doporučujeme vám doobjednání pojištění storna zájezdu viz tabulka tarifů, v případě zájmu uveďte do e‑mailu vybraný tarif a CK Zanzo vám pošle pokyny k doplacení pojištění storna
CK Zanzo vám poté obratem na e‑mail zašle asistenční kartičky do zahraničí, tabulku tarifů, informační list, všeobecné pojistné podmínky UNIQA a informace o zpracování osobních údajů GDPR.
Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher i cestovní pojištění propadá.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 15 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou a po domluvě s CK Zanzo.
Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e-mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den,
je pro tento pobyt zajištěná i jakákoliv doprava, nebo je potřeba si ji
zajistit extra navíc někde jinde?
Děkuji, KV
CK Zanzo od Slevomatu - online
Dobrý den, Katerino, děkujeme Vám za zprávu. Pobyty nabízíme bez
dopravy a zákazník si dopravu zajišťuje sám. Krásný den za tým CK
Zanzo – Standa.
Veronika
Dobry den, jaka je cena pro deti (4. a 7.let)? Dekuji.
CK Zanzo od Slevomatu - online
Dobrý den, Veroniko, hotel máme v nabídce s maximální obsazeností
v pokoji pro 2 osoby. Prosím, napište mi e-mail a vydáváme Vám rodinný
pokoj, potřebuji od upřesnit termín pobytu. :) Hezký den za tým CK
Zanzo – Standa | E: info@zanzo.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je pro tento pobyt zajištěná i jakákoliv doprava, nebo je potřeba si ji zajistit extra navíc někde jinde?
Děkuji, KV
Dobrý den, Katerino, děkujeme Vám za zprávu. Pobyty nabízíme bez dopravy a zákazník si dopravu zajišťuje sám. Krásný den za tým CK Zanzo – Standa.