Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na recepcja@dwmagnolia.pl nebo na tel. +48757816278. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Informace k wellness:
Bazén je momentálně otevřen 24 hodin denně kromě času 8:00–9:00, kdy se uklízí.
Solná jeskyně a solný bazén jsou v provozu denně od 7:00 do 22:00, je potřeba si rezervovat konkrétní čas (současně tu může být max. 6 osob).
Masáže se provádí pouze ve všední dny (nikoli o svátcích) po domluvě s fyzioterapeutem.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
jak je to prosím u dítěte 2 roky s jídlem. Má nárok na večeři?
Velice děkuji
Magnolia I
2leté dítě může jíst ze švédského bufetu
Monika Sejkorova
Dobrý den, prosím Vás, do jaké doby má platnost jarní pobyt
s masáží?
Děkuji, Sejkorová
Magnolia I
Nabídka platí do 12.12.2021
Růžena Dvořáčková
Dobrý den,
bazén je součástí hotelu, může se tam jít v županu ??
vstup je zdarma ?? parkování u hotelu ??
je župan k dispozici na pokojích ??
děkuji Dvořáčková-Jirková
Magnolia I
Dobré ráno,
Děkujeme Vám za Váš dotaz.
Povodí je vnitřní, uvnitř hotelu.
Župany si lze za poplatek zapůjčit na recepci. Můžete tam jít na plavecký
bazén. Parkování u objektu je nehlídané a bezplatné. Srdečně
vás zveme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
jak je to prosím u dítěte 2 roky s jídlem. Má nárok na večeři?
Velice děkuji
2leté dítě může jíst ze švédského bufetu