Rezervaci můžete změnit 24 hodin před rezervovaným termínem. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". V případě zrušení rezervace méně než 24 hodin před domluveným termínem, nebo v případě, že se na termín nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Rezervaci s online rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Voucher bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Ondro, v naší nabídce je pouze tento balíček se závazným
termínem. Krásný den, Tomáš :)
Hanka
Dobrý den, je možné přijít ve dvou na jeden termín ve stejnou hodinu
(samozřejmě dva vouchery), když máte více
manikerek/pedikerek? Děkuji
N.C.N. Salon
Dobry den, ano prosim. Muzete vybrat volny termin online na Slevomatu.
Dekujeme !
Lucy
Dobry den, byla jsem u vas 3× a rada bych si koupila dalsi voucher protoze
jsem byla velmi spokojena. Ovsem behem jedne navstevy jsem byla u pana
manikera/pedikera a s jeho praci jsem nebyla spokojena. Takze bych se rada
domluvila zda nevite jaky den je vas tam vice manikerek/pedikerek ze bych si
koupila voucher na ten den. Dekuji
N.C.N. Salon
Dobry den, jsme moc radi ze nam napisete svoji prani. Je nas tu vice na
Pondeli, ve Stredu nebo ve Ctvrtek. Muzete se domluvit na miste ze chcete ke
kolegyni ( Zuzana, Ivy, …). Dekujeme vam mockrat ! ^.^
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, lze koupit voucher bez termínu?
Dobrý den, Ondro, v naší nabídce je pouze tento balíček se závazným termínem. Krásný den, Tomáš :)