Je nám to líto, ale nabídka už vypršela. Její detail si můžete prohlédnout níže.

Odpočinkový pobyt v Mariánkách: jídlo, wellness i slevy na aktivity

4,3 / 5 Hotel Morris**** Mariánské Lázně (mapa) 256 prodejů

Hodnocení podniku Hotel Morris****

4,3/5 (3 183 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Katka
8. 2. 2022
5/5

Precizně uklizeno. Nikde ani smítko. Skvělé masáže, výřivka.

Malý výběr jídla. Snídaně formou bufetu ok ale výběr z jídelního lístku byl opravdu strohý. Cca 4 jídla + 2 speciality.

Markéta
7. 11. 2021
2/5

prostředí pěkné, masáž

přístup personálu k hostům, při otázce, kde se něco nachází nedokázali pořádně odpovědět, na dotaz k voucheru samé odbočky a při otázce o doplatku 195,– za večeři mimo výběr z nabídky neznali odpověď (proč je doplatek tak vysoký vůči zaplacené polopenzi)
zápach v koupelně a na toaletě
večeře velice podprůměrné
velice dlouhá doba při čekání na obsluhu u večeře
neochota personálu v restauraci

Lubomír
2. 11. 2021
3/5

Přístup personálu k hostům byl při několika událostech dost arogantní, měl jsem pocit, že obsluhu naše přítomnost obtěžuje

nezveřejňujte
2. 11. 2021
4/5

Prostředí, kvalita paní recepční, procedury. Bylo splněno, co jste slíbili.

Byli jsme v hotelu dvakrát a přiznám, že teď už jsme tolik nadšeni nebyli, protože při obsazenosti hotelu nemohla stíhat při odjezdu recepce /pouze v jedné i když příjemné slečně * zkrátka česká fronta na 25 minut * / Během pobytu nestíhala ani kuchyně a kvalita byla rovněž nižší…objednaná svíčková minule skvělá, teď „mrkvová“, maso tuhé. Procedury velmi dobré. Vím, že v této době pro hotely problémy všeho druhu a tak doufám, že se zase všechno zase stabilizujeve ve "Vaší kvalitě " Díky Samozřejmě je to pro vás jen interní zpráva.

M.C.
31. 10. 2021
3/5

Prostředí, klid, čistota pokoje, lokalita.

Neprofesionální personál, na pokoji z pěti zářivek svítily dvě.

Eva
7. 10. 2021
5/5

Vyšlo hezké počasí. hezké procházky po okolí i do Mariánských Lázní.

Nepříjemná recepční (viz i předchozí pravdivé recenze), parkoviště nehlídané a parkovné pro hotelové hosty 100 Kč každý den (jinde bývá zdarma).

Stanislav
21. 9. 2021
4/5

První 2–3 dny bylo vše v pořádku , další dny se všechno opakovalo .Zařízení hotelu bylo vkusné, .

Strava byla příliš jednostranná, třetí den se všechno opakovalo. ubytování bylo pod střechou, Myslím si , že 3dny bylo dostatečné.,

Anonym
15. 8. 2021
3/5

Byli jsme tu počtvrté a bohužel již naposledy. Od poslední návštěvy před rokem se služby hotelu neuvěřitelně zhoršily. Odfláknuté procedury a jedním slovem katastofa v restauraci. Servírované snídaně, malý a omezený výběr z menu bez doplatku,
na palačinku jsme čekali hodinu.

Libuše
3. 8. 2021
2/5

Nevstřícnost personálu

Anonym
1. 8. 2021
4/5

Dlouhé čekání v restauraci, obsluha v restauraci by mohla být příjemnější

Tomas
28. 7. 2021
5/5

Krásné prostředí Mariánských Lázní a jejich okolí, přičemž hotel je stranou v obci Zádub mimo rušné centrum.
Personál fungoval skvěle a všichni až divného ruský mluvícího zaměstnance welnessu dělali vše pro příjemné prožití času stráveného v hotelu.
Skvělá kuchyně a obdivuji personál restaurace, který fungoval celých pět dní pobytu od rána do večera ve stejném složení a stále s velmi dobrým nasazením.

Platba parkovného 100 Kč/den za parkoviště se stále otevřenou závorou a možná funkční kamerou klidu o zaparkované Audi moc nepřidali.
Velmi vysoké ceny drinků např. 0,7 L karafa vody s kouskem citronu 85 Kč.
Příliš omezená nabídka jídel v rámci zaplaceného balíčku s polopenzí 3 jídla pevně daná každý den se opakující a 1 jídlo s obměnou každý den a po pěti dnech už je to příliš, bohužel u dalších jídel nesmyslný příplatek 195 Kč i když se jedná o jídlo s cenovkou 229 Kč a chtěli by jste jej vyměnit za menu z polopenze, připlatíte přesto tuto částku.

Milan
26. 7. 2021
4/5

vše bez problémů

Byli jsme u vás již po několikáté, ale stravovací služby byly horší. Ne v kvalitě jídla, ale ve výběru, což je škoda.

Kateřina
10. 7. 2021
3/5

Prostředí hotelu je krásné, i lokalita. Jídlo bylo chuťově dobré ale ……

Nelíbilo se nám že hotel zrušil dopolední veřejný vstup do vířivky a sauny. A veřejný vstup udělali odpoledne ale zpoplatněný. Při příjezdu na hotel jsme dostali papír s rozpisem procedur, a bylo zde napsáno že veřejný vstup do wellness u probíhá od 7 ráno do 14 hod. Tato samá informace visí i na dveřích u vstupu do wellness. Je tedy logické že jsme druhý den ráno chtěli wellness navštívit. K našemu překvapení byla sauna vypnutá. Na dotaz u recepční proč je vypnutá nám bylo odpovězeno že veřejné wellness už není. Na naše dotazy proč nám to tedy dávají na rozpisu procedur, nám bylo řečeno že je to jen pro nějaké klienty. Když jsme paní recepční navrhli že to není tak to vhodné a měli by ti to rozpisy s touto informací dávat pouze těm, kteří na to nárok mají, nám bylo řečeno že jsme jediní kdo s tím má problém, a udělala z nás socky které chtějí všechno zadarmo. Dále jsme nebyly spokojeni S tím že jsme si ve večerních hodinách zarezervovali soukromě saunu, a po příchodu do sauny jsme zjistili že je vypnutá. Bylo nám sděleno že se rychle ohřívá a máme tedy do sauny jít. Sauna se ohřála až po 30 min. a privátní vstup jsme měli na 50 min. na naši stížnost jsme tady dostali náhradní termín sauny. Dále se hotel strašně zhoršil v oblasti jídla. Při plné penzi bylo v ceně výběr ze 4 hlavních jídel. Z toho 3 jídla byli s kynutým knedlíkem. To samé jídlo se opakovalo jak u oběda tak u večeře. Uznáte se mi že to není úplně vhodné, když se v hotelu stravujete několik dnů . Přiznám se že už jsme nevěděli co si vybrat, protože nejsme fanoušci knedlíků. Bylo nám nabídnuto menu jiné ale s doplatkem 190 Kč . Přijde mi úplně nesmyslné mít jídlo v ceně plné penze za 190 Kč a když si vy beru třeba těstoviny tak znovu doplácet 190 Kč. To je opravdu zlodějna. Za těstoviny zaplatit 380Kc ?! O porcích ani nemluvím ty snížili minimálně o polovinu. V tomto hotelu jsme milovali snídaně formou švédských stolů. Ti zrušili a můžete si nyní vybrat míchaná vajíčka a párek a nebo obložený talíř šunka a sýr. První den nám k snídani přinesli málo vajec a dva parky. Dejme tomu tak nějak se toho dalo najíst. Ale druhý den nám to samé přinesli ale pouze s jedním parkem. Na náš dotaz proč je v menu napsaný počet parku dva a donesli jen 1 kus , nám číšnice odpověděla že kuchař řekl že to hostům takhle stačí. To jako vážně? Číšnice a číšníci byli moc milí a snažili se vše urovnat. Oni a uklízečky byli jediní personál který můžeme pochválit. Po našich stížnostech u recepční paní Součkové nám bylo řečeno co po ní vlastně chceme? Když jsme si stěžovali že předchozí ubytování u nich byli o ničem jiném. jídlo bylo senzační, dopolední wellness zdarma byl taky velice příjemné zpestření tak z nás udělala socky které chtějí všechno zadarmo. Nehledě na to že jsme v hotelu utratili opravdu hodně peněz za nadstandartní procedury i občerstvení které nebylo v ceně. Aspoň známka solidarity, případně pochopení ze strany recepční opravdu nehrozila. Mluvila s námi velice arogantně a povýšeně. Myslím si že u takto kvalitního hotelu by mělo být samozřejmostí, aby se recepční hostům omluvila a snažila se situaci vysvětlit. To bohužel nenastalo. Probíhaly úšklebky, Úsměvy a arogantní jednání. Do tohoto hotelu jezdíme již několik let, tudíž máme velice dobré srovnání. Dokonce jsme vždy kupovali voucher přes Slevomat. Ale to co jsme zažily tentokrát už znovu absolvovat nechceme. Chápu že kvůli covidu se šetřit kde se dá, Ale tímhle jednáním o klienty opravdu přichází. Za nás to bohužel byla poslední návštěva v tomto hotelu. Je nám to líto ale opravdu to nestálo za nic.
A ještě vsuvka ohledně švédských stolů. Pochopili by jsme kdyby snídaně byly servírované kvůli covidu , Ale servírované byly pouze dražší jídla, ale bufet normálně fungoval. Takže si lidi mohli nabírat Pečivo, ovoce, salát, musli a jogurt ale když jste chtěli míchaná vajíčka a přinesli vám na talíři dvě míchaná vajíčka což je strašně malá porce, a chtěli jste si objednat ještě jednou, tak už jste si za to museli zaplatit. Přijde vám to normální?

Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.