Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@hotelgreenparadise.cz nebo na telefonu 352 695 272. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Upozornění: Na pobyt nelze čerpat příspěvek od zaměstnavatele FKSP.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den. Termín, který jsme si chtěli zarezervovat, se nám ukázal
jako volný a po převedení benefitů (už jsem měla v košíku) když jsem
chtěla zaplatit, se mi termín již nezobrazuje. Teď nemám co s kredity
dělat, protože bychom chtěli uplatit ve vybraném termínu (29.8.-1.9.)
popřípadě od 23.8. Do 5.9. ( 4 denní pobyt). Termín ale zřejmě je
ještě volný protože když jsem koukala na 2 denní pobyt tak termíny se mi
ukazují. (Vim že můžu tedy koupit dva dvoudenní pobyty ale už v tom
nejsou ty procedury co ve čtyřdenním). Můžete mi prosím dát vedet, co
s tím? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko, tuto informaci jsme ověřili u hotelu a bohužel
termíny nejsou k dispozici, až do konce Září. Krásný den,
Tomáš :)
Lenka Hosťáková
Jestli nejsou k dispozici už žádné srpnové termíny proč se tedy
zobrazují v nabídce na jednu noc?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko, ve Vámi vybraném termínu s podmínkou na 4 noci,
nejsou k dispozici, až do konce Září. Pěkný den, Tomáš :)
Simona
Dobrý den, je v hotelu k dispozici nějaký bazén?
Slevomat.cz
Dobrý den, Simono, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotelu, bazén
by měl být v provozu od 1.8.2021 Pěkný den, Tomáš :)
Marcela Volesakova
Dobrý den, jsme invalidní důchodci. Je v hotelu výtah? A není nutné
zdolávat hodně schodů? Děkuji M.Volešáková.
Slevomat.cz
Dobrý den, Marcelo, informaci jsme ověřili u provozovatele a v hotelu je
výtah. Pěkný den, Tomáš
Eva Mališková
Dobrý den,
je nějaké spojení přímo do centra Karlových Varů pokud nemáme auto?
Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo, nedaleko hotelu je autobusová zastávka Březová,,
U Splavu, ze které jezdí autobusy přímo do Karlových Varů. Pěkný den
:) Kačka
Veronika Zavadilová
Dobrý den, lze u Vás pobyt vyfakturovat a využít tak příspěvek FKSP
od zaměstnavatele?
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko :) Na tento pobyt nelze čerpat příspěvek od
zaměstnavatele FKSP, jak je uvedeno v nabídce v sekci „Jak uplatnit“.
Pěkný den :)
Berca55
Dobrý den, zajímalo by mě jak je to s parkováním u Vašeho hotelu, zda
je zdarma a garantujete volné místo nebo zda je potřeba parkovat někde na
placeném místě a jak daleko od hotelu. Děkuji předem za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Berco, parkování je zdarma a můžete využít hotelové
parkoviště. Pro přesnější informace Vám doporučím kontaktovat přímo
hotel na e‑mailu recepce@hotelgreenparadise.cz
nebo na telefonu 352 695 272. Pěkný den :) Kačka
Hana Štěrbová
Dobrý den, je možné objednat třílůžkový pokoj s plnou penzí a
procedurami v termínu 20. –24. 6. /4 noci/ v rámci seniorské nabídky?
Prosím také o sdělení ceny za 3 osobu, jsme 2 seniorky a doprovod
52 let. Děkuji mnohokrát. Štěrbová
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Štěrbová,
ohledně takového dotazu Vám doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele
služby, se kterým se budete moci na eventualitě třetí osoby v rámci
ubytování již domluvit. :-) Zde přikládám kontakt: recepce@hotelgreenparadise.cz
, +420 352 695 272.
Přeji krásný den,
Květoslava
Lenka
Dobrý den,
od kolika let je počítán pobyt pro seniory.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko :)
tato varianta není nijak omezena věkem, a proto jí určitě nebude problém
využít.
Pěkný den :)
Lucie
Chci se zeptat, jestli pobyt pro seniory můžeme zakoupit, pokud nejsme
senioři.
Děkuji
L.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie,
tento pobyt není nijak omezený věkem, a proto jej určitě využít můžete.
:-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Alena Mrskočová
Dobrý den,
chtěla bych koupit pobyt na 3 noci pro 2 dospělé a 2 mladistvé. Byl by
k dispozici 4lůžkový pokoj v termínu 13.-16.7.?
A kde je možnost parkování?
Slevomat.cz
Dobrý den, Aleno, nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné
termíny pokojů s přistýlkami či většího čtyřlůžkového pokoje, je
kontaktovat přímo poskytovatele na e‑mailu recepce@hotelgreenparadise.cz
nebo na tel. 352 695 272. Ten ihned nahlédne do svého rezervačního
kalendáře a sdělí Vám, zda mají ve Vámi požadovaném termínu volno,
případně Vám může rovnou navrhnout jiný. Pěkný den, Kačka
Lucie
Dobrý den, ráda bych se zeptala: Kdyý si zakoupím VIP Wellness balíček
za necelých 8tis Kč, jak to bude v této situaci vypadat? Opravdu bude
wellness povoleno/ masáže/ zábaly/ oxyterapie také? Děkuji a přeji pěkný
den. Lucie
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie, co se týče veškerých služeb, které hotel nabízí,
například tedy wellness nebo masáže, doporučujeme vždy kontaktovat přímo
poskytovatele na e‑mailu recepce@hotelgreenparadise.cz
nebo na tel. 352 695 272. Ten Vám sdělí, jak to u nich v hotelu
aktuálně probíhá, jaké služby jsou dostupné a případně jak bude
nedostupnost některých procedur řešit. Pěkný den :) Kačka
Bohumila
Dobrý den, chtela bych zakoupit pobyt na tři noci a připlatit si ještě
jednu noc , celkem tedy 4 noci. Jaká bude prosím cena pro dvě osoby a zda je
mozny termín 16.8.-20.8. Děkuji Stepnickova
Květoslava Marešová
Dobrý den, Bohumilo,
ve Vámi uvedeném termínu je pobyt v hotelu dostupný s tím, že pro
prodloužení pobytu o jednu noc pro dvě osoby by byl příplatek 2 400kč
(1200kč/osobu). Dále jsou k dispozici už jen pokoje s balkónem,
u kterých je rovněž zapotřebí příplatek 600kč (150kč/noc). Máte-li
o tuto nabídku stále zájem, prosím, napište tyto informace navíc do
poznámky při koupi voucheru, aby s nimi hotel mohl dopředu počítat.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Termín, který jsme si chtěli zarezervovat, se nám ukázal jako volný a po převedení benefitů (už jsem měla v košíku) když jsem chtěla zaplatit, se mi termín již nezobrazuje. Teď nemám co s kredity dělat, protože bychom chtěli uplatit ve vybraném termínu (29.8.-1.9.) popřípadě od 23.8. Do 5.9. ( 4 denní pobyt). Termín ale zřejmě je ještě volný protože když jsem koukala na 2 denní pobyt tak termíny se mi ukazují. (Vim že můžu tedy koupit dva dvoudenní pobyty ale už v tom nejsou ty procedury co ve čtyřdenním). Můžete mi prosím dát vedet, co s tím? Děkuji.
Dobrý den, Lenko, tuto informaci jsme ověřili u hotelu a bohužel termíny nejsou k dispozici, až do konce Září. Krásný den, Tomáš :)
Jestli nejsou k dispozici už žádné srpnové termíny proč se tedy zobrazují v nabídce na jednu noc?
Dobrý den, Lenko, ve Vámi vybraném termínu s podmínkou na 4 noci, nejsou k dispozici, až do konce Září. Pěkný den, Tomáš :)