Otevřené vouchery: Termín si zamluvte s dostatečným předstihem na telefonu +420 777 103 499 nebo na e‑mailu info@hotel-union.cz a uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den.
Je možné si zadat termín ubytování od 21.6. – 25.6.2021 – tj. dva
vouchery pro dvě osoby.Nejde mi to zadat. Děkuji, Motyčková
Motyčková Marta
Ještě jsem se chtěla zeptat, zda je možná úschova kol?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Marto,
termín, který uvádíte, lze zadat, ale pouze u varianty „Pokoj Standard
pro 2 dospělé a 1 dítě do 11,9 let zdarma“. Pravděpodobně je první
varianta již v tomto termínu obsazená.
K Vašemu druhému dotazu, prosím, obraťte se přímo na poskytovatele,
který Vám tento dotaz jistě rád zodpoví. Můžete se jej rovnou dotázat
i ohledně termínu. :-) Zde přikládám kontakt: info@hotel-union.cz ,
+420 777 103 499.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.
Je možné si zadat termín ubytování od 21.6. – 25.6.2021 – tj. dva vouchery pro dvě osoby.Nejde mi to zadat. Děkuji, Motyčková
Ještě jsem se chtěla zeptat, zda je možná úschova kol?
Děkuji.
Dobrý den, Marto,
termín, který uvádíte, lze zadat, ale pouze u varianty „Pokoj Standard pro 2 dospělé a 1 dítě do 11,9 let zdarma“. Pravděpodobně je první varianta již v tomto termínu obsazená.
K Vašemu druhému dotazu, prosím, obraťte se přímo na poskytovatele, který Vám tento dotaz jistě rád zodpoví. Můžete se jej rovnou dotázat i ohledně termínu. :-) Zde přikládám kontakt: info@hotel-union.cz , +420 777 103 499.
Přeji krásný den,
Květoslava