Otevřené vouchery: Kapacitu si ověřte předem na tel. +420 487 829 761 či +420 774 309 398, závaznou rezervaci proveďte na e‑mailu info@hotelmorris.cz – zároveň uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Rezervovaný termín můžete změnit pouze jednou, a to nejpozději 3 dny předem, jinak voucher bez náhrady propadá. Je nutné se domluvit na náhradním termínu. Náhradní termín rezervujte v době platnosti voucheru, jinak voucher bez náhrady propadá a není možné jej refundovat.
Online termíny: Změna rezervace je možná nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu podpora@slevomat.cz či tel. 222 745 354.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den chci se zeptat zda je možné ještě tento týden přes slevomat
uplatnit ubytování pro dvě osoby od 29.10.-31.10.2021
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Efenberková, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli
jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit
přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu
rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto
případě garantovaný. :) Pěkný den, Tomáš
Agata
Dobry den,
prosim o informaci pri pobytu pro 3 dospele osoby. Predpokladam, ze priplatek
50 % z ceny pobytu plati pro pobyt ze vsemi sluzbami?
Slevomat.cz
Dobrý den, Agáto, ano, tento příplatek za 3. dospělou osobu je za
ubytování, stravu i procedury. Pěkný den :) Kačka
Renata Moravcová
Dobrý den, u pobytového balíčku na 3 dny máte uvedeno: Wellness pro
jednu osobu
( 1× 30min. vstup do inhalační solné místnosti pro 1 osobu
nebo 1× 10min. vstup do solária Sunpower turbo i8 (vertikální) pro
1 osobu
1× rašelinový zábal (tepelná terapie) na 20 min. pro 1 osobu
1× čokoládový zábal na 20 min. pro 1 osobu)- znamená to, že na danou
1 proceduru jde jen jedna osoba a má možnost si vybrat ze čtyř různých
procedur? Chtěla bych procedury pro oba. Děkuji Moravcová
Slevomat.cz
Dobrý den, Renato, v tomto případě máte v rámci balíčku
k dispozici 4 uvedené procedury. Můžete si je rozdělit dle libosti,
nicméně vždy je vstup na danou proceduru pouze pro 1 osobu. Každý tedy
může využít 2 z uvedených procedur nebo třeba 1 osoba může využít
všechny 4 sama. Pěkný den :) Kačka
Marta Motáňová
Dobrý den – uvažuji o 5 denním pobytu (4 noci) – Česká Lípa je
městem mého středoškolského studia, takže se orientuji. Můžete mně
sdělit jaká je při pobytu možnost parkování osobního auta? Mám dojem,
že na náměstí nelze.Máte snad někde vzadu nějaká rezervovaná místa pro
své hosty?
Právě na této skutečnosti záleží naše ubytování.
Děkuji za odpověď a zdravím!
Marta Motáňová
tel 723986755
e-mail: marta.motanova@seznam.cz
Olomouc
Slevomat.cz
Dobrý den, Marto, v nabídce v sekci Příplatky uvádíme: Parkovat
můžete na veřejném parkovišti u KD Crystal (cca 3 min. od hotelu) –
omezený počet parkovacích míst, na místě je platební automat.
V ostatních případech je parkování možné za příplatek na Škroupově
náměstí nebo na náměstí T. G. Masaryka. Více informací získáte
kontaktováním přímo hotelu na e-mailu info@hotelmorris.cz nebo
telefonním čísle: +420 487 829 761. Pěkný den
Lenka Melounova
Dobrý večer mám dotaz jestli může i pejsek s námi na wellness??
Děkuji za informaci
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko, vstup s pejskem do wellness není z hygienických
důvodů povolen. Pěkný den :) Kačka
Simona Havránková
Dobrý den, prosím Vás, jde v případě zájmu, si rezervovat wellness
jen pro 2 os. nebo je veřejné?
Děkuji.
Hotel Morris **** - Česká Lípa
Dobrý den, tato možnost je také k dispozici.. rezervovat si privátní
wellness, dle volné kapacity wellnessu
Olga
Dobrý den mam otázkou da se u vas platit na fakturu.Mame totiz od
zaměstnavatele možnost příspěvku na rekreaci v termínu prelom
červenec,srpem predem dekuji nováková
Slevomat.cz
Dobrý den, Olgo, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od
zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám
proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez
termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na
e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na
hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí.
Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou
domluvit s hotelem nějaký termín. Zde Vám přikládám kontakt na hotel: info@hotelmorris.cz ,
+420 487 829 761.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den chci se zeptat zda je možné ještě tento týden přes slevomat uplatnit ubytování pro dvě osoby od 29.10.-31.10.2021
Dobrý den, paní Efenberková, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. :) Pěkný den, Tomáš