Otevřený voucher: Před zakoupením voucheru doporučujme ověřit volné kapacity ve vámi požadovaném termínu především na zimní termíny na e‑mailu: azmedia@email.cz nebo tel. 775 119 001. Po zakoupení voucheru proveďte či potvrďte vaši rezervaci na tomtéž e‑mailu či telefonním čísle. Při rezervaci uvádějte číslo voucheru.
Počet cestujících osob hlaste při rezervaci pobytu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
dobrý den,
měli by jsme zájem o pobyt pro 4 osoby v době 5.9–9.9.2021.Měli by jsme
sebou i psa malé rasy.
Předem děkuji za odpověď Meriačová
Jitka Meriačová
dobrý den,
měli by jsme zájem o pobyt pro 4 osoby v době 5.9–9.9.2021.Měli by jsme
sebou i psa malé rasy.
Předem děkuji za odpověď Meriačová
Pension Eden
Dobrý den,
ano, máme ještě volno.
Napište na azmedia@email.cz a my vám
potvrdíme termín a počkáme na čísla voucherů.
Pejsek není problém.
Hezký den
M. Pinkava
Jana Semeradova
Dobrý den,ráda bych si u Vas koupila pobyt od 16–19.8. Máte prosím
tento termín volný pro dva lidi a je problém pejsek?děkuji
Pension Eden
Dobrý den,
poslední pokoj 12. – 15.8. a nebo pak od 22.8.
Pejsek není problém
Hezký den
M. Pinkava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den,
měli by jsme zájem o pobyt pro 4 osoby v době 5.9–9.9.2021.Měli by jsme sebou i psa malé rasy.
Předem děkuji za odpověď Meriačová
dobrý den,
měli by jsme zájem o pobyt pro 4 osoby v době 5.9–9.9.2021.Měli by jsme sebou i psa malé rasy.
Předem děkuji za odpověď Meriačová
Dobrý den,
ano, máme ještě volno.
Napište na azmedia@email.cz a my vám potvrdíme termín a počkáme na čísla voucherů.
Pejsek není problém.
Hezký den
M. Pinkava