Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt v krajině UNESCO: 4* hotel s polopenzí, wellness a venkovním bazénem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte v dostatečném předstihu na e‑mailu recepce@hotel-jana.cz nebo na tel. 581 833 111 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Děti do 2,9 let na lůžku s rodiči a bez služeb: zdarma
- Děti od 3 do 14,9 let na přistýlce, s polopenzí a wellness: 495 Kč/noc
- Domácí mazlíčci: 350 Kč/noc (Důležité: U silvestrovského pobytu nejsou domácí zvířata povolena)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 80 Kč/noc (monitorované parkoviště)
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
měla bych zájem o voucher v termínu 15.-17.10.2021, ale pro tři osoby,
nikoli dvě, jak nabízíte. Můžete mi prosím sdělit, jaká bude cena
včetně všech procedur ve voucheru?
Předem děkuji.
Nováková
Dobrý den, paní Nováková :)
ve vašem případě by byla nutná individuální domluva s hotelem.
Kontaktujete je v případě zájmu skrze email recepce@hotel-jana.cz.
Jistě se společně domluvíte.
Pěkný den :)
Dobrý den,
měli bychom zájem o termín 17. – 20.9.2021.V nabídce dvoulůžkový
pokoj. Budeme mít 2 děti 4 a 5 let. Jak je to s přistýlkami a prosím
o konečnou cenu. Poté bych objednala přes Slevomat a platily benefity
Sodexo. Děkuji za zprávu.
Dobrý den, Zuzano, Vámi vybraný termín není bohužel k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat. Ohledně příplatku za přistýlky kontaktujte prosím přímo hotel na e-mailu recepce@hotel-jana.cz či tel.+420 581 833 111. Poukázky Sodexo můžete vyměnit u nás na kredity, kterými můžete nabídku zaplatit. Poukázky buď proměníte na naší pobočce v pražském Karlíně nebo nám je můžete zaslat poštou, více informací o zasílání poukázek naleznete zde: https://www.slevomat.cz/magazin/1252-nevite-co-si-pocit-s-poukazkami-edenred-sodexo-up-nebo-lidl-poslete-je-k-nam Informace o tom, na jaké kategorie můžete vaše benefity uplatnit zjistíte zde: https://www.slevomat.cz/magazin/1374-vymente-vase-stravenky-za-skvele-zazitky. Pěkný den, Tomáš :)
Chtěl jsem se zeptat na kuřáky ? rezpektive místnost kde si mohou hosté kuřáci zakouřit kde tedy všude děkuji za odpovedˇ
Dobrý den,
všechny naše prostory jsou nekuřácké, kouřit lze venku před hotelem
případně v na zahrádce u restaurace.
S pozdravem
Marie Seifertová, LH Hotel Jana****
Dobrý den, je možné pobyt prodloužit na 4 noci s polopenzí? děkuji
Dobrý den,
počet nocí lze navolit přímo při zakupování voucheru.
S pozdravem
Marie Seifertová, LH Hotel Jana****
Doplnila bych do nabídky, že je v tom i welcome drink zdarma :)
a pravděpodobně i bowling, biliard… uděláte tim nabídku ještě zajímavější :)
Dobrý den, Lenko, děkujeme za upozornění, jsme rádi, že jste dostali i welcome drink nad rámec voucheru a určitě tuto informaci kolegům předáme. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, Lenko, možnost využití těchto aktivit, jako je tedy kulečník, bowling či stolní tenis, v nabídce již uvedeno máme, ale děkujeme vám za tip, jak nabídku udělat ještě lákavější. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, do kdy je otevřený venkovní bazén.Plánujeme pobyt
okolo 11.9–15.9 září a pokud bude teplo, zda-li bazén bude jestě
otevřený.
Děkuji,
Dobrý den,
venkovní bazén máme otevřený od 10:00 –23:00. Bohužel nemůžu Vám
garantovat že v tomto termínu budeme mít ještě bazén v provozu.
Záleží hlavně na počasí.
Surovičová Alena
Recepce
Dobrý den, chci se zeptat, jak to, že přímo na webových stránkách hotelu je lepší nabídka než tady. Připláceli jsme si za pokoj LUX, protože comfort byl už pouze s oddělenými postelemi (určitě jedu na takový pobyt, abych spala sama vedle) a vychází nás to dráž než jejich nabídka s ubytováním v pokojích LUX, snídaně, večeře, neomezený welness…navíc víno na pokoj, káva, minerálka.....
Dobrý den, Lenko, nabídka u nás a na webu prodejce je velmi podobná, ale liší se v kategorii pokoje a dalších drobnostech. Pokud jste si tedy zakoupila voucher na Slevomatu a až na místě jste doplácela za pokoj vyšší kategorie Lux, tak cena mohla být samozřejmě vyšší, než cena balíčku na webu hotelu. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den, jaké jsou podmínky pro ubytování v současné situaci ? Je vyžadován negativní test, stačí potvrzení od zaměstnavatele o provedeném testu nebo je vyžadován pcr/antigenní test ze zdravotnického zařízení ? děkuji :)
Dobrý den, Anno, je potřebné abyste prokázala svoji bezinfekčnost.
Bezinfekčnost tedy prokážete jedním z těchto způsobů: Doložíte
negativní test provedený na oficiálním odběrovém místě:
Může to být PCR test nebo antigenní. PCR test platí 7 dní, antigenní
72 hodin.
Doložíte certifikát o očkování:
Očkování musí být ukončené, tzn. od druhé dávky musí uběhnout
minimálně 14 dní. Teprve poté jste považováni za chráněné.
Doložíte certifikát o prodělání onemocnění covid-19:
Od prvního pozitivního testu nesmí uplynout více než 180 dní. Poté
musíte doložit buď negativní test, nebo certifikát o očkování. Pěkný
den, Tomáš :)
Dobrý den chci se zeptat.. na slevomatu je psané, že parkování na noc stojí 50,– ale na stránkách hotelu je napsané, že parkování stojí 190,– na noc. Je rozdíl v tom, když si pobyt koupíme přes slevomat (= parkování 50,– na noc) a přes stránky hotelu (parkování 190,– na noc)? Jak to tedy prosím je? Předem děkuji.
Dobrý den, Eliško, informace jsme ověřili u kolegů, kteří se starají o tuto nabídku a máme potvrzeno, že přes nás máte parkování opravdu za 50kč/noc. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den, je na pokoji comfort lednička, nebo minibar.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Alčo, na pokoji Comfort, bohužel lednice není, ale je zde minibar. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den
zajímalo by mě od kolika do kolika jsou snídaně a večeře .
moc děkuji za odpověď
Dobrý den ,
snídaně jsou od 7:00–10:00 večeře pak od 18:00–20:00 hodin
S pozdravem recepce LH Hotel Jana****
dobrý večer,je možno ubytování pro tři v termínu 26.7.-30.7 je volno,prosím přibližnou cenu děkuji za odpověd
Dobrý den, ohledně dostupnosti nás prosím kontaktujte telefonicky+420 581 833 111 , nebo prostřednictvím e.mail.adresy: recepce@hotel-jana.cz. S pozdravem recepce LH Hotel Jana****
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda by bylo možné si připlatit k voucheru, aby byl reálný pro 3 osoby?
Dobrý den, poprosíme o kontaktování na email.adresu : recepce@hotel-jana.cz Děkujeme za pochopení, recepce LH Hotel Jana****
Vážení,
přišla mě nabídka pobytu ve Vašem hotelu, prosím, ale nejde mi to zadat
dvě osoby od 2,3,4,/10/2021 na 7 dní, prosím sdělte mi, jestli je to
možné děkuji p. Hrubá
Dobrý den paní Hrubá, ohledně dostupnosti nás prosím kontaktujte telefonicky+420 581 833 111 , nebo prostřednictvím e.mail.adresy: recepce@hotel-jana.cz. S pozdravem recepce LH Hotel Jana****
Dobrý den. Nikde jsem nenašla, kdy je možný nástup a odjezd při 2.denním pobytu. Děkuji Králová.
Dobrý den, paní Králová, check in je možný od 14:00 a check out je do 10:00. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den paní Králová,
check in je možný od 14:00 hodiny a check out je do 11:00 hodiny.
S přáním hezkého dne
Alena Surovičová
recepce
Dobrý den máte prosím volný pokoj pro 2 osoby . Od 30.7. -. 1.8.
Děkuji 🙂
Dobrý den, Aleno :) Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky (varianta „Kdykoli“) v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. :) Pěkný den
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda wellness funguje v celém rozsahu, či jsou služby omezené kvůli Covidu? A pokud si on line zarezervuji termín, máte vloné pokoje?
Dobrý den paní Kovárníková, v souladu s vládními opatřeními jsou otevřené sauny, páry, vířivka a venkovní bazén. Pro zjištění dostupnosti pokojů na určitý termín nás můžete kontaktovat buďto telefonicky+420 581 833 111 , nebo prostřednictvím e.mail.adresy: recepce@hotel-jana.cz. S pozdravem recepce LH Hotel Jana****
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, rádi bychom k Vám přijeli celá rodina (2 dospělí 2 děti 6,8 let) v termínu 7.7–9.7. zajímá mě, kolik by stálo ubytování. děkuji Kašpárková
Dobrý den pani Kašpárková,
poprosíme o kontaktování na email.adresu : recepce@hotel-jana.cz
Děkujeme za pochopení
recepce LH Hotel Jana****
Dobrý den ještě se chci zeptat jaký by byl doplatek za ten třílůžkový pokoj oproti voucheru kde je v ceně dvojlůžkový.Děkuji Fjurá
Dobrý den paní Fjurá záleží zda jde o dítě 3–15 let kde
doplácíte 495/noc, nebo o dospělého kde se připlácí polovina z ceny
zakoupeného voucheru. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat
přímo. Kontakt na recepci: recepce@hotel-jana.cz.
S pozdravem recepce LH Hotel Jana****
Dobrý den chtěla bych se zeptat zda je možné dát na dvoulůžkový pokoj přistýlku pro 11.dítě.Děkuji Fjurá
Dobrý den paní Fjurá ,
je možné si objednat i pokoj Comfort třílůžkový. Jeho rezervaci
provedete přímo na recepci / recepce@hotel-jana.cz
Děkujeme
S pozdravem recepce LH Hotel Jana****
Dobrý den, je možné sloučit dva wouchery ,každý na 3 dny .Děkuji za odpověď.
Dobrý den pani Veverková,
není problém kombinovat a sloučit vouchery. Kontaktní adresa : recepce
@hotel-jana.cz
S pozdravem recepce LH Hotel Jana****
kolik by prosim stal pobyt na pet dni dekuji
Dobrý den, poprosíme o kontaktování emailem na adresu recepce@hotel-jana.cz a
specifikovat služby pobytu.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne
recepce hotelu LH Hotel Jana ****
Dobrý den, mám zájem se ubytovat ve Vašem hotelu na dvě noci. /
červenec / Kolik by stálo ubytování . Jsme dva dospělí
a 3 děti ve věku 9, 16,16 let . jeden pokoj 2 lůžkový a druhý 3
děkuji
Dobrý den, poprosím o kontaktování emailem na adresu recepce@hotel-jana.cz a
specifikovat Vaše požadavky, jestli máte zájem pouze o ubytování anebo
o další služby s tím spojené.
Moc děkujeme za pochopení.
S pozdravem recepce hotelu LH Hotel Jana ****
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den.. je u vas moznost mit pejska? Dekuji
Dobrý den. Kateřino, určitě s sebou můžete vzít Vašeho pejska, domácí zvířata jsou za příplatek: 350 Kč/noc (Důležité: U silvestrovského pobytu nejsou domácí zvířata povolena). Krásný den, Tomáš :)