Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, měli bychom zájem jet e dětmi 2 a 7let. Uvedený příplatek
za dítě je pouze se snídaní, jak se prosím řeší večeře? Pro nás
dospělé bychom koupili voucher s polopenzí.
Děkuji za odpověď a přeji hezký den
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko,
velice náš těší Váš zájem o tuto nabídku. :-) Ohledně Vašeho dotazu
Vám ale doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele služby, se kterým se
budete moci ohledně večeří již konkrétně domluvit. :-) Zde přikládám
kontakt: hotelnaskalkach@seznam.cz
, +420 773 626 408.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, měli bychom zájem jet e dětmi 2 a 7let. Uvedený příplatek za dítě je pouze se snídaní, jak se prosím řeší večeře? Pro nás dospělé bychom koupili voucher s polopenzí.
Děkuji za odpověď a přeji hezký den
Dobrý den, Veroniko,
velice náš těší Váš zájem o tuto nabídku. :-) Ohledně Vašeho dotazu Vám ale doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele služby, se kterým se budete moci ohledně večeří již konkrétně domluvit. :-) Zde přikládám kontakt: hotelnaskalkach@seznam.cz , +420 773 626 408.
Přeji krásný den,
Květoslava