Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

Dovolená v hotelu Clarion ve Špindlerově Mlýně: wellness, skvělé jídlo a moře výletů

4,5 / 5 Pinia Hotel & Resort Špindlerův Mlýn (mapa) 3 112 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Hana

Dobrý den, pokud bychom k vám chtěli jet v sestavě 2 dospělí, 2 děti (4 roky, 6 měsíců) s tím, že bychom do pokoje potřebovali pouze postýlku pro miminko, je i tak nutný větší pokoj? Pokud ano, jaká by prosím byla cena?

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den,

Děkujeme za Váš zájem o pobyt v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn****.

Bohužel neubytováváme 4 osoby na dvoulůžkovém pokoji s přistýlkou nebo s postýlkou. Maximální obsazenost dvoulůžkového pokoje s přistýlkou nebo s postýlkou jsou 3 osoby včetně dětí.

Abychom Vás mohli ubytovat ve dvou dvoulůžkových pokojích umístěných vedle sebe, doporučuji přikoupit ještě jeden Slevomat voucher.

S pozdravem
Rezervace

Magdalena Herwigová

Dobrý den,
dostala jsem pobyt ve vašem hotelu na 3 dny/2 noci a ráda bych dokoupila ještě 5dní/4noci, abychom mohli zůstat celý týden. Je to možné – sloučit 2 vouchery? A jak pak zarezervovat termín?
Děkuji Herwigová

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den paní Magdo,

poprosím o zaslání kódů voucherů pro uplatnění, prodloužení pobytu je možné. Vše prosím zaslat na reservations.chsm@clarion-hotels.cz

Děkuji
Rezervační oddělení

Markéta Pokorná

Dobrý den,

mohu do hotelu se psem?

Děkuji za odpověď,
Markéta Pokorná

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den Markéto,

Domácí mazlíčky hotel akceptuje, upozorním však na poplatek 400 Kč/ pes/ noc.

S pozdravem
Rezervace

Kamil

Dobrý den,
V případě, že mám 1 dávku vakcíny a v den nástupu mi ještě nedorazil výsledek PCR testu, by jste řešili jak prosím?
 Děkuji

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den Kamile,

poprosím Vás obraťte se na naši hotelovou recepci tel. 499 629 100,

Děkuji za pochopení
S pozdravem
Rezervace

Markéta

Dobrý den,
V případě zrušení pobytu z důvodu vládních nařízení, bude možno voucher presunout na jiný termín?… Děkuji za odpověď

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den paní Markéto,

děkujeme Vám za zájem o ubytování v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn****.
Ano, rezervace se snažíme přesouvat.

S pozdravem
Rezervace

Radek

Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli by šlo ubytování 26–28.10 2021 tady v nabídce není ale nám by to vyhovovalo děkuji předem

Slevomat.cz

Dobrý den, Radku, jelikož dnes je 8. 11. 2021, tak Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat. :) Přeji Vám krásný den, Tomáš

Kateřina

Dobrý den,
jsou prosím k dispozici župany? Někde v recenzích jsem četla, že župany nebyly, tak zda to stále platí a jestli si má člověk přivézt vlastní? Děkuji za odpověď

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den,
župany jsou k zapůjčení na wellness centru za příplatek ve výši 50 Kč / den.
Děkujeme a přejeme hezký den,
Rezervační odd. CHSM

Kristýna N.

Dobrý den, zkoušela jsem dohledat dotaz, ale nenašla. Kdyby s námi jelo dítě 2 roky, chápu to tak, že by mohlo byt vpostylce s nami na dvouluzkovem pokoji. Ale jak to je se stravou, je možné mu dat normálně s námi jídlo, nebo musíme připlatit? Jde o to, že syn toho moc nesní a jen si tak klofne, tak mu kupovat polopenzi nemá význam. Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Kristýno, 1 dítě do 2,9 let na přistýlce (a se dvěma dospělými): zdarma. Pokud si přejete, aby se dítě stravovali s Vámi, určitě to nebude problém. Každopádně ohledně dalších dotazů můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu:reserva­tions.chsm@cla­rion-hotels.cz či tel. +420 499 421 0­80. Jistě Vám rádi zodpoví Vaše dotazy. Krásný den, Tomáš :)

Michaela

Dobrý den , prosím ubytování je od 14 hod, ale do kolika ? Chceme jet s manželem v pátek po práci.

Děkuji Misa

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den,

ano check in je od 14:00 hodin, recepce funguje 24 hodin.

S pozdravem
Rezervace

Marie Malá

Dobrý den,
nikde jsem nenašla nabídku jednolůžkového pokoje. Přijela bych sama v termínu 3.10. ( příp. 4.10.) – 7.10. ( 8.10.). Zároveň prosím o kalkulaci pobytu.

Děkuji a přeji hezký den
 Malá

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den paní Malá,

ve Vámi vybraném termínu potvrzujeme dostupnou kapacitu hotelu. Obávám se že rezervace tvořená u Slevomatu je vždy pro dvě osoby. V případě zájmu o cenovou nabídku se prosím obraťte na e-mail reservations.chsm@clarion-hotels.cz

Děkujeme za pochopení
Rezervační oddělení

Lucie Hrebikova

Dobrý večer.
Mohu ve vašem hotelu využít FKSP?
DĚKUJI HŘEBÍKOVA

Slevomat.cz

Dobrý den, Lucie, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Kačka

Nováková

Dobrý den,

měla bych zájem o voucher Podzimní pobyt s polopenzí, kdykoliv
2 osoby, 3 až 6 dní (2 až 5 nocí) – Platnost do 19. 12. 2021. Jedná se mi o termín 15.-17.10.2021 a chci se zeptat, zda je možné upravit jej pro tři osoby. Pokud ano, prosím o informaci o ceně.

Předem děkuji.
Nováková

Slevomat.cz

Dobrý den, paní Nováková :)
ano, je to možné. Za třetí osobu se doplácí příplatek až na hotelu a to 900 Kč/noc s tím že jde o cenu s polopenzí, kdy je osoba ubytována na přistýlce. Pokud máte zájem, rozhodně informaci o třetí osobě uveďte do poznámky při rezervaci termínu.
Pěkný den :)

Markéta Rosívalová

Dobry den, prosim je možné strávit ve Vasem hotelu dovolenou se dvěma detmi ve veku 1 rok a 7 let, tak abychom byli na jednom pokoji? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Markéto :)
možné to je, ovšem je třeba v takovém případě zajistit větší pokoj. Proto je nutné kontaktovat rezervační oddělení hotelu ještě před zakoupením voucheru. Rezervační oddělení prověří kapacitu větších pokojů v požadovaném termínu a bude vás informovat o výši příplatku.
Pěkný den :)

Javůrková Veronika

Dobrý den, ráda bych se zeptala.. Líbil by se nám Váš hotel na rekreaci.. Jsme 3 dspělý a děti ve věku 11měsíců a 23měsíců… Je lepší si tím pádem asi zakoupit dva vouchery?? Jedná se mi o termín 12.9. nebo 13.9.-17.9.2021 Byla by možnost ev. pokojů vedle sebe? Děkuji za odpověď, hezký den. Veronika

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o pobyt v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn****.
Doporučujme zakoupit 2× Vámi vybraný voucheru v termínu do 16. 9. nebo kdykoliv od 17. 9. 2021.
Pokoje jsou přiřazovány dle aktuální provozní kapacity. Pokud to bude možné velmi rádi Vašemu požadavku vyhovíme.
Děkujeme a přejeme hezký den, rezervační odd. CHSM

Milan

Dobrý den mám 2 děti 3 a 6 let. Je u vás možnost ubytovaní na jednom pokoji? V případě, že ano jaký je příplatek?
 Díky

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den,

Děkujeme za Váš zájem o pobyt v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn****.

Bohužel neubytováváme 4 osoby na dvoulůžkovém pokoji s přistýlkou nebo s postýlkou. Maximální obsazenost dvoulůžkového pokoje s přistýlkou nebo s postýlkou jsou 3 osoby včetně dětí.

Abychom Vás mohli ubytovat ve dvou dvoulůžkových pokojích umístěných vedle sebe, doporučuji přikoupit ještě jeden Slevomat voucher, nebo Vám v případě zájmu mohu zaslat standardní cenovou nabídku.

S pozdravem
Rezervace

Stanislava Smetanová

Dobrý večer,chtěla jsem se jen zeptat v kolik hodin se můžeme po příjezdu ubytovat a v kolik hodin musíme opustit pokoj,když budeme odjíždět?Děkuji Smetanová

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den Stanislavo,

check in je od 14:00 hod a check out je do 11:00 hod.

Hezký den,
Rezervace

Lukáš Sigmund

Dobrý den chtěl jsem se zeptat jestli máte volný termín od 13.9 do 18.9 pro 2 osoby s polopenzí a malého psa díky

Slevomat.cz

Dobrý den, Lukáši :) Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři – varianta Podzimní pobyt s polopenzí, kdykoliv. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. Příplatek za pejska je 400 Kč/noc. Pěkný den :)

Bobika

Dobrý den, chtela bych se zeptat zda mate volno 29.10.-31.10., nebo 12.11.-14.11. Jsme tři osoby dospělé . A kolik zaplatím za pobyt třetí osoby s polopenzi na pristylce. Děkuji Stepnickova

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den,
Děkujeme za Váš zájem o ubytování v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn****. Váš pobyt je v obou termínech možný a mohu Vám nabídnout dvoulůžkový pokoj Standard s přistýlkou.
Určitě je možné si zakoupit Vámi vybraný voucher. Informaci o pobytu 3. osoby připsat prosím do poznámky. Příplatek za pobyt 3. dospělé osoby na přistýlce je 900 Kč / noc s polopenzí a hradí se po příjezdu na recepci.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás neváhejte co nejdřív kontaktovat.
S pozdravem, rezervační odd. CHSM

Lenka Martinová

Dobrý den, chtěli bychom k vám přijet se třemi elektrokoly. Čteme v recenzích, že kolárna je po schodech, kolik schodů, prosím? :-)

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den,

děkujeme za Váš zájem o pobyt v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn****
Kola lze uschovat. schodů je tam 5 a potom přímo před úschovnou tři .

Hezký den, Rezervace

Zdeněk

Dobrý den , měl bych zájem o ubytování na tři noci včetně polopenze v hotelu Clarion, kde bych chtěl jet s manželkou a dcerou 11 let. Avšak nemůžu nikde při objednání najít zapsání dítěte. Proto jsem se chtěl zeptat, zda se toto řeší až na místě, nebo jak je to se zapsání a placením dítěte.
Děkuji Zdeněk

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den,

u Vámi vytvářené rezervaci přes portál Slevomat najdete kolonku zda sebou berete děti. Napíšete ANO a doplníte věk dítěte. Dítko do 11,9 let – ubytování se snídaní je na přistýlce bez doplatku, pokud má polopenzi – doplácíte na místě na recepci 200 Kč/noc.

S pozdravem
Rezervace

Stepanka Janockova

Dobrý den mám vybrány pokoj pro 2os.s polop. Jde si připlatit za balkon ? Dekuji

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den,

v případě zájmu o pokoj s balkonem lze připlatit 350 Kč/ pokoj /noc – jedná se o pokoj typu Superior. Pokud budete chtít upravit rezervaci poprosím Vás o zaslání čísla voucheru + termín.

S pozdravem
Rezervace

Kateřina Kiššová

Dobrý den, zaujala nás Vaše nabídka hotelu. Chtěla jsem se jen zeptat – jsme 3 dospělé osoby. Je možné využít přistýlku nebo je potřeba rezervovat 2 dvoulůžkové pokoje? Děkuji a přeji příjemný den

Slevomat.cz

Dobrý den, Kateřino, příplatek za přistýlku činí za osobu starší 12 let na přistýlce za příplatek 700 Kč / noc se snídaní či 1000 Kč / noc s polopenzí. Krásný den, Tomáš :)

Jitka

Dobrý den, jsou v nabídce polopenze také teplá vegetariánská jídla? Děkuji

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den,

ano, umíme zajistit teplou stravu pro vegetariány.

S pozdravem
Rezervace

Žaneta Hejděncová

Dobrý večer, ráda bych si rezervovala pobyt v termínu od 25.9. Do 28.9. pro 2 dospělé osoby a dítě 13 let na přistýlce, vše s polopenzí a welnes balíčkem, vystavujete faktury pro uplatnění FKSP u zaměstnavatele? Předem děkuji Hejděncová

Slevomat.cz

Dobrý den, Žaneto, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Tomáš

Kupka

Dobrý den,
vybrali jsme si na Slevomatu pobyt ve vašem hotelu na dvě noci s polopenzi a wellness 2 dospělý a 1 dite a chtěl bych se zeptat jak je to s polopenzí zda se jedná o dvě večeře a dvě snídaně. Jednalo by se o termin 19.-21.8. Dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, pane Kupko, snídaně a večeře formou bohatých rautových stolů pro 2 osoby a máte dvě snídaně a dvě večeře. Krásný den, Tomáš :)

Jiří

Dobrý den, rádi bychom se u Vás ubytovali z 4.9. do 7.9. bude to možné s PCR testem ze 31.8. (tedy přesně na oněch 7 dní kdy má PCR test fungovat)?

Slevomat.cz

Dobrý den, Jiří :)
neměl by to být problém. Dle aktuálního vládního nařízení je stěžejní doba od testu v době nástupu na pobyt, což je u PCR 7 dní. Vše si případně můžete projít zde (https://covid.gov.cz/situace/obchody-sluzby/ubytovani).
Pěkný den :)

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den,

děkujeme za Váš zájem o pobyt v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn****.
Poprosím Vás o kontaktování naší recepce Tel- 499 629 100.

S pozdravem
Rezervace

Lucie Hájková

Dobrý den, chtěla bych se zeptat výřivka je jenom pro jednoho a každý zvlášť. Chtěli bysme výřivku spolu nebo jak to máte. Děkuji hezký den Hájková L.

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den,
vířivka je součástí hotelového bazénu a je pro max 8 osob.
Hezký den,
Rezervační odd CHSM

Lidka

Dobrý večer, mohu se zeptat jestli má každý pokoj balkón a kolik by stál rodinný pokoj nebo apartmán s rozdělenými mistnostmi?
Děkuji Lidka

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o pobyt v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn****. Balkony jsou součástí téměř všech pokojů.
Dostupnost a cenu rodinného ubytování doporučuji prověřit na tel. č.: 499 421 080, nebo e-mail adrese: reservations.chsm@clarion-hotels.cz
Děkujeme a přejeme hezký den,
Rezervační odd. CHSM

Martina

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je volný termín pro 2 dospělé osoby + 2 děti od 23–27.8.2021, a jak je to s ubytováním dětí 15 let a 16 let.Děkuji

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den, paní Martino, děkujeme za Váš dotaz. Bohužel rodinný pokoj ve Vámi poptaném termínu není k dispozici. Děti ve věku 15 a 16 let již považujeme za dospělé osoby, proto by ve Vašem případě bylo třeba zakoupit 2 vouchery a pokoje bychom Vám umístili do těsné blízkosti, ale nebyly by propojené. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, rezervační oddělení Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn

Michaela Bláhová

dobrý den, chci se zeptat zda je to u vás bezbarierové?Předem děkuji za odpověď Bláhová

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den, paní Bláhová, děkujeme za Váš dotaz. Bohužel náš hotel není bezbariérový, schode vedou k recepci i k restauraci. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, rezervační oddělení Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn

Hanka

Udravim
Jsou na pokojich ledničky?

Slevomat.cz

Dobrý den, Hanko, na pokojích bohužel není k dispozici lednice. Pěkný den, Tomáš :)

Adéla Friedelová

Hezký den, v balíčku Letní pobyt s polopenzí je neomezený vstup do bazénu a vířivky a denně 60 min. v sauně. Jak je to, prosím, s fitness? Také neomezený nebo se vstup platí na místě? Předem děkuji za odpověď, AF. :)

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o pobyt v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn****. Vstup do fitness centra není součástí balíčku. Vstup je ve výši 80 Kč / osoba a hradí se na místě.
S pozdravem,
Rezeervační odd. CHSM

Dagmar Štáblová

Dobrý den,
našla jsem si na slevomatu termín 29 – 31.7.2021.
Jaká cena bude 2 dospělí a 2 děti do 11 let s polopenzí.
Děkuji Dagmar

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Vážená paní Štáblová,

Děkujeme za Váš zájem o pobyt v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn****.

Bohužel neubytováváme 4 osoby na dvoulůžkovém pokoji s přistýlkou nebo s postýlkou. Maximální obsazenost dvoulůžkového pokoje s přistýlkou nebo s postýlkou jsou 3 osoby včetně dětí.

Abychom Vás mohli ubytovat ve dvou dvoulůžkových pokojích umístěných vedle sebe, doporučuji přikoupit ještě jeden Slevomat voucher, nebo Vám v případě zájmu mohu zaslat standardní cenovou nabídku.

S pozdravem

Ivana

Dobrý den, požadujete očkování u klientů nebo jen test? Popřípadě prosím jaký typ testu. Velmi děkuji za odpověď.

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Vážená Ivano,
děkujeme za Váš dotaz. Veškeré informace naleznete na stránkách https://covid.gov.cz/situace/obchod-sluzby/ubytovani.
S pozdravem,
Clarion Hotel Špindlerův Mlýn****

Gabriela Kubíková

Dobrý den, mám dotaz ohledně psa. Máme totiž DVA psy střední rasy, ale hodné a dobře vychované. Nebude to u vás problém? Děkuji za odpověď Gabriela Kubíková

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Vážená paní Kubíková,

děkujeme za Váš zájem o pobyt v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn****.

Domácí mazlíčky hotel akceptuje, ovšem za poplatek 400Kč/ noc.

S pozdravem
Rezervace

Kornelia Ricks

wir würden gerne vom 7.-10.09.2021 mit 3 erwachsenen (babicka ,rodice a 3,5lety Frantik in ein familien zimmer /suite -kann man da auch einen Paketpreis bekommen mit halppensio – kolik by to stalo?

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den,

děkujeme za Váš zájem o pobyt v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn****.
Velmi rádi Vám vytvoříme cenovou nabídku, poprosím o zaslání e-mailu na rezervační oddělení hotelu: reservationschsm@clarion-hotels.cz

S pozdravem

Jan Kana

Dobrý den, prosím je možnost úschovy silničních kol? děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Jane,

ano, hotel disponuje vlastní kolárnou. :-)

Mějte se krásně,
Květoslava

Mirka Tauchmannová

Dobrý den, je pokud si koupím pobyt přes Slevomat je potřeba si welness procedury a masáže zarezervovat dopředu a nebo staci až na místě. Děkuji

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Vážená paní Tauchmannová,

děkujeme za Váš zájem o pobyt v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn****

Vzhledem k obsazenosti hotelu spíše doporučuji předem vytvořit rezervaci.

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.

S pozdravem

Daniela Holečková

Dobrý den, je možnost si v okolní hotelu zapůjčit kola.
Děkuji Daniela

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Vážená paní, Vážený pane,

děkujeme za Váš zájem o pobyt v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn****

Je nám líto, ale tuto službu hotel nenabízí.

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.

S pozdravem

Helena Hůleová

Dobrý den, platí ještě nějaká omezení v červenci na služby masáže a wellness ? děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Heleno, pro informace ohledně vládních nařízení souvisejících s COVID-19 se doporučuji podívat přímo na stránky MZČR či můžete využít i náš přehled, kde se snažíme mít vše podrobně a aktuálně vysvětlené. Zde přikládám odkaz: https://www.slevomat.cz/magazin/1628-prehled-vladnich-narizeni-koronavirus-druha-vlna-co-vse-je-zavrene. Pěkný den

Lenka

Dobrý den,
v případě, že pojede 1dospělí a 1dítě 10let, jak se bude počítat cena? 4dny, 3noci
 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Lenko, cena voucheru je za dvě osoby bez ohledu na to, jestli je jedna z osob dítě. Pěkný den

Karyna Mandziuk

Dobrý den,

Koupili jsme pobyt a do poznámky napsali, že přijedeme s malým pejskem. Doufám ze to stačí a žádné “varování” předem není potřebou. Ten příplatek 400 Kč/noc bude hrazen při zájezdu na recepce?

Dekuju
 Karyna

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o pobyt v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn****.
Pobyt s pejskem je možný a příplatek za pobyt s pejskem, ve výši 400 Kč / noc, se hradí po příjezdu na recepci.
S pozdravem,
Rezervační odd CHSM

Bohumila Hořínková

Když nejedeme vl.autem, jak je daleko zastávka autobusu od hotelu?
Délky za odpověď

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den,

děkujeme za Váš zájem o pobyt v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn****.

Zastávka autobusu je 200 m od hotelu.

S pozdravem
Rezervační oddělení

Evženie Zittova

Muže do hotelu malý jezevčík a kolik za noc

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den,

děkujeme za Váš zájem o pobyt v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn****.

Ano, domací mazlíček je vítán. Příplatek činí 400 Kč/ noc.

S pozdravem
Rezervace

Martina

Dobrý den, máme dvě děti 1rok a 7let. Potřebovali bychom jen pristylku pro staršího. Musíme platit potom ten příplatek za dítě 3–11let když by maličký byl s námi na lůžku?

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o pobyt v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn****.
Bohužel neubytováváme 4 osoby na dvoulůžkovém pokoji s přistýlkou nebo s postýlkou. Maximální obsazenost dvoulůžkového pokoje s přistýlkou nebo s postýlkou jsou 3 osoby včetně dětí.
Velmi rádi Vám poskytneme všechny další potřebné informace týkající se rodinného ubytování, mohla byste nás prosím kontaktovat na tel. č.: 499 421 080 nebo písemně reservations.chsm@clarion-hotels.cz.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den,
Rezervační odd. CHSM

Gabriela Dohnalová

Dobrý den,
je možné za příplatek se ubytovat v v apartmánu nebo rodinném pokoji? Potřebujeme dvě oddělené místnosti na spaní.
Děkuji

Dohnalová

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Vážená paní Dohnalová,
děkujeme za Váš zájem o pobyt v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn****. Velmi rádi Vám poskytneme všechny další potřebné informace týkající se rodinného ubytování, mohla byste nás prosím kontaktovat na tel. č.: 499 421 080 nebo písemně reservations.chsm@clarion-hotels.cz.
Děkujeme a přejeme hezký den,
Rezervační odd. CHSM

Sarka Skachova

Dobrý den,
chci se zeptat , když budu mít dva dospělé a dvě děti věk 7 let,budu na pokoji s dvouma přistýlkami. A voucher asi nelze uplatnit?Děkuji za info Šárka Škachová

Slevomat.cz

Dobrý den, Šárko,

v informacích o příplatcích za dítě je bohužel možné ubytovat vždy pouze jedno dítě navíc. Každopádně, máte-li zájem o tuto nabídku, mohu Vám doporučit kontaktovat přímo poskytovatele služby a s ním se již následně domluvit na těchto podrobnostech. Zde přikládám kontakt: reservations.chsm@clarion-hotels.cz , +420 499 421 080.

Přeji krásný den,
Květoslava

Josef Iszwora

Dobrý den, je možné platit i přes příspěvkovou organizaci FKSK? Děkuji

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den, pane Iszworo, ano, přes FKSP je možné platbu provést. Je však třeba si ověřit u zaměstnavatele, zda bude akceptovat platbu na základě zálohové faktury a zda je schopen provést platbu do 2 dnů – bohužel ne všichni zaměstnavatelé zálohové faktury akceptují. Pokud toto není problém, pak stačí zakoupit netermínovou variantu, přeposlat nám na hotel údaje pro platbu, které Vám dorazí do e-mailu (variabilní symbol a částku), my Vám vystavíme zálohovou fakturu pro zaměstnavatele a po jejím uhrazení obdržíte od Slevomatu voucher, se kterým si u nás v hotelu vytvoříte rezervaci na konkrétní termín. Při odjezdu od nás dostanete daňový doklad pro svého zaměstnavatele, který si bude moci zařadit do účetnictví. S pozdravem, Clarion Hotel Špindlerův Mlýn****

Martin

Pokud bude wellness zavřené, bude nějaká kompenzace? Pokud bude podmíněno testem, máte na to také plán? Děkuji.

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Dobrý den, Martine, pokud by bylo wellness uzavřené, nebude toto nijak kompenzováno, ale bude možné bezplatně změnit termín pobytu. Jaké budou další podmínky bohužel v tuto chvíli nevíme, sledujete aktuální informace na https://covid.gov.cz/ nebo nás zkuste kontaktovat později. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, Clarion Hotel Špindlerův Mlýn****

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru