Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu rezerwacja@sunandsnow.pl nebo na tel. +48 224 502 626. Při rezervaci uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Vratná kauce: Na začátek pobytu je nutné složit vratnou kauci v hodnotě 300 PLN, která slouží k pokrytí případných škod.
Poplatek za úklid: Hotel vyžaduje povinný poplatek za závěrečný úklid apartmánu ve výši 170 PLN.
Vyzvednutí klíčů na adrese: Toruńska 15/U11, Gdańsk (mezi 15:00 a 17:00 hod.)
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, měla bych pár dotazů. Mohou být v apartmánu ubytováni
pouze 2 lidi, když je apartmán pro 4? Popřípadě, pokud ano, platí se
něco navíc? A co se týče příplatků, ty se hradí na místě a kauce se
pak i na místě vrací?
Předem děkuji za odpověď a přeji krásný den.
Slevomat.cz
Dobrý deň, Michaela.
Ďakujem za Váš dotaz, čo sa týka Vašej prvej otázky, áno, môžete byť
ubytovaní iba dvaja v tomto apartmáne a máte to bez akýchkoľvek poplatkov
navyše. Hotel uvádza ceny na noc, takže to, že budú v apartmáne len dve
osoby cenu nijako neovplyvňuje. Čo sa týka vratnej kaucie, máte to pri
ponuke v sekcii „Příplatky“. Kauciu zaplatíte na mieste v deň
príchodu a automaticky Vám ju vrátia, keď budete odchádzať z apartmánu.
😊
Prajem pekný deň, Simona.
Lucie Anderová
Cetla jsem v recenzi o kauci, ta je kolik? Kolik se plati za zaverecny
uklid? Je možné ze jsem to prehledla ale takove info hsem tu nenasla.
Parkovani 40zl? Je to tak?
Je tam lozni pradlo pro 4 lidi?
Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie :)
vše je uvedeno v sekci Příplatky. Kauce činí 300 PLN/pobyt a poplatek za
závěrečný úklid poté 170 PLN/pobyt. Parkování je poté zdarma, jak je
v sekci Příplatky také uvedeno. Apartmán je připraven pro ubytování
4 osob včetně připravení ložního prádla. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, měla bych pár dotazů. Mohou být v apartmánu ubytováni pouze 2 lidi, když je apartmán pro 4? Popřípadě, pokud ano, platí se něco navíc? A co se týče příplatků, ty se hradí na místě a kauce se pak i na místě vrací?
Předem děkuji za odpověď a přeji krásný den.
Dobrý deň, Michaela.
Ďakujem za Váš dotaz, čo sa týka Vašej prvej otázky, áno, môžete byť ubytovaní iba dvaja v tomto apartmáne a máte to bez akýchkoľvek poplatkov navyše. Hotel uvádza ceny na noc, takže to, že budú v apartmáne len dve osoby cenu nijako neovplyvňuje. Čo sa týka vratnej kaucie, máte to pri ponuke v sekcii „Příplatky“. Kauciu zaplatíte na mieste v deň príchodu a automaticky Vám ju vrátia, keď budete odchádzať z apartmánu. 😊
Prajem pekný deň, Simona.