Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@apartsee.cz nebo na telefonu 725 353 017.
Upřesnění doby pro check-in a čas využití wellness si z kapacitních domluvte telefonicky nebo e‑mailem předem, ještě před vaším příjezdem (v případě online termínu i otevřeného voucheru).
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den, jak je to prosim s parkovanim u objektu?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko, mrzí nás to, ale bohužel se nám nepodařilo informaci
u podniku prověřit. Kontaktujte proto prosím přímo provozovatele na
e‑mailu info@apartsee.cz
nebo na tel. 725 353 017, jistě Vám rád zodpoví veškeré vaše dotazy.
Pěkný den :) Kačka
Gaby
Dobrý den uvažujeme o koupi, máme 5 měsíční miminko – jak je to
prosím u vás s uschováním kočárku?dočetla jsem se že pokoje jsou
v podkroví. Jak je velká jídelna? Vejdeme se s kočárkem či houpátkem
u stolu? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Gaby, uschování kočárku není problém. Je možné ho mít
v pokoji, případně na chodbách, které jsou sledované kamerami. Pokoje
standart se nachází v podkroví a apartmány standart se nachází
v přízemí a jsou tedy snáze přístupné. Snídaně probíhají ve
venkovních prostorech, případně za nepříznivého počasí je možné si je
vzít na pokoj či do apartmánu. Pěkný den
Milena
Dobrý den,
ubytujete nás i v případě, že nejsme a nebudeme očkováni proti
covidu.
Děkuji za odpověď
Apartsee s.r.o.
Dobrý den, zatím to vláda neschválila, tak můžete bez očkování.
S Pozdravem, Apartsee team
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, jak je to prosim s parkovanim u objektu?
Dobrý den, Lenko, mrzí nás to, ale bohužel se nám nepodařilo informaci u podniku prověřit. Kontaktujte proto prosím přímo provozovatele na e‑mailu info@apartsee.cz nebo na tel. 725 353 017, jistě Vám rád zodpoví veškeré vaše dotazy. Pěkný den :) Kačka