věk dětí 11, 10, 9 let
Dobře.
Dobrý den, je možný pobyt pro 2 dospělé a 3 děti v termínu 28.6.-1.7.(3 noci)? jaká by byla cena? Děkuji!
Dobrý den, kontaktujte prosím recepci. Zde nabízíme pouze pokoje pro max 4 osoby, ale máme i apartmány.
Dobrý den, jak je to s potvrzením co se týče Covid-19? Stačí antigeni
či PCR? Nebo je jeďte jiná alternativa?
Děkuji.
Dobrý den,
stačí pouze čestné prohlášení.
Dobrý den chtěla jsem zadat datum příjezdu a nereaguje mi to děkuji Szabo
Dobrý den, který termín? Případně kontaktujte recepci hotelu a prověříme to. Email: dovolena@hotelpodkycmolem.cz
Dobrý den, je u vás možnost využít příspěvky FKSP?
S pozdravem
Pavlasová
Dobrý večer, ano, je to možné, kontaktujte prosím přímo recepci hotelu: dovolena@hotelpodkycmolem.cz
Dobrý den, proč nelze objednat v nabídce letní prázdniny 3–15 dní termín delší než 6 dní? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
termíny jsou už k dispozici.
Dobrý den, jak to bude se zakoupeným voucherem kde je i neomezený vstup do wellness v termínu 4.6 – 6.6 a asi ten wellness do té doby neotevřou?
Dobrý den, Patriku,
v případě, že nebude možné Váš voucher využít v souvislosti
s vládními nařízeními reagujícími na CVD-19, budou se určitě služby
nějakým způsobem kompenzovat. O takovém řešením byste se ovšem přímo
individuálně domlouval s poskytovatelem služby, který by Vám například
takové služby alternativně nahradil jinými.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Poptávka máte volný termín 5.11._7.11. pro dva s polopenzí a vstup welness?Dále bych chtěla uhradit část z FKSP a nevím jak se to dělá a zda je možnost u vás použít?
S pozdravem Netopilova
Dobrý den, ,máme obsazeno. Ohledně FKSP kontaktujte recepci. Děkujeme.