Je nám to líto, ale nabídka už vypršela. Její detail si můžete prohlédnout níže.



















Léto na Jižní Moravě: polopenze a vstup do wellness s venkovním bazénem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte v co největším předstihu, ideálně ihned po zakoupení voucheru, a to prostřednictvím e‑mailu panskasypka@seznam.cz nebo na telefonu +420 513 035 058. Je nutné uvést kód voucheru.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
- Na pokoji Standard je možná pouze 1 přistýlka.
- Poplatek za dětskou postýlku pro dítě do 1,9 let je 220 Kč/noc (domluvte si předem).
- Další osoby na pokoji za příplatek mají pobyt s polopenzí, další služby hradí na místě
- Domácí zvířata nejsou povolena
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
DOBRY DEN,CESTOVALI BYCHOM VLAKEM,JE NEJAKE SPOJENI Z BRECLAVI VLAKOVEHO NADRAZI K VAM ?
Dobrý den, do Sedlece jede vlak i autobus.
Dobrý den. Chci se zeptat zda je u Vás i úschovna kol, zda pokoje mají vanu a nebo jen sprchový kout? 🙂 Předem děkuji za odpověď.
Dobry den, pokoj standart je se sprchou, pokoj lux s virivou vanou. Uschovnu kol mame
Dobrý den,
vstup do venkovního bazénu = vstup do wellness? Nebo lze venkovní bazén navštěvovat průběžně celý den?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano vstup do venkovního bazénu je součástí vellness a lze navštěvovat jen v čase co máte na vouchru, S pozdravem Reiniš
Diskuze k této nabídce je již uzavřena. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Dobrý den, pročítali jsem si recenze a jsou dost protichůdné, je pravda , že na stránkáh hotelu a i zde je málo forografií, aby si člověk udělal trochu obrázek – jak vypadá hotel např. z venčí, ale ani pokoje nejsou moc vidět. Jsme z toho trochu rozpačití, ale asi to zkusíme. Jaká je vybavenost pokojů – je k dispozici ručník, mýdlo? Probíhá nějaký úklid během delšího pobytu(5 dnů)? Je tam lednice, či rychlovarná konvice, skříň či skříňka na uložení oblečení..? Děkuji
Dobrý den, ručník lednice, fén, mýdlo, skleničky a televize jsou standartním vybavením pokojů. Při delším pobytu samozřejmě průběžné úklidy probíhají. A ano, máme na pokojích pokojích také nábytek na uložení věcí, stejně jakož i povlečené postele a dokonce klimatizaci. Rychlovarná konvice na pokoji k dispozici není.
Díky za odpovědi, které jsou více než uspokojivé. Těšíme se na pobyt !