Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Pobyt ve Františkových Lázních s polopenzí či plnou penzí, infrasaunou i procedurami
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve na e‑mailu hotel-zatisi@seznam.cz nebo na tel. 351 012 297 a 727 834 603 (po–pá od 9:00 do 20:00 hodin).
- Při rezervaci si domluvte čas procedur.
- Děti do 2,9 let mají pobyt zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby.
- Starší dítě nebo 3. osoba na přistýlce má pobyt za 480 Kč / noc s polopenzí, bez dalších služeb.
- Starší dítě nebo 3. osoba na přistýlce má pobyt za 560 Kč / noc s plnou penzí, bez dalších služeb.
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 20 Kč/auto/noc
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 5 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 5 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den měla bych zájem o nabízeny pobyt od 16.8.-18.8.2021 zda ještě bude aktuální?
Dobrý den,
bohužel ve Vámi vybraném termínu máme hotel již plně obsazen.
Hotel Zátiší.
dobrý den prosím o info pro dostupnost termínu 9–13.8 a o covid opatřeních, nejsme očkováni děkuji T Linkeš
Dobrý den, Tomáši :) nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné termíny, je kontaktovat přímo poskytovatele na e-mailu hotel-zatisi@seznam.cz nebo na tel. 351 012 297 a 727 834 603 (po–pá od 9:00 do 20:00 hodin). Věřím, že spolu naleznete nějaký volný termín, který bude zapadat do Vašich plánů a možností. Aktuální podmínky ohledně prokazování bezinfekčnosti najdete zde (https://covid.gov.cz/situace/onemocneni-obecne-o-opatrenich/system-o-n-t-ockovani-prodelana-nemoc-test). Pěkný den,
Dobrý večer , ráda bych se zeptala , zda budete mít další nabídku pobytů na slevomatu na podzim a zimu . Děkuji za odpověd s pozdravem Kocmanová
Dobrý den, nabídku na pobytové balíčky budeme nabízet od příštího
týdne. Budeme se těšit na Váš pobyt.
Bc. Michaela Beránková
Hotel Zátiší
Penzion EM GARNI
Dobrý den, lze konkrétní jídla v rámci menu vybírat nebo je menu předem dané? Jsem vegetarián.
Dobrý den, pokud jste vegetarián, jídla Vám kuchař samozřejmě rád
udělá vegetariánská. Kuchaři jsou na to připraveni a rádi Vám vyjdou
vstříc.
Hotel Zátiší
Oprava kolik by byla cena 1dospely a 1 dítě? Děkuji
Dobrý den, cena za dvoulůžkový pro jednu dospělou osobu a jedno dítě je stejná jako za dvoulůžkový pokoj pro dvě dospělé osoby. Za přistýlku se účtuje poplatek 480,–Kč/den s polopenzí (pro dítě i pro dospělého). Dětskou postýlku Vám rádi zapůjčíme zdarma.
Dobrý den je možné jet 2dospelý a 1 dítě 7let?dekuji Končická
Dobrý den, Salčo,
možné to samozřejmě je. :-) Starší dítě nebo 3. osoba na přistýlce
má pobyt za 480 Kč / noc s polopenzí, bez dalších služeb. V případě
plné penze to je za 560kč.
Přeji krásný den,
Květoslava
dobrý den měli by jste volný termin pro 2 osoby na 6 dní v červenci? děkuji za odpověd a přeji hezký den
Dobrý den, ano v červenci Vás rádi ubytujeme, stačí napsat email či telefonicky kontaktovat recepci a podrobnosti s Vámi radi domluvíme.
Dobrý večer,pobyt pro jednu osobu v nabídce není? a případně je možné ho objednat?
Dobrý den,
pokud si objednáte balíček pro 2 osoby, ale využijete jí jen Vy sám, cena
balíčku se sníží o 20% :)
Hezký den.
Dobrý den, prosím ,pokud bychom měly termín od 30.5.-2.6.21,
je potřeba mít test/jsme očkované a po kovidu?/
Procedury se uskuteční dle nabídky?
Děkujeme za odpověď Balíková,Hynková
Dobrý den, Jindro,
v případě, že jste očkované či po CVD-19, testy mít nemusíte, je
potřeba ale mít Certifikát Ministerstva zdravotnictví ČR o provedeném
očkování proti onemocnění COVID-19 (od aplikace poslední dávky musí
uplynout nejméně 14 dní) nebo
lékařské potvrzení o prodělání onemocnění COVID-19 (to nesmí být
starší než 90 dní, počítáno od prvního pozitivního testu).
Bude-li možné uskutečnění wellness a procedur, záleží na nařízeních
vlády a rozvolnění, jež by nás měli čekat v příštích týdnech. Pro
více informací doporučuji sledovat tato opatření a být v kontaktu
s poskytovatelem služby.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,dle nabídky by měl být volný termín pobytu 22.-24.8.2021.Mam zájem o tento termín, zašlete prosím info,jak dál postupovat,platba bude od FKSP, takže asi číslo účtu zaměstnavatele ? Děkuji za odpověď Profeldová
Dobrý den,
bude třeba zaslat nám IČO Vašeho zaměstnavatele (email: hotel-zatisi@seznam.cz), poté vystavíme fakturu, také můžete připojit tel. kontakt na Vás a my se s Vámi spojíme.