Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Relax na jihu Čech: neomezený vstup do wellness i masáž a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřené vouchery: Rezervci provádějte na e‑mailu rezervace@hotellucia.cz. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Důležité informace:
- Večeře se podává od 16:30 do 19:30, snídaně od 7:00 do 9:30 v hotelové restauraci.
- Čas masáže si rezervujte předem na tel. +420 723 407 416.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Pobyt na 1 noc s romantickou večeří není určen pro děti.
- Domácí mazlíčci: 440 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobry den,
může být část uhrazena z FKSP (3300 Kč) a zbytek bych uhradila sama?
Děkuji
Dobrý den, toto je otázka na slevomat linku, jelikož to platíte přímo jim. S pozdravem recepce hotelu Lucia.
Dobrý den, půjčujete kola ?
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
Služba půjčení kol a elektro kol je zde ve městě k dispozici. Tuto
službu si hosté zajišťují sami. Níže zasílám odkaz na provozovatele
půjčovny. S pozdravem Míša, recepce.
http://www.cyklosuchy.cz/index-1.html
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jestli je v hotelu nějaké vyžití pro děti – herna, dětský koutek? Děkuji.
Dobrý den, v hotelu máme malý dětský koutek s hračkami, v samotném Veselí nad Lužnicí je několik krásných dětských hřišť. Kolem hotelu je zahrada a zeleň se vzrostlými stromy a nespočet možností pro vycházky a výlety. Nesmíme opomenout krásná písečná jezera s písečnými plážemi vzdálenými 15 minut pěší chůze od hotelu, 7 minut autem. Na recepci Vám ochotně podají informace o vhodných výletech dle věku dítěte. S pozdravem, hotelový tým hotelu Lucia.
Dobrý den,
zajímalo by mě, od kolika do kolika hodin je dostupné welness, které je
zahrnuto ve voucheru obsahujícím 90 min welness pro 2 osoby? Liší se
otevírací doba pro hosty hotelu a pro veřejnost?
Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, Wellness centrum je otevřené od 10:00 hodin do 20:00 hodin. Pokud není privátní wellness, zůstane pro vás wellness otevřené do 21:00 hodin. Wellness centrum navštěvují převážně hoteloví hosté, pro veřejnost je čas stejný, z praxe mohu říci, že veřejnost využívá převážně neděle v podvečer. S pozdravem tým hotelu Lucia.
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,co musím u vás doložit za doklad proti covidu.Já jsem plně očkovaná ,moje dcera žije v německu ,jaké by měla mít potvrzení?Očkovaná není.Chtěli bychom u vás být od 28.6.do 2.7.S přáním pěkného dne .P
Dobrý večer, velice nás těší zájem o náš hotel. Co se týče Vás, máte zajisté dokument o očkování či QR kód o očkování. Dcera může doložit potvrzení od zaměstnavatele o testování či udělat si tes přímo na hotelu zakoupený v lékárně, popřípadě test za 150,–Kč zakoupit přímo na hotelu. V termínu 28.06. – 02.07. je zatím ještě volno, neváhejte si co nejrychleji termín rezervovat. Přeji Vám hezký večer, tým recepce hotelu Lucia.
Dobrý den,
je možné si pobyt (červenec)prodloužit na pět dní?
Díky.P.J.
Dobrý den, Petře,
některé varianty této nabídky jsou i na 8 dní, takže by problém být
určitě neměl. :-) Máte-li už i vybraný přesný termín pobytu,
doporučuji využít našeho online rezervačního kalendáře uvedeného
přímo v nabídce. Tak či onak, u téměř všech variant si můžete sám
navolit počet dní, které chcete v hotelu strávit. Pro více informací
můžete samozřejmě i přímo kontaktovat poskytovatele služby. Zde
přikládám kontakt: rezervace@hotellucia.cz
,+420 381 582 123 , +420 723 407 416.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, je možná v hotelu úschova vlastních jizdnich kol? Děkuji
Dobrý den, Pavle :)
ano, v hotelu je k dispozici kolárna na uložení kol. Můžete tedy bez oba
vyrazit i s jízdními koly. Pěkný den :)
Dobrý den. Rádi bychom využili vašich služeb v 1. polovině července. Můžeme mít s sebou psa? Předem Vám děkuji za odpověď. Melicharová
Dobrý den, samozřejmě. Poplatek za domácího mazlíčka
250 Kč/mazlíček/noc.
S pozdravem Kateřina, recepce hotelu Lucia *** tel. 723 407 416
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chceme k vám vyrazit od 16.-19.9.2021 s ročním chlapečkem, chci se zeptat, jestli máte v nabídce dětské jídlo?
Děkuji
Dobrý den, Zdeňko, jak máme uvedeno v nabídce, snídaně jsou podávány formou bufetu pro všechny a jsou zde dvouchodové večeře formou výběru z menu pro všechny. Ohledně dotazu týkající se dětských pokrmů se můžete obrátit přímo na provozovatele na e-mailu:rezervace@hotellucia.cz či tel,+420 381 582 123, +420 723 407 416. Krásný den, Tomáš :)