Pro check-in je potřeba klíč, který Vám zašleme do aplikace JustIN Mobile.
Aplikace je dostupná pro systémy Android a iOS. V opačném případě obdržíte informační SMS jak se ubytovat bez recepce pomocí vstupního kódu a čipové karty.
Návod na instalaci aplikace JustIN Mobile:
Vyhledejte aplikaci v obchodě s aplikacemi ve svém mobilu.
Registrace aplikace: Zadejte zemi a vaše telefonní číslo pro ověření registrace. Registrační číslo vám přijde jako SMS od společnosti SALTO. To vložíte do aplikace.
Po spuštění povolte aplikaci přístup k Bluetooth. Aplikace bude prozatím bez klíče.
Po úspěšné registraci vám budou moci do mobilu zaslat klíč od hotelu a pokoje. Pro obdržení klíče musíte být připojeni k internetu. Klíč se objeví v aplikaci i s logem Smarthotelu Nezvalova Archa.
Odemykání dveří: Spusťte aplikaci v mobilu, vyberte klíč Nezvalova Archa, na displeji stiskněte zelený symbol klíče a zároveň přiložte telefon těsně k elektronickému zámku. Upozornění: Hlavní dveře v přízemí mají čtečku na stěně budovy.
Klíč nebo informační SMS vám přijde až v den vašeho příjezdu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, kdybychom chtěli přijet v 6 osobách a objednali si
3 pokoje. Jakým způsobem je řešen klíč? Je nutné aplikaci nainstalovat
do 3 různých telefonů? Dá se klíč zaslaný prostřednictvím SMS
přeposlat na jiný telefon, než na který by byl doručený?
Smarthotel Nezvalova Archa
Dobrý den, klíč do aplikace můžeme zaslat ke každému pokoji
v případě, že budeme mít tel. čísla na alespoň na jednu osobu
z každého pokoje, která bude mít nainstalovanou aplikaci JustIN Mobile.
Pokud nebudete chtít využívat aplikaci, můžeme Vám zaslat SMS zprávu, ve
které bude informace o tom, jak se dostanete do budovy a kde naleznete
čipové karty pro všechny tři pokoje.
Vojtěch Šponar
KJ
Dobrý den,
zakoupila jsem voucher, jak prosím mohu zarezervovat saunu?
Děkuji
Smarthotel Nezvalova Archa
Dobrý den,
napište nám prosím na email manager@nezvalovaarcha.cz
s požadovaným termínem a časem rezervace sauny.
Děkujeme.
Daniel Šrám
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, kdybychom chtěli přijet v 6 osobách a objednali si 3 pokoje. Jakým způsobem je řešen klíč? Je nutné aplikaci nainstalovat do 3 různých telefonů? Dá se klíč zaslaný prostřednictvím SMS přeposlat na jiný telefon, než na který by byl doručený?
Dobrý den, klíč do aplikace můžeme zaslat ke každému pokoji v případě, že budeme mít tel. čísla na alespoň na jednu osobu z každého pokoje, která bude mít nainstalovanou aplikaci JustIN Mobile. Pokud nebudete chtít využívat aplikaci, můžeme Vám zaslat SMS zprávu, ve které bude informace o tom, jak se dostanete do budovy a kde naleznete čipové karty pro všechny tři pokoje.
Vojtěch Šponar