Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 18 20 25 451 nebo mailem na rezerwacja@hotelharnas.com (anglicky nebo polsky).
Při rezervaci zadejte kód voucheru.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
dobrý den, prosím o nabídku pro pobyt dvou osob na termín 30.12.2021-do
2.1.2022
díky za nabídku a těšíme se na pobyt u Vás
Karlík
Slevomat.cz
Dobrý den, Karle, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat. Pěkný den,
Tomáš :)
Marta Mullerova
Dobrý den, chci se zeptat, zdali byste měli volné dva apartmány nebo
apartmán pro 4 osoby v termínu od 14.8.-17.8.
Předem děkuji za odpověď
Hotel Harnaś
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informuję, iż nie posiadamy pokoi 4 osobowych.
Mogę jedynie zaproponować dwa pokoje dwu osobowe i w podanym terminie.
Z poważaniem
Karolina Frysztak
Młodszy specjalista ds. sprzedaży
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den, prosím o nabídku pro pobyt dvou osob na termín 30.12.2021-do 2.1.2022
díky za nabídku a těšíme se na pobyt u Vás
Karlík
Dobrý den, Karle, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat. Pěkný den, Tomáš :)