Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně v pracovní dny nejpozději 14 dnů před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby.
Provozovatel si vyhrazuje právo vyměnit loď za stejnou nebo lepší/vyšší úrovně.
Chápu správně, že lodi nejsou pojištěné, takže zákazník případně
platí celou škodu?
Slevomat.cz
Dobrý den, Stanislave :)
je mi líto, ale bohužel se nám nepodařilo přes veškerou snahu tuto
informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo poskytovatele na tel.
+420 703 173 869 či e-mailu kajutova.lod@gmail.com.
Pěkný den :)
I. Slovácká plavební s.r.o.
Hezký den,
platíte kauci, takže se strhávají škody z kauce.
Máme téměř 40 lodí, takže by se nám pojistit každou nevyplatilo.
Půjčovny lodí provozujeme 18 let, většinou lidé nezničí nic
zásadního.
Pojistit se můžete samozřejmě sami. Pokud jedete na jeden den, myslíme si,
že je to téměř zbytečné.
JW
Gogo
Jak můžete půjčovat lodě na 8 hodin, když máte otevírací dobu jen
7 hod? A hodinu počítáte na předání a hodinu na převzetí. To pak ze
4 hodin půjčovného jsou jen 2 na lodi v kanálu?
Děkuji
„Loď si zákazníci přebírají v přístavu Petrov, nebo v penzionu
U Veličky v úterý od 09:00 do 16:00 či v pátek od 09:00 do 16:00“
Slevomat.cz
Dobrý den, Gogo, co se týče samotného uplatnění voucheru je nejlepší
se vždy obrátit přímo na provozovatele, v tomto případě na telefonním
čísle 703 173 869, který Vám jistě rád sdělí veškeré informace,
které pro vypůjčení potřebujete, a také jak je to s příslušnou
otevírací dobou v jednotlivých půjčovních místech. Pěkný den
:) Kačka
I. Slovácká plavební s.r.o.
Dobrý den,
:))) Píšete to naprosto správně, poslední lodě jedou max v 16:00,
později již lodě nepůjčujeme stran dobu, kdy se můžete plavit.
Tohle rozhodně není naše otevírací doba.
Hodinu počítáme, protože ne všichni jsou tak skvělí a jde jim to
hned.
Navíc my počítáme plavbu, když už sedíte na lodi, takže když máte
voucher na 4 hodiny, tak jedete 4 hodiny. :)
Hezký den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Chápu správně, že lodi nejsou pojištěné, takže zákazník případně platí celou škodu?
Dobrý den, Stanislave :)
je mi líto, ale bohužel se nám nepodařilo přes veškerou snahu tuto informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo poskytovatele na tel. +420 703 173 869 či e-mailu kajutova.lod@gmail.com.
Pěkný den :)
Hezký den,
platíte kauci, takže se strhávají škody z kauce.
Máme téměř 40 lodí, takže by se nám pojistit každou nevyplatilo.
Půjčovny lodí provozujeme 18 let, většinou lidé nezničí nic zásadního.
Pojistit se můžete samozřejmě sami. Pokud jedete na jeden den, myslíme si, že je to téměř zbytečné.
JW