Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám kód voucheru, název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HR. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Olho, pro tento pobyt není doprava součástí voucheru. Na
místo tedy můžete vyrazit vlastním autem nebo si můžete zajistit jiný
individuální typ dopravy. Pěkný den :) Kačka
Tamara Palenko
Dobrý den,chtela jsem se zeptat,máte volný termín a pokoj pro 2os.
v střední sezóna?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Tamaro, nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné
termíny, je kontaktovat přímo poskytovatele na e-mailu nebo na tel. Věřím,
že spolu naleznete nějaký volný termín, který bude zapadat do Vašich
plánů a možností. Pěkný den, Tomáš
Martin Fabián
Dobrý den.
Mohu dost nějaké informace k dvoulůžkovému pokuji s přistýlkou pro
dítě 10 let? A kdo je prodejcem ubytování=s kým řešit pojištění
storna (covid) apod.
Ubytování?:
lednice;
klimatizace;
m2;
orientace;
balkon;
varná konvice, kuch. kout;
toaleta, koupelna, TV, wifi.
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Martine, pokoje jsou pro 2–4 osoby ve vybraném typu pokoje pro
zvolený počet osob. Ubytování poskytuje Hotel Timun. Pokud máte zájem
o pojištění kvůli změně Covidové situace , je třeba si zařídit
individuálně. Pokoj je vybavený balkónem, TV, Wi-fi, vlastní koupelnou a
vlastní toaletou. Pro více informací můžete kontaktovat přímo hotel na
e-mailu: info@hotel-timun.hr či
tel. +385 95 174 5120. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte
s cizím jazykem potíže, rádi to vyřešíme za vás, kontaktujte nás na:
e‑mailu: pomoc@slevomat.cz. Pěkný
den, Tomáš :)
Petra
Dobry den,od 1.8.termin mozny neni?dekuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro, platnost voucheru u nabídky Střední sezona je od
21.8. – 4.9.2021 a u nabídky Vedlejší sezona od 4.9 – 18.9. 2021,
takže termín 1.8. není možný. Pěkný den, Tomáš :)
Jiří Jirouš
Dobrý den,poskytujete dopravu?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jiří, doprava není zajištěna a zajišťuje si každý
vlastním způsobem. Pěkný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den. Doprava vlastni nebo autobusova?
Dobrý den, Olho, pro tento pobyt není doprava součástí voucheru. Na místo tedy můžete vyrazit vlastním autem nebo si můžete zajistit jiný individuální typ dopravy. Pěkný den :) Kačka