Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu rezervace@penzionsnezna.cz nebo na tel. 774 343 448 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
V pokoji jsou oddělené nebo manželské postele. Preferujete-li určitý typ, pak vámi vybraný typ postele připište do poznámky objednávky.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Dítě do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez stravy: zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den,
Chtěli jsme přijet 20–22.8 , ale bohužel neděle to nelze ?
Penzion Sněžná
Dobrý den Alice, bohužel máme volné pouze okýnko na jednu noc
v termínu 20.-21.8.
V online rezervacích se ukazují reálná data obsazenosti. Pěkný den,
Michaela
Lenka Plzáková
Dobrý den,
škoda, že nejsou možné pobyty od pátku do neděle. Uvažovali jsme
o návštěvě v říjnu, ale bohužel dovolená už na to nezbyde.
Lenka
Penzion Sněžná
Dobrý den Lenko, pobyty jsou možné od pátku do neděle. Nevím, kde jste
našla informaci, že to není možné. Spíš jde o to, že víkendy jsou
vytížené a nemusí být třeba již volno. Nicméně v říjnu bychom
určitě ještě volný víkend našli. Pěkný den, Michaela
Jana Skluzáčková
Dobrý den můžeme prosím přijet i se psem? děkuji Skluzáčková
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, ano, je to možné. Příplatek za domácího mazlíčka
činí 250 Kč/noc. Avšak doporučím Vám, kontaktovat předem přímo
penzion na e‑mailu rezervace@penzionsnezna.cz
nebo na tel. 774 343 448 a na pobytu se psem se domluvit, aby pak vše
proběhlo v pořádku. Pěkný den, Kačka
Andrea Hrabyková
Dobrý den, je každý pokoj vybaven vlastní koupelnou a sociálním
zařízením?
Děkuji
Penzion Sněžná
Dobry den, ano, kazdy pokoj ma vlastni koupelnu s toaletou. Mame
k dispozici dva rodinne pokoje, ktere mají dve loznice a jednu koupelnu.
S pozdravem Michaela penzion Sněžná
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Chtěli jsme přijet 20–22.8 , ale bohužel neděle to nelze ?
Dobrý den Alice, bohužel máme volné pouze okýnko na jednu noc v termínu 20.-21.8.
V online rezervacích se ukazují reálná data obsazenosti. Pěkný den, Michaela