Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, máme zájem o delší pobyt. Je tedy možné zakoupit dva
navazující vouchery? Pokud ano, můžeme prosit o 3-lůžkový pokoj, ve
fotogalerii nabízený jako 2-lůžkový? Nabízený 1–2lůžkový je opravdu
maličký. Děkujeme.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko,
obraťte se prosím s tímto dotazem přímo na poskytovatele služby, který
Vám jej již určitě zodpoví i se všemi podrobnostmi. :-) Zde přikládám
kontakt: hamrdivcikamen@email.cz,
+420 724 506 382.
Přeji krásný den,
Květoslava
Gabriela Perinova
Dobrý den,
Psala jsem vám email na který nikdo neodpovídá.
Chtěli by jsme ubytovat 2 dospělé + syn 16let.Je to možné? Když nabídka
je jen pro 2 osoby.Je možné syna doplatit na místě?
Hamr Dívčí Kámen
Dobrý den, omlouváme se, znovu jsem kontroloval jsem doručené e-maily,
ale mail „Perinová“ jsem nenašel. Nevadí… prosím, napište vámi
zvolený termín, my vám zjistíme dostupnost většího pokoje. Pak si
můžete zakoupit voucher na Slevomatu a děti byste doplatili na místě.
Těšíme se na vaší návštěvu. D.Š.
Gabriela Perinova
Dobrý den.....jednalo by se o termín 23.7–25.7…kdyz tak jestli mi
můžete napsat na email gabiperi@seznam.cz…z toho
jsem vam i psala 🙂 Děkuji moc.
Hamr Dívčí Kámen
Děkuji, mail jsem zaslal. D.Š.
Soňa
Dobrý den, rádi bychom přijeli i s miminkem. A chtěla jsem se zeptat
zda jde někde u vás uložit kočárek? A zda máte k dispozici dětskou
postýlku nebo si máme vzít svoji. Děkuji
Hamr Dívčí Kámen
Dobrý den, kočárek uschováme, dětské postýlky zapůjčujeme bezplatně
… Těšíme se na vaší návštěvu. D.Š.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme zájem o delší pobyt. Je tedy možné zakoupit dva navazující vouchery? Pokud ano, můžeme prosit o 3-lůžkový pokoj, ve fotogalerii nabízený jako 2-lůžkový? Nabízený 1–2lůžkový je opravdu maličký. Děkujeme.
Dobrý den, Lenko,
obraťte se prosím s tímto dotazem přímo na poskytovatele služby, který Vám jej již určitě zodpoví i se všemi podrobnostmi. :-) Zde přikládám kontakt: hamrdivcikamen@email.cz, +420 724 506 382.
Přeji krásný den,
Květoslava