Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená v Chorvatsku: 4* hotel se stravou, neomezený vstup do 2 aquaparků
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailu rezervacije1@terme-tuhelj.hr nebo na tel. +386 3 829 7836. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SLO. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám na e‑mail pomoc@slevomat.cz název hotelu s preferovaným termínem.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- 2 děti mají pobyt zdarma s výhodami voucheru
- 1 dítě do 4,9 let na přistýlce
- 1 dítě do 11,9 let na přistýlce
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 5 €/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (Garážové stání je placené 5 €/den)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, dá se v aquaparku platit kartou? U stánků s občerstvením se platí hned nebo máte nějaké čipy a útrata se platí až při odchodu z aquaparku? Ať víme,jestli máme měnit peníze,nebo stačí s sebou karta. Děkuji Pinčáková
Dobrý den, Deniso :) pokud jste s hotelu ubytována, všechny tyto úhrady můžete následně uhradit až při odjezdu na recepci kartou. Mezitím se budou načítat na účet svázaný s vaším pokojem. Pěkný den :)
Dobrý den, kolik doplácím prosím za dítě 13 let? Děkuji.
Dobrý den, Nado, v případě individuální poptávky o příplatek za dítě můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu:? rezervacije1@terme-tuhelj.hr či tel.+386 3 829 78 36.Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, rádi to vyřešíme za vás. Můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Krásný den, Tomáš :)
Je možno dorazit dříve než ve 14:00 a třeba jít k bazenům?
Děkuji
Dobrý den, Karle, check-in je od 14:00, v případě individuální poptávky můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu: rezervacije1@terme-tuhelj.hr či tel. +386 3 829 78 36. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte potíže s cizím jazykem, rádi to vyřešíme za vás. Kontaktujte nás na e‑mailu: pomoc@slevomat.cz. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den, pokud si rezervuji 2 dospělí 2 děti 3roky bez nároku na
postel(bude spát s rodiči) a 5 let na přistýlce plná penze. jak je to
v kalkulaci řešeno s dětmi je počítáno i s jídlem pro ně nebo se pak
hradí separe.
Děkuji Petr
Dobrý den, Petře, Vámi zvolenou kombinaci bohužel v rámci této nabídky není možné navolit. Ubytovat je možné pouze 2 děti, které mají nárok na lůžko a ostatní výhody voucheru jak je uvedeno v sekci Děti. V případě individuální poptávky můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu rezervacije1@terme-tuhelj.hr nebo telefonním čísle +386 3 829 78 36. Komunikace probíhá v cizím jazyce a tak vám rádi pomůžeme. Zašlete nám na e‑mail pomoc@slevomat.cz název hotelu s preferovaným termínem či dotazem. Pěkný den
Dobrý den, když si objednám plnou penzí, tak se začíná obědem nebo večeří? Děkuji 🙂
its start with dinner
Dobrý den, chtěla bych přijet v termínu 12.-15.8. 2dospeli a 2deti (7,12let). Máte prosím volný pokoj?
Dobrý den, Petro, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den. Mohu se zeptat pokud jsem zvolila při objednávce pokoj clasic, znamená to, že nebudeme ubytovaní v nové části hotelu v jedné ze tří budov, ale v nějakých starších budovách které patří k hotelu? Děkuji za odpověď.
classic rooms are old rooms renovated, if you choose premium is new part of
hotel
nice day
Andrej
Dobrý den, ¨ráda bych se zeptala zda pobyt s plnou penzí obsahuje
i nápoje? V diskuzi píšete, že to obsahuje pobyt all inclusive light, ale
tento zde nevidím v nabídce.
Ještě bych se chtěla zeptat na stravu. Mám bezlepkovou dietu, uvádíte
u jídel seznam alergenů nebo mi to na požádání někdo může u jídla
sdělit? Předem děkuji za odpověď. Renata
Dear Renata,
In all-inclusive light, you have breakfast, light lunch with drinks and dinner
with drinks. You have variety of drinks coffee, tea, water, juice, beer,
wine.
For allergen, we have signs so you know what is in the food, for non-gluten food
you must request and then it will be prepared for you.
For food questions, you can send also direct on info@terme-tuhelj.hr
Wish you a nice day
Andrej
Dobrý den ,jak daleko je od hotelu more ?
We are in continent no sea in the near. by us you can enjoy Aqua Park
Dobrý den, mám ještě jeden dotaz. Neomezený vstup do vodního parku je po celou dobu pobytu? V den příjezdu i v den odjezdu? Příklad – přijedeme 14.8. a odjedeme 16.8. Platí vstup i toho 16.8.? Děkuji Pinčáková
You can use swimming pools on first and last day the whole day.
Dobrý den, mají pokoje za tuto cenu i balkon? Jestli ne, dá se objednat i s balkonem a priplatek pak uhradit na miste? Děkuji Pinčáková
The classic rooms are not all with balcony and it is on request but the
premium rooms have all balconies, if you would like to request a classic room
please request room with balcony. In some periods, we do not have it any
more.
wish you a nice day
Andrej
Dobry den potrebovala bych poradit chci si koupit voucher do Chorvatska do Hotelu Well Therme Tuhejl , ale mam 2 deti ve veku 10 a 8 let bohutel druhe dite mi nejde zadat vek protoze je to jen do 5 let chtela bych se zeptat zda se da doplatit 1 dite na miste a kolik by to stalo dekuji
Hi, you have one child free of charge the second one is 50 % off. you can
pay for him on reception. please send the request on rezervacije1@terme-tuhelj.hr
that they can make you a calculation.
thank you and wish you a nice day
Andrej
Dobrý den. Posílala jsem Vám na uvedený email kód voucheru a nikdo mi od 10.6.21 nepotvrdil moji rezervaci. Můžete mi prosím odepsat!!Děkuji
Dobrý den, Deniso :)
pokud máte problémy s rezervací, můžete se obrátit na kolegy na emailu pomoc@slevomat.cz. rádi
Vám zde se vším pomohou. Pěkný den :)
Hello, can I ask if you have any empty rooms at the beggining in August for 2 people with one child? Thank you very much.
Please send your dates on rezervacije1@terme-tuhelj.hr
and we will send you if there are free rooms.
thank you and wish you a nice day
Andrej
Dobrý den. Potřebovala bych vědět zda máte volno v termínu od 27.7 do 2.8. Dva dospělí+dítě. Psala jsem email, zatím žádná odpověď. Děkuji
Dobrý den, Deniso, mrzí nás, že jste zatím nedostala odpověď. Zkuste napsat e-mail ještě jednou, je možné, že se Váš e-mail někam zatoulal. Pokud byste ani tak odpověď neobdržela, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám s řešením celé záležitosti pomůžeme. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den. Obsahuje plná penze i nápoje?? Děkuji
If you take all inclusive light there are also drinks included by the meal (beer, wine, juice, water, ..)
dobrý den mám prosím dotaz mám 2 děti věk 11let a 7let a nejde mi
navolit u objednávky v kolonce děti, dětičky pustí mi to jen jedno dítko
a duhé už ne tam je jen nižší věk.
děkuji za odpověd Klára Nováčková
Dobrý den, Kláro, v rámci voucheru je možné zvolit jedno do 11,9 let, které bude mít vlastní přistýlku a druhé dítě pouze do 4,9 let, které bude na posteli s rodiči. Nicméně pokud byste chtěla vybrat přistýlky pro obě děti, můžete zkusit kontaktovat přímo Hotel Well na e‑mailu rezervacije1@terme-tuhelj.hr nebo na tel. +386 3 829 7836, s nimiž se můžete domluvit na případném individuálním řešení, abyste si pobyt všichni 4 plnohodnotně užili. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, prosím a jak je to když máme 3 děti? V možnostech nejde třetí navolit. Děkuji Mixová
Dear Mrs Mixova.,
There is possibility that you take premium room in which we could put 2 extra
beds and one child is sleeping with you.
Thank you and wish you a nice day
Andrej
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, když máme příjezd 18. 8. Můžeme prijed kdykoliv během dne? A ještě pobyt plná penze obsahuje i nápoje? Děkuju
Dear,
the room will be ready at 14.00 but you can come earlier and use the swimming pool. If you booked full board, there are drinks by lunch and dinner included.
Wish you a nice trip to Terme Tuhelj
Andrej