Relax na Rakovnicku pro pár: polopenze, neomezený wellness a až 14 procedur

5 080 Kč od 3 490 Vybrat variantu
4,2 / 5 Hotel Lions (kontakt) Střední Čechy (mapa) 380 prodejů

Hodnocení podniku Hotel Lions

4,2/5 (2 565 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Jan

Zápach v části areálu

Včera
Katka

Prostředí celkem pěkné, nabídka jídel by mohla být pestřejší, ale byla dostatečná. Většina personálu se chovala mile a vstřícně.

Paní na recepci, která měla na starosti objednání procedur, by měla být příjemnější.

Včera
Hampl2

vše ok!!!!

Včera
Dana

Možnost výběru volnočasových aktivit. Bazén v ceně pobytu.

Kuřáci pod dřevěnými pergolami.

Včera
Jana
29. 7. 2021
Svatava

Prostředí, snaha o vytvoření příjemné atmosféry (ale jen snaha), ochotný personál; příznivá cena – ale člověk by si rád možná i připlatil, kdyby to nemělo své negativní stránky

zaprané ložní prádlo a ručníky, umělé kytky na stolech v restauraci, nemožnost se např. nasnídat na venkovní terase; ve velké síni určené k obědům a večeřím se člověk cítil jako v kulturním domě z roku 1980 – škoda, asi došly peníze na kvalitního designéra; pokoje malé s oknem, u kterého bylo možno otevřít jen polovinu, takže nevyvětratelné; také by bylo fajn mít více laviček v areálu nebo možnost sednout si na trávník. Na wellnesu by měla být pohoda, namísto toho hrající pop z plastového rádia a jedna chudák uhoněná paní sotva stíhala, natož aby mohla okolo sebe šířit žádaný klid a relax. Prosím, pokud to bude číst někdo z majitelů, berte to jako podněty, ne jen kritiku, vím, jak je to asi těžké dát něco podobného „dohromady“, děkuji

29. 7. 2021
Steyerovamarie

prostředí soukromí

27. 7. 2021
Jaroslav Cvrček

Postavený hotelový komplex je opravdu moc hezký, sice na špatném místě, okolo hotelu (5km) vůbec nic není. Slušné sportovního vyžití, moc hezký mini golf. To je však vše.

Za posledních dvacet let mého cestování, je toto největší zklamání a hrůza, kterou jsem zažil. Poprvé ve svém životě jsem byl opravdu rád, že jsem odjížděl domů a to jsem tam byl jen 2 noci.
Myslím, že všechno začíná u manažera hotelu, který absolutně nemá ponětí jak pracovat s klienty a hosty hotelu a už vůbec ne se svým personálem. Nefunguje jako vedoucí, ale supluje činnosti personálu hotelu. Jedná se o člověka s cholerickou povahou, který prostřídal během našeho pobytu profesionální chování při check in s neslušným a dokonce i sprostým chováním při řešení problému. Občas nechutně familiární(asi myslel, že je můj bratr), extrémně asertivní a absolutně žádná empatie a vstřícné chování vůči hostům, pokud není přesně podle jeho představ.
Omluva za nějaký problém ve stylu víme o tom, ale my za to nemůžeme. Výmluvy! Nikde jsem nezažil tolik zákazových a příkazových tabulek, které také přesně vystihují vedení tohoto hotelu. Myslím, že je pan manager psal osobně. Tento člověk přitahuje samozřejmě podobné typy lidí jako je on. Neochotné, empatie žádná, neprofesionální chování. Našlo se pár fajn lidí v personálu, pro které nebylo nic problém, ale to byla menšina a moc je lituji, že musí v tomto prostředí pracovat.
Hotel se potýká s malým počtem personálu, je jich málo. To je vidět na první pohled. Ale to mne vůbec nepřekvapuje a myslím si, že není viníkem ani Covid-19, ale vedení hotelu. Setkal jsem se vším, co zde psali moji předchůdci u jedné nebo dvou hvězdiček. Nezažil jsem pouze myši. To už bych nedal a odjel možná i předčasně. To už je level, který bych nedal a odjel. Jinak se vším ostatním naprosto souhlasím. Fakt šílený.
Tady v tomto hotelu mohou být spokojení jen hosté, kteří nikam moc nejezdí, jsou extremně nenároční, stačí jim si zahrát mini golf a stravují se doma pouze s polotovary nebo neumí vařit, mají štěstí na pokoj (v části, kde je restaurace) a neřešit žádný problém během pobytu. Četl jsem a přišlo mi vtipné, že Slevomat garantuje spokojenosti zákazníku, protože na tento hotel jsem četl přes 400 špatných recenzí !!!!
Z mého pohledu bych okamžitě rozvázal spolupráci. Pokud Slevomat garantuje spokojenost u tohoto hotelu, tak myslím, že v budoucnu využiji jiné portály na ubytování. Hotel nedoporučuji a už nikdy více. To také řeknu všem ze svého okolí. Slibuji. Cvrček

26. 7. 2021
Josef

Mno, kde začít… Pokoj jsme sice měli až uplně vzadu, ale tak byl to poslední volný termín, takže to dává smysl :-)
My v tom pokoji beztak jen přespávali a nebo leželi a trávili vynikající jídlo. Jinak jsme neustále byli v bazénu, sauně, minigolf jsme hráli, ping pong, stolní fotbálek, neustále jsme někde chodili, byla to nádhera a krásně jsme si odpočinuli.
Jídlo bylo naprosto boží, ať už snídaně, oběd i večeře. Dokonce jsem se inspiroval a některá jídla vyzkoušel doma. Personál až neskutečně ochotný, ředitel pozitivní člověk, stále něco dělal a personálu pomáhal, šel opravdu příkladem.
Rád bych ještě jednou poděkoval za moc krásný pobyt, který jsme si moc moc užili.

26. 7. 2021
Alena

Procedury, bazén, jídlo, možnost zapůjčení kola/elektrokola/koloběžky, bowling, vstřícný personál, altánek s fontánou

Jedna recepční nebyla úplně milá, pokaždé mi přišlo, že ji ruším. U snídaně chybělo ovoce a u večeře čerstvá zelenina. V pokoji jsme měli jedno ze dvou oken rozbité – nebyl to problém, jen to neudělalo dobrý první dojem.

25. 7. 2021
Lenka

Krasné prostředí personál super

21. 7. 2021
Blanka

Krásné prostředí, luxusní pokoje, vynikající jídlo, velmi vstřícný pan ředitel i obsluha, vše bylo perfektní. Rádi se znovu vrátíme.

20. 7. 2021
EVA

Krásné prostředí a příjemný personál.

Žádné připomínky.

19. 7. 2021
Jiří 52

Chování personálu bylo velmi milé a vstřícné, jídlo bylo velmi dobré a dostatečné. Byly jsme v komplexu ve všední dny kdy obsazenost byla malá a tak bylo vše velmi dobré.

Nevýhodou komplexu jsou sádro kartonové příčky, kde je opravdu vše dost slyšet a tak chápeme stížnosti na tuto okolnost. Při plném obsazení komplexu to není asi moc příjemné.(záleží i na složení návštěvníků). Další nevýhodou je beze sporu velikost bazénu, který je pro tak velký komplex opravdu směšně malý. Neumíme si představit fungování při plném obsazení hotelu. Ale to vše není chybou obsluhujícího personálu. Někdo to tak bohužel vyprojektoval.

19. 7. 2021
Jiří

Výborné snídaně a večeře, krásné prostředí

18. 7. 2021
Růžena

Personál byl velice ochotný a milý. Pan Hynek je úžasný. Stravování bylo v pořádku. Prostředí krásné a klidné. Nemáme co vytknout. Vše bylo v naprostém pořádku. Můžeme jen doporučit 😃👍

Nemáme co vytknout.

17. 7. 2021
Dominik

Velmi pěkné ubytování (pokoj Superior), stravování vzhledem k ceně nad očekáváním. All-inclusive – pití vybraných nápojů v danem časovém rozpětí dle libosti (stejně tak pokrmy u snídaně a večeře).

V nabídce na Slevomat mělo být jasně uvedeno, které nealkoholické nápoje jsou v rámci All-inclusive zdarma. Že to je voda, Coca-Cola (klasická), Sprite a Fanta. Ostatní za příplatek. Co se týče podávaného alkoholu v rámci All-inclusive – víno (být z lahví) působilo dojmem ředění vodou. Jiné nápoje nevyzkoušeny.

17. 7. 2021
Marcela

Vše. Byla jsem spokojená.

17. 7. 2021
Milan

Hezké prostředí

Počasí

16. 7. 2021
Vojtěch

Všechny aktivity typu masáže manikúra atd nebyli dostupné

16. 7. 2021
5 080 Kč
od 3 490