Otevřené vouchery: před zakoupením voucheru si v hotelu ověřte, zdali je vámi vybraný termín volný, volejte na telefon +420 583 286 421, +420 602 651 027.
Rezervace: Po zakoupení voucheru pošlete do 24 hodin na info@kolstejn.cz počet osob, jejich jména a rezervovaný termín, telefonický kontakt a kódy voucherů.
Pobyt s domácími mazlíčci není povolen.
Důležité: Do wellness nemohou osoby mladší 15 let. Wellness je bezplavková zóna, vstup je povolen pouze v saunovém setu, který dostane každý návštěvník před vstupem (zdarma).
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den. Máte prosím volný termín na 3dny v termínu od
18.11–20.11.2021 pro 2dospělé osoby. Děkuji a přeji hezký den.
Slevomat.cz
Dobrý den, Romano, jelikož se jedná o nabídku kde je pouze voucher bez
závazného termínu, je tedy potřebné před zakoupením voucheru si v hotelu
ověřit, zdali je Vámi vybraný termín volný, hotel kontaktujte na tel.
+420 583 286 421, +420 602 651 027. Přeji Vám krásný den,
Tomáš :)
Eva Němečková
Dobrý den , ráda bych se zeptala, zda při koupi 3– denního voucheru ,
je vstup do saunového světa pouze 1X, na další dny je nutno si dokoupit?
Wellness hotel Kolštejn
Dobrý den,
ano, je to přesně tak.
Denisa Netopilova
Dobrý den
Měla bych zájem o ubytování v termínu 14.10._17.10. na tři noci.budeme
dva dospělí.ubytko s polopenzí a welnes prosím.Heste dotaz chtěla bych
využít příspěvku 2000Kč z FKSP je to možné?
děkuji s pozdravem Netopilova
Wellness hotel Kolštejn
Dobrý den,
v daném termínu máme vyprodáno.
Pěkný den,
Kolštejn recepce
Pavla Repová
Dobrý večer, vstup do wellness je pouze pro 1 osobu ? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavlo, vstup do wellness i masáž je samozřejmě pro 2 osoby.
Pěkný den :) Kačka
Jindřich Vondráček
Dobrý den,
máte pokoj pro dva dospělé (63 a 62) s polopenzí v termínu od 23.(ev.
24.10) do 30.10.2021 ?
S pozdravem.
J. Vondráček
Slevomat.cz
Dobrý den, Jindřichu, jelikož v této nabídce jsou pouze vouchery bez
termínu, je potřebné před zakoupením voucheru si v hotelu ověřit, zdali
je vámi vybraný termín volný, kontaktovat hotel můžete na
telefonu:+420 583 286 421 či +420 602 651 027. Krásný den,
Tomáš :)
Wellness hotel Kolštejn
Dobrý den,
na hotelu Garni máme volné pokoje v termínu 24.-28.10. a na Wellness hotelu
v termínu 25.-29.10.
Hezký den,
recepce
Dominik Jelínek
Dobrý den, jaký je rozdíl v jednotlivých nabídkách pokojů? Nabízíte
tři varianty, nicméně nevím, co dané varianty obnáší. Děkuji za
odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Dominiku, hlavní rozdíl v uvedených variantách pokojů je
v počtu lůžek a možných přistýlek. Konkrétnější informace
o každém typu pokoje naleznete na webových stránkách hotelu https://kolstejn.cz/wellness-hotel-pokoje/.
Pěkný den :) Kačka
Hana Pavlasová
Dobrý den,
lze hradit pobyt z fondu FKSP?
Máte volný termín od 29. 10. do 31. 10. 2021?
Děkuji za odpověď.
S pozdravem Pavlasová
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano, před zakoupením voucheru si v hotelu ověřte, zdali je
vámi vybraný termín volný, volejte na telefon +420 583 286 421,
+420 602 651 027. Pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od
zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám
proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez
termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na
e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na
hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí.
Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou
domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Máte prosím volný termín na 3dny v termínu od 18.11–20.11.2021 pro 2dospělé osoby. Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den, Romano, jelikož se jedná o nabídku kde je pouze voucher bez závazného termínu, je tedy potřebné před zakoupením voucheru si v hotelu ověřit, zdali je Vámi vybraný termín volný, hotel kontaktujte na tel. +420 583 286 421, +420 602 651 027. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)