Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu recepce@hotel-jesenice.cz nebo na telefonu +420 313 599 260 (od 8:00 do 19:00 hod.), uvádějte jméno, telefon, termín a kód voucheru.
Vouchery je možné sčítat a pobyt si prodloužit.
Upozornění: Na pobyt nelze čerpat příspěvek od zaměstnavatele FKSP.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
All inclusive
Dítě do 2,9 let zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby
Dítě od 3 do 11,9 let za 600 Kč / den včetně lůžka a stravy
Dítě nad 12 let nebo další dospělý za 800 Kč / den včetně lůžka a stravy
Polopenze
Dítě do 2,9 let zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby
Dítě od 3 do 11,9 let za 400 Kč / den včetně lůžka a stravy
Dítě nad 12 let nebo další dospělý za 550 Kč / den včetně lůžka a stravy
Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,rádi bychom přijeli se 3 dětmi (5,7,9) na týden,to ale
objednat není možné, proč? Děkuji mockrát Horesovska
Hotel Jesenice
Dobrý den,
bohužel, nemáme k dispozici pětilůžkové pokoje. Pro více informací
kontaktujte naši hotelovou recepci na telefonním čísle 313 599 260.
Irena
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,jaký musím mít u vás doklad ohledně
covidu.Já jsem očkovaná,moje dcera žije v německu a není
očkovaná.Chtěli bychom u vás být od 28.6.do 2.7..Předem vám děkuji za
odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Ireno :)
podmínky ohledně „covidových dokladů“ jsou velmi dynamické. Obecně se
dá říci, že v případně neočkovaných osob jsou zapotřebí testy. Více
informací najdete zde – https://covid.gov.cz/situace/obchod-sluzby/ubytovani
Pěkný den :)
Kamila Krejcova
Dobrý den,chtěla bych se zeptat zda je možné koupit 2 x pobyt pro dvě
osoby na stejný termín nástupu.(2 x dvoulůžkový pokoj,jednalo by se
o termín v říjnu. Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Kamilo, nákup 2 voucherů ve stejném termínu je samozřejmě
možný. Nicméně vše se odvíjí od dostupných kapacit hotelu. Volné
termíny snadno najdete v online kalendáři přímo v nabídce. Doporučím
Vám pro ověření, zda je kapacita pro 2× 2 osoby ve zvoleném termínu
skutečně volná, vložit ve stejném termínu 2 voucheru do košíku. Pokud
to půjde, tak s tím nebude žádný problém. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,rádi bychom přijeli se 3 dětmi (5,7,9) na týden,to ale objednat není možné, proč? Děkuji mockrát Horesovska
Dobrý den,
bohužel, nemáme k dispozici pětilůžkové pokoje. Pro více informací kontaktujte naši hotelovou recepci na telefonním čísle 313 599 260.