Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Jednodenní koupání v moři na chorvatském ostrově Krk, termíny červen–září
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Před koupí voucheru si vytvořte online nezávaznou objednávku na webu cestovní kanceláře.
- Vyberte počet osob, datum odjezdu, místo odjezdu a spočítat cenu, následně přidat do košíku.
- Zkontrolujte si obsah nákupního košíku a stiskněte tlačítko pokračovat.
- Vyplňte všechny povinné údaje a do poznámky uveďte slovo SLEVOMAT.
- Odešlete nezávaznou objednávku.
- CK vám poté zašle potvrzení objednávky. Následně si kupte voucher a zašlete do CK jeho kód.
- Po uplatnění kódu vám bude zaslána smlouva o zájezdu, kterou je nutné podepsat a odeslat zpět (naskenovanou e‑mailem nebo poštou).
- Potvrzení smlouvy s CK je nedílnou součástí nákupu zájezdu. Samotný voucher negarantuje zajištění kapacity. Po nákupu voucheru je třeba dokončit registraci u CK.
- Důležité upozornění: Nástupní místa a orientační časy odjezdů autobusů najdete na webu.
- Dobré vědět: V případě zrušení zájezdu z důvodu mimořádných vládních opatření, lokálních opatření a epidemiologické situace o své peníze nepřijdete. Celou částku dostanete zpět ve formě peněz nebo kreditů.
- Dítě cestuje za cenu voucheru.
Při zakoupení termínové varianty nelze voucher stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den, v ramci objednavky na webu poskytovatele neni ve vyberu nastupnich mist uvedena Plzen, odkud jsme chteli jet. Dekuji za provereni, Kadlecova
Dobrý den, Jiřko, Omlouváme se za chybné informace. Informace o nástupních místech jsme prověřili a v současné době opravdu Plzeň a Liberec není mezi nástupními místy. V nabídce nástupní místa samozřejmě opravíme. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den potřebuji při cestě zpět antigeni test, pokud pojedu 19.7 máte ještě volné místa potřebuji 4, děkuji holoušová
Dobrý den, Simono, ohledně potřebných potvrzení, dokumentů či testů je nejlepší se obrátit přímo na CK České kormidlo na e-mailu podpora@ceskekormidlo.cz nebo tel. +420 511 444 355, kde Vám rovněž sdělí kolik mají aktuálně volných míst v daném termínu a zda se na zájezd ještě vejdete. Pěkný den, Kačka
Dobry den, chci zaptat o nastupe v Plzne (zdarmo), v kolik hodin na vylet
do Krku v terminu 5.7–7.7 bude? A potrebujeme 3 mista.
Z pozdravem,
Vladimir
Dobrý den, Vladimíre :) orientační čas odjezdu z Plzně je při odjezdu v pondělí 17:40. Vše Vám je potvrzeno vždy po uzavření cestovní smlouvy s CK po zakoupení voucheru. Instrukce jsou v nabídce v sekci „Jak uplatit“. Pěkný den :)
Mám dotaz k aktuální změně cestování do Chorvatska – budou se před nástupem a odjezdem kontrolovat platné dokumenty pro vstup do Ch.? Nebo je to v odpovědnosti jednotlivců a může se tak stát, že kvůli někomu zůstane autobus „viset“ na hranicích…? Petra
Dobrý den, Petro, ohledně aktuálních informací k zájezdu a všech potřebných dokumentů pro bezproblémový pobyt Vás poprosím obrátit se přímo na CK České kormidlo na e-mailu podpora@ceskekormidlo.cz nebo tel. +420 511 444 355, kde Vám jistě rádi vše vysvětlí a také Vám sdělí, co vše budete nyní potřebovat. Pěkný den, Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den , chtěla by jsem se zeptat zda mohu poslat 16ti letou a 17ti letého klučinu poslat do Chorvatska samotné :) děkuji za odpověď .
Dobrý den, Viktorie, informaci jsme ověřili u provozovatele a neplnoleté osoby můžete poslat do zahraničí, ale je potřebné vyplnit daný formulář https://www.mzv.cz/jnp/cz/o_ministerstvu/faq/pisemny_souhlas_rodicu.html. Zároveň upozorňujeme, že Cestovní kancelář ani zplnomocněný zástupce/delegát nepřebírá za neplnoleté osoby žádnou zodpovědnost. Pěkný den, Tomáš :)