Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Relaxační pobyt v luxusní rezidenci pro pár i rodinu: snídaně a třeba i wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, ubytovací zařízení již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte.
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu reservations.mmdp@mamaison.com nebo na tel. +420 226 521 198. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- V případě, že budete potřebovat do pokoje Deluxe přistýlku, informujte o tom recepci při rezervaci pobytu
Varianty v pokoji Deluxe:
- Dítě do 2,9 let zdarma bez nároku na lůžko a stravu
- Dítě od 3 do 17,9 let: 840 Kč / noc se snídaní na přistýlce
- Do pokoje De Luxe lze přidat pouze 1 přistýlku
Rodinná varianta:
- Dítě do 2,9 let zdarma bez nároku na lůžko a stravu
- Až 2 děti do 17,9 let: zdarma se snídaní (přistýlka formou rozkládacího gauče)
- Domácí mazlíčci: 700 Kč/noc (pouze po předchozí domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 400 Kč/noc (Podzemní parkování, vjezd z ulice V Tůních 9)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
existuje prosím Vás nějaká možnost platby přes FKSP?
Psal jsem e-mailem konkrétní dotaz, ale bohužel bez reakce.
Díky za informaci
PB
Dobrý den, Pavle, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Tomáš
Dobrý den,
ráda bych se zeptala na wellness. Chci k vám koupit pobyt pro 4 osoby
s wellnessem. V nabídce je možné 120min. sauna + vířivka. Je možné jít
všichni 4 dohromady? Děkuji za odpověď.
Dobrý den paní Dušková,
v nabídce je 120minut sauna a vířivka ve veřejné zóně, kde rozhodně
bude víc lidí než vy čtyři. Takže rozhodně můžete jít všichni
dohromady. Pokud byste chtěli saunu a vířivku v privátní zóně, je
potřeba se objednat a zaplatit extra.
S přáním hezkého dne
Tým Mamaison Residence Downtown Prague
Dobry den,
Pokud si rezervuji apartman s oddelenou loznici, dostanu bud apartman business,
nebo apartman deluxe? Zde na fotkach se totiz vyskytuje jen apartman business…
tak at pak nejsme prekvapeni. Dekuji za odpoved! :-)
Dobrý den, Sandro,
v případě rezervace rodinného apartmánu budete ubytování v One Bedroom
Business Apartmánu.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Rezervační oddělení
Dobrý den, když budu chtit privatni vstup do wellness, tak kolik je příplatek prosim, děkuji za odpověď. Vaňátková.
Dobrý den, paní Vaňátková,
děkujeme za Vaši zprávu.
Pro rezervaci privátního wellness a spa doporučujeme navštívit stránky
provozovatele https://www.relaxdays.cz/cenik-praha
. Nebo kontaktovat přímo jejich recepci na čísle +420773999045.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Rezervační oddělení
Dobrý den, chtěla bych koupit pobyt rodičům, ale maminka se hůře pohybuje, je v hotelu výtah? Děkuji, Soukalová
Dobrý den, Ludmilo, jelikož hotel má bezbariérový přístup, tak výtah zde je. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
chci se zeptat, zda je možné si v hotelu připlatit večeře, nebo jiná
možnost stravování. Děkuji
Dobrý den, pane Chládku,
děkujeme za Vaši zprávu a Váš zájem o Mamaison Residence Downtown
Prague.
Bohužel náš hotel nemá vlastní restauraci a proto nenabízíme možnost
obědů a večeří na hotelu. Můžeme samozřejmě nabídnout naši nabídku
ve Fresh Marketu, kde je v nabídce například panini, pizza, kterou Vám
rádi na recepci připraví.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Rezervační oddělení
Dobrý den. Když si objednám tady přesný termín, je pak pokoj jistý? nebo si musím ještě zjistit, zda máte místo a rezervovat přímo u Vás? Smetana
Dobrý den, pane Smetano,
děkujeme za Vaši zprávu. Pokud si koupíte voucher na konkrétní termín
máte již rovnou udělanou rezervaci i na hotelu.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Rezervační oddělení Mamaison Residence Downtown Prague
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda je volný ještě termín 17.-19.9.2021 pro dve osoby, chtěla bych jet s dcerou 12 let a mam dotaz zda bude mít přístup do wellness, když zakoupili variantu se snidani a wellness. Děkuji mnohokrát
Dobrý den, Petro,
děkujeme za Vaši zprávu.
Ano v tomto termínu jsou ještě stále volné pokoje a přístup do
wellness.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Rezervační oddělení
Dobrý den, byly by v termínu od 24.-26.9 2021 volné dva dvoulůžkové pokoje De Luxe? Předem děkuji za odpověď
Dobrý den,
ano v daném termínu 24–26/09/2021 jsou stále volné dva dvoulůžkové
pokoje De Luxe.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Rezervační oddělení
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je možná ve vašem hotelu platba z FKSP. Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, Viktorie :)
pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte
nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte
bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které
spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu
a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu
vystaví, proto doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel.
Krásný den :)
Dobrý den,mám zájem o 2 pokoje deluxe od 3.9.-5.9.2021 je to volné? Děkuji
Dobrý den, pane Bližnáku,
děkujeme za Vaši zprávu.
Ano v tomto termínu jsou ještě stále dva pokoje volné.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Rezervační oddělení
Dobrý den,
chtěl bych se prosím zeptat. Jak je to při koupi woucheru pro 2osoby.
Doplací se něco za 9mesíční miminko. A je když tak k dispozici postýlka
nebo si musíme vzít svoji?
Děkuji za informace
Dibdiak Filip
Dobrý den, Filipe :)
u tohoto voucheru jsou děti do 2,9 let zdarma bez nároku na lůžko a
stravu. Dětskou postýlku je možné zajistit, pokud budou volné kapacity. Je
třeba se na tom předem domluvit s provozovatelem (reservations.mmdp@mamaison.com,
+420 226 521 198).
Pěkný den :)
Dobrý den, při rezervaci pokoje deluxe je možné vyžádat konkrétně pokoj s výhledem a dvěma okny jako je na fotce s postelí a se žlutým přehozem a křeslem v rohu s televizí? :) Děkuji
Dobrý den, Lenko, Vaše požadavky můžete zadat do poznámek, či se domluvit s provozovatelem na e-mailu:reservations.mmdp@mamaison.com či tel.+420 226 521 198. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den Lenko,
ráda bych Vás informovala, že vzhledem k vysoké obsazenosti není možné
reservovat konkrétní pokoj. Ale nemějte obavy, všechny naše pokoje jsou
krásné.
S přáním krásného dne
Tým Mamaison Residence Downtown Prague
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Vybrala jsem si na vaší stránce variantu s wellness s tím, že cena pro dvě osoby na dvě noci činí 3 980 Kč. Když jsem se podívala na pobyty přímo na jejich stránce hotelu, pobyt by vyšel přes 5 000 Kč a to bez vstupu do wellness. Je možné, že máte s hotelem domluvenou nějakou slevu a kvůli té to vychází cenově levněji? Byla bych totiž velice nerada, kdybychom koupili pobyt přes vaše stránky a v hotelu bychom museli ještě nějaké peníze navíc doplácet. Mockrát děkuji
Dobrý den, Deniso,
děkujeme za Vaši zprávu a dotaz.
Cena 3980 CZK za voucher zakoupený přes Slevomat je cena finální. Na
recepci se poté doplácí pouze měststký poplatek 21 CZK za osobu / den.
S přáním hezkého dne,
Rezervační oddělení Mamaison Residence Downtown Prague
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda-li jsou domácí mazlíčci respektive
kočka za příplatek popř kolik či zdarma?
A dále by mě zajímalo, v případě že ai zakoupíme pobyt na 5 dní a
cestujeme ze zahraničí. V případě, že bude náš let kvůli Covid zrušen
či budou v ČR opatření, která nedovolí nám pobyt využít, je možná
100% náhrada? Nejsem v ČR, čili další datum poté pro mě bohužel není
možné. Děkuji, Lenka
Dobrý den, Lenko, domácí zvířata jsou za příplatek 700 Kč/noc (Pouze po předchozí domluvě.) pokud by situace nedovolovala voucher využít snažíme se vždy vše řešit individuálně na základě aktuálních opatření, pokud tedy budete mít jakýkoliv problém, můžete nás kontaktovat na: https://www.slevomat.cz/kontakt bohužel nedokážeme dopředu říci jak konkrétně budeme danou záležitost řešit. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, co je myšleno tím rodinným apartmánem ? Tento hotel má více
apartmánů, ale žádný z nich se nejmenuje rodinný. Chtěli bychom jet
s dětmi (2dospěli + 2 děti 3 a 6let) a nevíme, který apartmán bychom
vlastně dostali. Děkuji za odpověď,
Milan Gajdoš
Dobrý den, Milane, v hotelu tyto pokoje naleznete pod označením Business One Bedroom Apartment, Deluxe One Bedroom Apartment. Jedná se o apartmán s oddělenou ložnicí, dle dostupných kapacit. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, je možné mít pokoj De Luxe s manželskou postelí? Děkuji.
Dobrý den, Veroniko, v tomto případě doporučujeme kontaktovat přímo hotel na e-mailu reception.mmdp@mamaison.com nebo telefonním čísle +420 221 022 102, kde rám rádi pomohou. Pěkný den
Dobrý den, má hotel také parkovací místa? Děkuji
Dobrý den, Iveto, parkování je u hotelu možné za příplatek 250 Kč/noc. Jedná se o podzemní parkování, vjezd je z ulice V Tůních 9. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je nabízené wellness v ceně,
nebo je třeba jej doplatit na místě.
Děkuji
Dobrý den, Dominiko,
chcete-li v rámci pobytu využít i wellness, doporučujeme zakoupit variantu
s wellness. V této variantě je wellness totiž již opravdu součástí
zakoupeného voucheru. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, rady bychom se u Vas ubytovali od termínu 17.zari do 19.zari.
je možné aby jsme byly ubytované 3? Event.jaky poukaz máme zakoupit?
Děkuji moc Rekova
Dobrý den, Jano, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Na výběr jsou v tomto případě vouchery pro 2 osoby, kde by bylo třeba uhradit příplatek za 3. osobu na přistýlce, který činí 840 Kč / noc se snídaní. Nebo pokud je jedna z osob ve věku do 17,9 let, můžete vybrat variantu Rodinný apartmán, jelikož tento voucher je pro 2 – 4 osoby. V případě že se jedná o dospělé osoby a jedna by byla ubytována na přistýlce, je třeba si předem ověřit přímo v hotelu dostupnost pokojů s přistýlkou ve Vámi vybraném termínu. Hotel můžete kontaktovat na e‑mailu reservations.mmdp@mamaison.com nebo na tel. +420 226 521 198. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda má rodinný apartmán k dispozici balkón či terasu. Děkuji a přeji hezký den
Dobrý den, Soňo,
bohužel v rámci rodinného apartmánu není k dispozici balkón ani terasa.
:/
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den 😊 wellness je privátní prosím? Děkuji
Dobrý den, Alžběto,
wellness obecně privátní bohužel není. Nicméně je možné si privátní
vstup připlatit. Pro bližší informace Vám doporučíme kontaktovat přímo
poskytovatele služby, který Vám již řekne přesnější informace. :-) Zde
přikládám kontakt: reservations.mmdp@mamaison.com
, +420 226 521 198.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, chci se zeptat kdy bude pobyt znovu otevřen.
Děkuji.
Dobrý den, Františku :)
vše je závislé na uvolňování vládních nařízení. Přesný termín
bohužel nelze s jistotou říci. Doporučuji sledovat náš článek, kde se
snažíme o všem aktuálně informovat (https://www.slevomat.cz/magazin/1628-prehled-vladnich-narizeni-koronavirus-druha-vlna-co-vse-je-zavrene)
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, měla bych zájem si objednat pobyt se snídaní ale ještě bych k tomu chtěla nějakou privátní službu aby v tom byloto – zdarma parkování v hotelových garážích. Chci to dát jako dárek, je možně to objednat oboje najednou, ale bez termínu ? Děkuji
Dobrý den, Martino. Děkuji za Váš dotaz. Parkování v hotelu zdarma není. Parkování v podzemní garáži stojí 250 Kč/noc (vjezd z ulice V Tůních 9.). Poplatek za parkování se hradí přímo na místě. Pro více informací můžete zkontaktovat přímo hotel na tel. +420 226 521 198 nebo e-mailu reservations.mmdp@mamaison.com. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz