Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru
Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, mám dva dotazy:
Je parkování zdarma po celou dobu pobytu?
Je možné na tento pobyt vystavit fakturu za účelem čerpání příspěvku
z FKSP?
Děkuji za odpověď.
Petra
Botanique Hotel Prague
Dobrý den, Petro,
Parkování je v ceně rezervace po celou dobu pobytu. Bohužel nemůžeme jako
hotel vystavit fakturu za tímto účelem, jelikož neplatíte přímo nám, ale
Slevomatu.
Pro tento účel doporučujeme přímou rezervaci.
Přeji pěkný den, Tomáš, Botanique Hotel Prague
Daniela
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je možné se ubytovat ve vašem
hotelu s přítelem i když nejsme plnoletí? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Danielo,
je-li Vám nad 15 let, neměl by to být určitě problém, ale pro jistotu
Vám doporučuji se obrátit přímo na hotel, kde Vám již podají přesné
informace. Zde přikládám kontakt: reservations@hotelbotanique.com
, +420 226 222 600.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám dva dotazy:
Je parkování zdarma po celou dobu pobytu?
Je možné na tento pobyt vystavit fakturu za účelem čerpání příspěvku z FKSP?
Děkuji za odpověď.
Petra
Dobrý den, Petro,
Parkování je v ceně rezervace po celou dobu pobytu. Bohužel nemůžeme jako hotel vystavit fakturu za tímto účelem, jelikož neplatíte přímo nám, ale Slevomatu.
Pro tento účel doporučujeme přímou rezervaci.
Přeji pěkný den, Tomáš, Botanique Hotel Prague