Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

4* relax v Hluboké nad Vltavou se snídaní či polopenzí a novým wellness

4,5 / 5 Parkhotel****Hluboká nad Vltavou Hluboká nad Vltavou (mapa) 636 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Pavel Rohlena

Dobrý den, Mám benefit z práce příspěvek na dovolenou na 2500kc, bylo by možné zaplatit 2000kc na ubytování+ 500kc příplatek za dítě? Měli by jsme ssebou dvě deti rok a pul a čtyřleté dítě

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavle, pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Nicméně ještě upozorním, že na faktuře bude částka pouze za voucher, případné další příplatky na ní bohužel nebudou a je nutné se tedy ohledně toho domluvit přímo s poskytovatelem, zda by bylo možné to nějak individuálně vyřešit. Krásný den :) Kačka

Pavlina Tobolikova

Dobry den chtela jsem se zeptat nikde jsem nenasla cenik na procedury typu masaze atd…muze te mi poradit kde to hledat popripade ceny? dekuji Tobolikova

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavlíno, Vámi poptávaný ceník procedur naleznete zde: https://www.parkhotel-hluboka.cz/wellness, kde následně u vybrané nabídky rozklikněte kolonku >>více, poté se Vám zobrazí ceny. Pěkný den, Tomáš

Jitka Zadinova

Dobry den,
mate volny termin od 26.7.2021 do 28.7.2021 s po­lopenzi. 1 dospeli a 1 dite, vek 8 let a poprosila bych i cenu.

Slevomat.cz

Dobrý den, Jitko, ve Vámi vybraném termínu bohužel nejsou dostupné kapacity. Případně můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu: recepce@parkhotel-hluboka.cz nebo tel.+420 387 00­6 200, pokud by se uvolnil pokoj v daném termínu. Pěkný den, Tomáš

Marek K.

Dobrý den, na Slevomatu je nabídka na pobyt za 2290,– v termínu ne-st, na dva dny. Pokud bychom chtěli na dva dny s polopenzí pro dva dospělé + dvě děti ve věku 4 a 6 let v tom týdnu od té neděle 22.8.2021 do 23.8.2021. Ukazuje to tam na volný termín, je to možné? Případně jaká by byla cena s těmi dětmi? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Marku, ohledně dostupnosti větších pokojů je třeba kontaktovat přímo recepci na e‑mailu recepce@parkhotel-hluboka.cz nebo tel. 387 006 200, kde Vám rádi sdělí, zda by ubytování pro 2 dospělé a 2 děti ve vybraném termínu bylo možné. Co se týče ceny za děti, tak doplatek za děti do 11,9 let na přistýlce činí 300 Kč / noc vč. snídaně, a pokud byste chtěli pro děti polopenzi, tak ta je za příplatek 190 Kč/noc. Pěkný den :) Kačka

Věra

Dobrý den, ráda bych se zeptala, kolik se doplácí za pobyt s 1 dítětem ve věku 11let. Máme zájem o pobyt na 3 dny pro dvě dospělé osoby s polopenzí a wellness + 1 dítě 11let. Děkuji a přeji hezký den, Věra

Slevomat.cz

Dobrý den, Věro :)
doplatek za dítě do 11,9 let na přistýlce činí 300 Kč / noc vč. snídaně (případně navíc za polopenzi 190 Kč/noc). Pěkný den :)

Eliška Linhartová

Dobrý den, můžeme sebou vzít malého pejska?

Slevomat.cz

Dobrý den, Eliško :)
ano, po dohodě s recepcí s tím není problém. Jen za pejska poté doplatíte na místě příplatek 350 Kč/noc.
Pěkný den :)

Petra

Dobrý den,kolik voucheru je potřeba pro 2 dospělé osoby a dvě deti (8 let) ?Dekuji Bouskova

Slevomat.cz

Dobrý den, Petro, v tomto případě stačí zakoupit pouze 1 voucher pro 2 dospělé osoby. Děti doplatíte pak přímo na místě. Pokud tedy pojedete celá rodina je třeba si připlatit za větší pokoj, kam se vejdou 2 přistýlky, příplatek činí 500 Kč/pokoj/noc. Ohledně dostupnosti větších pokojů prosím kontaktujte přímo recepci. A co se týče doplatku za 8 leté děti, tak ten je 300 Kč / dítě / noc včetně snídaně. Pěkný den, Kačka

Pavla

Dobrý den,
chci se zeptat, stačí pro pobyt u vás mít ukončené očkování na covid ( více jak 14 dní po druhé dávce) nebo je nutné před příjezdem k vám absolvovat test? Případně jaký? Jednalo by se o pobyt na 3 noci.
Děkuji za info.
Pavla F.

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavlo, s tímto dotazem je nejlepší kontaktovat přímo provozovatele, který Vám přesně sdělí, co vše při příjezdu vyžadují, a také jak to u nich nyní probíhá. Dotazy Vám rádi zodpoví na e‑mailu recepce@parkhotel-hluboka.cz nebo tel. 387 006 200. Pěkný den :) Kačka

Kájinka Kovářová

Dobrý den, mohu prosím zakoupit tento voucher přes benefity edenred? Můžete mi případně poradit, jak to mám udělat?

Děkuji

Kovářová

Slevomat.cz

Dobrý den, Kájinko, pokud máte Edenred card či Benefity café, tak je možné je na tuto nabídku využít. Nejprve se potřeba převést si benefitní body na slevomatí kredity. Převod uskutečníte zde https://www.slevomat.cz/benefity/edenred. Vyberete benefitní program a poté kategorii, na kterou chcete kredity využít. V případě, že máte Edenred card, vyberete kategorii Volný čas, tyto kredity pak budete moct čerpat na nabídky z kategorií Zábava a volný čas, Sauna a wellness, Péče o zuby, Péče o zdraví, Solná jeskyně, Kroužky, tábory a kurzy, Zážitky a zábava s dětmi, Masáže a Cestování. A pokud máte Benefity café, tak vyberete kategorii Cestování. Jakmile převod uskutečníte, tak si vložíte voucher do košíku a při platbě uplatníte nahrané kredity. Pěkný den :) Kačka

Josef Skorepa

Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli by bylo možné ubytovat se na zámku kolik by stala jedna noc i se s snídaní,obě­dem,večeři de­kuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Josefe,

naše nabídka na Slevomatu bohužel není koncipována pro plnou penzi. :-( Můžete ale určitě kontaktovat přímo poskytovatele služby, se kterým byste se domluvil ohledně eventuálního příplatku. :-) Zde přikládám kontakt: recepce@parkhotel-hluboka.cz , +420 387 006 200.

Přeji krásný den,
Květoslava

Kateřina Berková

Dobrý den,

Chtěla bych zakoupit voucher na 3 denní pobyt (tedy 2 noci) a měla bych zájem o termín hned od 3.6. kdy uvádíte, že otevíráte. Je možné zarezervovat tento termín? Systém rezervací totiž nabízí pouze září. A pokud ano, bude wellness k dispozici? Popřípadě kdyby to vzhledem k situaci nebylo možné, nabízíte nějakou alternativu?

Děkuji za odpověď a přeji hezký den.

Berková

Slevomat.cz

Dobrý den, Kateřino,

nás online rezervační kalendář, který jste využila, reflektuje aktuální obsazenost hotelu. Pravděpodobně je tedy možné se v hotelu ubytovat až od září. Pro více informací ale doporučuji kontaktovat přímo něj, který Vám již bude schopen bodat podrobnější informace, a to i například o využití wellness. :) Zde přikládám kontakt: recepce@parkhotel-hluboka.cz , +420 387 006 200.

Přeji krásný den,
Květoslava

Zuzana Cortova

Dobry den, chci objednat pobyt on line, ale nabidka je pouze od zari. Informace je, ze hotel je uzavren do 2/6. Ja bych ale mela zajem o pozdejsi datum pro vetsi spolecnost. Hotely jsou jiz otevrene s ockovanim. Nebo ne?

Slevomat.cz

Dobrý den, Zuzano, hotely mohly otevřít od 24.5.2021, nicméně Parkhotel Hluboká nad Vltavou bude otevírat individuálně až od 3.6.2021, proto je zde tedy uvedena informace, že je ještě uzavřen. Vouchery bude poté možné vyčerpat do 30.9.2021, avšak pokud byste měla zájem o pozdější termíny, můžete ještě s nákupem chvíli počkat, je možné, že se později objeví další nová nabídka i s pozdějšími termíny. Případně můžete kontakt přímo provozovatele na e‑mailu recepce@parkhotel-hluboka.cz nebo tel. 387 006 200, se kterým se můžete domluvit na nějaké individuální nabídce a objednat si pozdější termín už nyní. Pěkný den :) Kačka

renata

dobrý den měla byc zájem si objednát pro 2 osoby pokoj na dva dny prosím celkovou cenu děkují za info

Slevomat.cz

Dobrý den, Renato,

pro zjištění celkové ceny Vašeho pobytu prosím využijte online rezervačního kalendáře uvedeného přímo v nabídce, díky kterému si můžete vybrat nejen přesný termín Vaší rezervace, ale zjistit i právě celkovou cenu Vašeho pobytu. V případě zakoupení voucheru bez termínu se výsledná cena odvíjí od varianty nabídky, kterou si zvolíte. :-)

Přeji krásný den,
Květoslava

Petr Svozil

Dobrý večer,
zajímá mě, zda je k dispozici kolárna? Ve vybavení hotelu ji uvádíte, v jednom hodnocení z podzimu loňského roku si však jeden návštěvník posteskl, že bohužel chybí; v reakci jste pak uvedli, že pro kola máte nějaké vyhrazené místo u recepce. Pokud ano, tak pro kolik kol a jak jsou zabezpečena.
Děkuji.

Parkhotel****Hluboká nad Vltavou

Dobrý den, pane Svozile,
kola jsou možná postavit do kolostavu před hotelem, který je přímo u recepce pod střechou a kamerovým systémem. Recepce slouží 24 hodin.
Případně je možné kola uschovat v místnosti v hotelu.
S pozdravem, recepce LH Parkhotelu Hluboká

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru