Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
4* pobyt kousek od Konopiště: polopenze, aktivity, privátní wellness i vyjížďka na koni
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřený voucher: Termín si zamluvte co nejdříve na tel. +420 605 904 034 či na e‑mailu info@pecinov.eu – při rezervaci nahlaste kód voucheru.
- Dítě do 2,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy: zdarma
- Varianta s polopenzí pro 2–3 osoby (pokoje Superior)
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky.
- Varianta s polopenzí a vyjížďkou na koni
- Pouze pro 2 osoby (omezený počet koní)
- Varianta s polopenzí, masáží a wellness (pokoje Historical)
- Dle zvolené varianty pobyt pro 2 nebo 4 osoby
- Domácí mazlíčci: 500 Kč/pobyt (pouze po předchozí domluvě s recepcí)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
měla bych zájem o pobyt pro tři osoby s možností wellness. Jakou nabídku
mám prosím zakoupit? Není problém spát na přistýlce, jen aby byla pro
třetí osobu i polopenze a možnost využití wellness. Děkuji za
radu. K.
Dobrý den, Karol, můžete zakoupit nabídky Pobyt s polopenzí, masáží nebo wellness až pro 4 osoby, či Pobyt s polopenzí, masáží nebo wellness pro 2 osoby a poté kontaktovat přímo provozovatele a domluvit se v případě individuální poptávky ohledně 3tí osoby. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,jestli by byl volný termín pro 2 dospělé a 14 leté dítě od 26.9.-28.9.2021 i s projíždkou na koni?
Dobrý den, Petro, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den přeji.
Prosím Vás, máte také pokoj pro vozíčkáře?
Děkuji, na shledanou.
Bušková Květa, Plzeň.
Dobrý den, Květo, tento prostor bohužel není bezbariérový. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý večer,
měli bychom zájem o pobyt na dvě noci s wellness a vyjížďkou na koni,
ale máme dvě děti, 6 let a 3 roky, kdy tříleté spí ještě s námi.
Mohu vědět zda máte volný ještě nějaký termín do konce prázdnin,
popřípadě kde se můžeme domluvit? Na recepci jsme se nedovolali.
Děkuji.
Vážená paní Deniso, omlouvám se Vám, že jste se včera nemohla
dovolat, ale máme téměř nepřetržitě obsazenou naší telefonickou
linku.Rádi Vám nabídneme pobytový balíček s voděním na koni, ale do
konce prázdnin máme volno vždy jen na 1 noc. PObytový balíček na 2 noci
bychom Vám mohli nabídnout až od 31.8.2021. Neváhejte nás prosím
kontaktovat, pokud budete mít o pobyt zájem.
Předem Vám děkuji a přeji Vám hezký den.
S pozdravem
Dagmar Prinke
Front office manager
Dobrý den, chceme objednat pobyt na 13–15.9. Pro dvě osoby s dítětem, bohužel u této nabídky není projížďka na koni, chtěli bychom ji využít, zle ji objednat jak na pondělí či i úterý? A popřípadě ještě vzít sebou pejska menšího vzrůstu, děkuji a těším se na odpověď, s pozdravem romana.
Vážená paní Romano,
děkujeme Vám za Váš zájem o služby našeho resortu a potvrzuji Vám
volnou kapacitu našeho hotelu v termínu 13.9.-15.9.2021 včetně pobytového
balíčku s polopenzí a voděním na koních. Koně máme k dispozici 14.9.,
případně 15.9.2021. Zároveň Vám potvrzuji, že je možné se u nás
ubytovat včetně malého pejska za poplatek ve výši 500 Kč za pobyt.
Neváhejte nás prosím kontaktovat v případě Vašeho zájmu
o rezervaci.
S pozdravem
Dagmar Prinke
Front office manager
Dobrý den,
nemohu se do hotelu dovolat. Je prosím volný termín pro 4 osoby na 5–6
nocí v termínu od 17.8.2021–29.8.2021?
Děkuji za odpověď, Petra
Dobrý den, jménem naší recepce se Vám omlouvám, že jste se k nám
nemohla dovolat. Máme téměř nepřetržitě obsazenou linku. V termínu
22.8.-29.8.2021 Vám mohu nabídnou 2 dvoulůžkové pokoje typu Historical,
případně 1 dvoulůžkový pokoj s rozkládací pohovkou pro 2 osoby.
Budete mít prosím zájem o některý z pobytových balíčku?
Děkuji Vám za odpověď.
S pozdravem
Dagmar Prinke
Front office manager
Dobry den, je možné do privátního welness vzít i roční dítě?
Dobrý den Kláro,
ano, potvrzuji Vám, že do wellness si můžete vzít i roční dítě za
podmínek, že využití naší privátní wellness zóny bude plně pod Vaším
dozorem.
S pozdravem
Dagmar Prinke
Front office manager
Prosím jaké jsou k dispozici Kone? Jde nám o vyjížďky a pro osobu 100kg je možnost.
Dobrý den, Katko, projedete se na Fríském koni. Maximální váha osoby, která by chtěla na vyjížďku vyrazit, je 100 kg. Pokud by osoba dosahovala maximální váhy, tak je poté vše na domluvě přímo s provozovatelem. Pěkný den, Kačka
Dobrý den
Je mozné přiject s malým buldočkem?
Dobrý den, Hanko, pobyt s domácím mazlíčkem je možný pouze po předchozí domluvě s recepcí. Případný příplatek činí 500 Kč za celý pobyt. Pěkný den :) Kačka
Zakoupila jsem u vás nabídku s wellnes, ale chtěla bych k tomu i vyjížďu na koni.Lze si to připlatit ? popř.cena? děkuji budeme se těšit
Dobrý den, Lucie, pokud budete mít o vyjížďku na koni zájem, je samozřejmě možnost, pokud bude ve Vašem termínu volno, si ji připlatit dle ceníku provozovatele. Pro bližší informace a konkrétní domluvu Vás poprosím kontaktovat přímo Dvůr Pecínov na tel. +420 605 904 034 či na e‑mailu info@pecinov.eu. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den píšete v nabídce jen jednu hodinu v bazénu to mi přijde
málo ještě v tom letním počasí.Je možné mít přístup cely
Den?
Dobrý den, Lucie, přístup do bazénu je neomezený. Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, potrebovala bych pobyt pro 5 osob, je to mozne? Popripadne jakou nabidku zakoupit, dekuji.
Dobrý den,
děkujeme Vám za Váš zájem o služby resortu Dvůr Pecínov. Pro svůj pobyt si můžete vybrat některý z nabízených balíčků v 1 třílůžkovém pokoji typu Superior a v 1 dvoulůžkovém pokoji typu Superior. Bohužel nemáme k dispozici 5-ti lůžkový pokoj, ale můžeme Vám potvrdit rezervaci obou pokojů vedle sebe.
S pozdravem
Dagmar Prinke
Front office manager